Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW ג'טה בתור ניידת משטרת התנועה?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואפילו יותר מזה: למתנ"א ישנם גם גיפים של טויוטה לנד קרוזר חדשים, אופנועים של BMW בהספק 1300 סמ"ק, B4 חדשות חלקן עם מנוע 2.0 וחלקן 3.0 ליטר, אוקטביות, ועכשיו גם ג'טות... וכל זה ע"ח משלם המיסים.... אה, כן איך שכחתי - ישנו גם מסוק...:?

 

שכחת את הפוקוסים.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלק מהפוקוסים וחלק קטן מהאוקטביות הם של מתנדבים או תרומות.(אלה שהמספר צהוב הם ליסינג)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
בדרום יצא לי לראות את המחזה הכי מוזר - וולוו S70 (או S80, לא התעמקתי יותר מדי) חדשה דנדשה - של משטרת התנועה.

 

S80- כבר אין S70 חדשות. בכל מקרה, מדובר כנראה ברכב הישן של קראדי- כתבו פה לא מזמן שהוחלט להעביר אותו ועוד 3 טויוטה קאמרי לאגף הדרומי של משטרת התנועה.

 

קישור לכתבה ב YNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3491469,00.html

 

השרשור כאן בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189584

"ai motoare capul doare"

פורסם
חלק מהפוקוסים וחלק קטן מהאוקטביות הם של מתנדבים או תרומות.(אלה שהמספר צהוב הם ליסינג)

 

דיברתי על פוקוס ששייך למתנ"א עם מדבקות וצ'קלקה כחול אדום כמו שצריך :)

פורסם

לגבי הפוקוסים - רובן אם לא כולן שייכות לעמותת "אור ירוק" שהיא כולה מתנדבים. ובקשר לוולוו S80 של מתנ"א, ראיתי אותה בבית דגן לפני כמה שבועות והאמת לא הבנתי מה הקטע של הרכב הנ"ל... עכשיו אני יודע.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

בקשר לפוקוסים -

יש פוקוסים משטרתיות למהדרין, אך רובן לא משמשות לתפקידי סיור אלא כרכבי קצינים וכו'.

 

הפוקוסים שאתם טוענים ששייכים לעמותת אור-ירוק שייכים למעשה למשטרה ולא לאור-ירוק.

יש להן מס' מ' כמו לכל ניידת ולהבדיל מהפעם שעברה הם אינם רכבי ליסינג שהושכרו לטובת מתנדבי התנועה.

ממס' סיבות הוחלט להשאיר את הפוקוסים שנרכשו בסיוע אור ירוק עם המס' הצהובים הרגילים, אך עדיין בשונה מהפעם שעברה כעת רכבים אלו הם בעלי מס' משטרתי בנוסף.

 

והמתנדבים שנוסעים בהן הם לא מתנדבי אור-ירוק, אלא מתנדבי המשטרה (יש הבדל גדול - מתנדבי אור-ירוק עושים עבודות אחרות לגמרי, וחשובים לא פחות).

פורסם

עוד כמה חדשים ייצא לדרך פיילוט של כמה מאות משקיפי תנועה . אז אי אפשר יהיה לדעת מי מלפניך/אחריך/צדדיך רשם ו/או צילם את העבירה שלך והעביר לטיפול.גם במשטרת התנועה ירד האסימון ומהמדיניות המטומטמת של עשרות שנים שגרסה "נוכחות משטרתית=הרתעה=נהיגה מרוסנת" עם כל הצקלקות והסירנות, יושם דגש על אכיפה סמויה ברכבים מכל הסוגים והגילים. עד היום היה ידוע שג'טה/אוקטביה/מזדה 3 עם מדבקת אלדן וכו - חשודות. לעומת זה מסוברו 88/טנדר ישן עם סולמות ושלט של צבעי - אפשר להתעלם.זה עומד להשתנות.הבעיה תהיה כנראה בשלב הבא,- עומס בבתי המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...