Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מעוניין לדעת האם חברי הפורום ממליצים לרכוש שברולט אלרו שנת 2002 שעשתה 160000 ויד שלישית. הרכב הוסב לגז ויש בו פינוקים כמו סאן- רוף, DVD, חיישני רוורס עם צג דיגיטלי במראה, מגיני רוח, מרימי חלונות וכו... המחירון 56 והמוכר דורש 60,000 אלף במידה והאוטו שמור ובבדיקה המנוע השאסי והגיר יוצאים טוב, האוטו שווה ת'מחיר?

פורסם

עזוב את הפוזה והשטויות שברכב.ה"פינוקים" האלה ממש לא מצדיקים את המחיר.

באופן כללי הרכב נסחר בד"כ בהרבה פחות ממחירון והמוכר מבקש יותר.

פרט לשיפורים עפ"י נתוני הרכב בהחלט שאין סיבה למחיר הזה.

גם מחירון לרכב הזה יהיה יותר מידי.

שים לב למס' הבעלים של הרכב-אתה הולך להיות יד רביעית,ביום שבו תרצה למכור את הרכב אתה פשוט תפסיד המון כסף ואת אף אחד זה לא יעניין יותר שיפורים/מערכת גז וכו' מה עוד שמע' גז זה כבר לא מציאה היום ואת זה תרגיש כשמחיר הגז יעלה כמעט כמו בנזין.

הרכב הזה עם מע' הזרקה הוא שתיין דלק כרוני ואם אתה מעוניין לפתוח תחנת דלק /גז בבית לך על זה,אני בכל אופן ממש לא ממליץ.

חבל על הזמן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרכב הזה עם מע' הזרקה הוא שתיין דלק כרוני ואם אתה מעוניין לפתוח תחנת דלק /גז בבית לך על זה,אני בכל אופן ממש לא ממליץ.

חבל על הזמן.

 

טוב שלא הגזמת לגבי הדלק:shock:. הרכב שותה, אבל לא כמו שאנשים נוטים לעשות ממנו. בבעלותי הדגם עם ה3.4 ובעיר אני משיג צריכה לא כזאת נוראית של 8 ק"מ לליטר. וזה עם מזגן ונהיגה לא הכי רגועה.

צריכה של 8 ק"מ ממה שאני יודע היא ממש לא חסכונית אבל לא רעה בהתחשב בסוג הרכב והמנוע. אני מכיר חברים עם מנועים קטנים יותר (סובארו 1.6, אופטרה 1.6 וכו') שמשיגים צריכה דומה. אז בבקשה לא לנפח משהו שבטח לא בדקת עמוק.

פורסם
טוב שלא הגזמת לגבי הדלק:shock:. הרכב שותה, אבל לא כמו שאנשים נוטים לעשות ממנו. בבעלותי הדגם עם ה3.4 ובעיר אני משיג צריכה לא כזאת נוראית של 8 ק"מ לליטר. וזה עם מזגן ונהיגה לא הכי רגועה.

צריכה של 8 ק"מ ממה שאני יודע היא ממש לא חסכונית אבל לא רעה בהתחשב בסוג הרכב והמנוע. אני מכיר חברים עם מנועים קטנים יותר (סובארו 1.6, אופטרה 1.6 וכו') שמשיגים צריכה דומה. אז בבקשה לא לנפח משהו שבטח לא בדקת עמוק.

 

לגבי צריכת דלק,בקיצור ולעניין הרכב ממש לא חסכוני וחוץ מזה אתה ממש לא עונה כאן לשאלת פותח השרשור.

אז אני אעזור לך- הוא שאל בקיצור האם שווה לשלם על הרכב עם הנתונים שהוא הציג -יד,קילומרא'ז ועוד מעל המחירון.

שוב- ממה שאני יודע הרכבים האלו נסחרים בפחות ממחירון ולפעמים גם משמעותית פחות ממחירון.

העניין הוא שמי שיש לו פינוקים ברכב מרשה לעצמו (לפעמים בצדק) לדרוש מעל המחירון.

במקרה הזה לא שוה לשלם מעל המחירון בלי קשר האם הרכב שתיין דלק או לא.

עוד לא דיברנו על תחזוקה,ביטוחים,טסט ממש לא זול בגלל נפח המנוע וירידת ערך.

לפני שאתה קופץ רק על דבר אחד עדיף לחשוב פעמיים לפני שמגיבים.

אני בניגוד אליך מסתכל על כל התמונה.

הוא יהיה יד רביעית וכאשר ירצה למכור את הרכב בעוד 3 שנים את הקונה הפוטנציאלי ממש לא יעניינו אותו הפינוקים והוא ישחט אותו במחיר-זו הבעיה העיקרית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לגבי צריכת דלק,בקיצור ולעניין הרכב ממש לא חסכוני וחוץ מזה אתה ממש לא עונה כאן לשאלת פותח השרשור.

אז אני אעזור לך- הוא שאל בקיצור האם שווה לשלם על הרכב עם הנתונים שהוא הציג -יד,קילומרא'ז ועוד מעל המחירון.

שוב- ממה שאני יודע הרכבים האלו נסחרים בפחות ממחירון ולפעמים גם משמעותית פחות ממחירון.

העניין הוא שמי שיש לו פינוקים ברכב מרשה לעצמו (לפעמים בצדק) לדרוש מעל המחירון.

במקרה הזה לא שוה לשלם מעל המחירון בלי קשר האם הרכב שתיין דלק או לא.

עוד לא דיברנו על תחזוקה,ביטוחים,טסט ממש לא זול בגלל נפח המנוע וירידת ערך.

לפני שאתה קופץ רק על דבר אחד עדיף לחשוב פעמיים לפני שמגיבים.

אני בניגוד אליך מסתכל על כל התמונה.

הוא יהיה יד רביעית וכאשר ירצה למכור את הרכב בעוד 3 שנים את הקונה הפוטנציאלי ממש לא יעניינו אותו הפינוקים והוא ישחט אותו במחיר-זו הבעיה העיקרית.

 

אני יודע שלא הגבתי לשרשור עצמו, פשוט הייתי חייב לרשום כי כל פעם אני רואה תגובות כאלה בקשר לרכב הנ"ל. אני מסכים איתך בכל מה שרשמת חוץ מצריכת הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...