Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סרט] למה לנסוע ישר כשאפשר על הצד??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יש לשדר :shock: אפשר לחושב שבכל פנייה הוא מקבל אורגזמה :twisted:

 

 

נ.ב יש עוד דריפטים כאן, שהעליתי מזמן :wink:

 

 

 

אלי :type:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

נראה לי שהוא כן מקבל אורגזמה :lol:

 

ראיתי את הסרטים שלך, חומר טוב.

 

תמשיך להביא עוד!

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

אני חייב לציין שהרכב הכסוף מוציא כמות עשן שלא רואים בהרבה ברטים.

 

ד"א, מישהו יודע מה זה הרכב הזה ? יש פנסים קימיים\אחוריים של סקיליין 34..

פורסם
אני חייב לציין שהרכב הכסוף מוציא כמות עשן שלא רואים בהרבה ברטים.

 

ד"א, מישהו יודע מה זה הרכב הזה ? יש פנסים קימיים\אחוריים של סקיליין 34..

 

ניסאן אלמארה GTR-i

 

כמובן :lol:

 

 

סתם סקיי ליין GT-R33

גרסה מיוחדת של 4 דלתות :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אני חייב לציין משהו ל AC COBRA ולמנהלים ...

 

למה לא להדביק שרשור של כל הסרטים .. כל האתרים ... וכל מה שטוב..

 

פעם פתחתי שרשור של אתרים שיש בו אינסוף סרטים ...

ועכשיו בגלל AC יש לנו חיוך כל יום על הפנים עם משהו חדש..

 

אז למה לא לשרשר את כולם בשרשור אחד ..

 

כדי שאם רוצים יכולים להוריד בקלות כל אחד ... הכל ברור ולא צריכים לחפש בתוך מלא שרשורים אחרי סרט אחד או שניים .. :idea:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני חייב לציין משהו ל AC COBRA ולמנהלים ...

 

למה לא להדביק שרשור של כל הסרטים .. כל האתרים ... וכל מה שטוב..

 

פעם פתחתי שרשור של אתרים שיש בו אינסוף סרטים ...

ועכשיו בגלל AC יש לנו חיוך כל יום על הפנים עם משהו חדש..

 

אז למה לא לשרשר את כולם בשרשור אחד ..

 

כדי שאם רוצים יכולים להוריד בקלות כל אחד ... הכל ברור ולא צריכים לחפש בתוך מלא שרשורים אחרי סרט אחד או שניים .. :idea:

 

יהיה בסוף כל חודש הודעה מסכמת של כל הסרטים בחודש

:wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אני חייב לציין משהו ל AC COBRA ולמנהלים ...

 

למה לא להדביק שרשור של כל הסרטים .. כל האתרים ... וכל מה שטוב..

 

פעם פתחתי שרשור של אתרים שיש בו אינסוף סרטים ...

ועכשיו בגלל AC יש לנו חיוך כל יום על הפנים עם משהו חדש..

 

אז למה לא לשרשר את כולם בשרשור אחד ..

 

כדי שאם רוצים יכולים להוריד בקלות כל אחד ... הכל ברור ולא צריכים לחפש בתוך מלא שרשורים אחרי סרט אחד או שניים .. :idea:

 

 

נראה מי יתן את הכי הרבה...... :twisted:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אני חייב לציין משהו ל AC COBRA ולמנהלים ...

 

למה לא להדביק שרשור של כל הסרטים .. כל האתרים ... וכל מה שטוב..

 

פעם פתחתי שרשור של אתרים שיש בו אינסוף סרטים ...

ועכשיו בגלל AC יש לנו חיוך כל יום על הפנים עם משהו חדש..

 

אז למה לא לשרשר את כולם בשרשור אחד ..

 

כדי שאם רוצים יכולים להוריד בקלות כל אחד ... הכל ברור ולא צריכים לחפש בתוך מלא שרשורים אחרי סרט אחד או שניים .. :idea:

 

אני בטוח ש-AC יסכים לעבוד קצת וליצור הודעה חדשה עם לינקים לכל הודעות הסרטים הטובות שלו, אני בתמורה מבטיח להפוך אותו לדביק לפחות באופן זמני, ואפשר יהיה להדביק לו סרטים חדשים מדי פעם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חייב לציין משהו ל AC COBRA ולמנהלים ...

 

למה לא להדביק שרשור של כל הסרטים .. כל האתרים ... וכל מה שטוב..

 

פעם פתחתי שרשור של אתרים שיש בו אינסוף סרטים ...

ועכשיו בגלל AC יש לנו חיוך כל יום על הפנים עם משהו חדש..

 

אז למה לא לשרשר את כולם בשרשור אחד ..

 

כדי שאם רוצים יכולים להוריד בקלות כל אחד ... הכל ברור ולא צריכים לחפש בתוך מלא שרשורים אחרי סרט אחד או שניים .. :idea:

 

אני בטוח ש-AC יסכים לעבוד קצת וליצור הודעה חדשה עם לינקים לכל הודעות הסרטים הטובות שלו, אני בתמורה מבטיח להפוך אותו לדביק לפחות באופן זמני, ואפשר יהיה להדביק לו סרטים חדשים מדי פעם.

 

רוני

 

אם תהפוך אותו לדביק .. אז אני מבטיח שבכל סוף שבוע וכשיש זמן אתה תראה עוד ועוד סרטים :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...