Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי יש ספר של היינס ,הספר טוב עם רוצים להשתגע ולפרק מנוע רוב המערכות האחרות הן פחות ממוקדות (לדעתי) לגבי ההידראוליקה לא רשום כלום ולא מוסבר כלום . באתר של היינס אפשר לרכוש וזה יגיע תוך 3 שבועות מחיר לא נורא בסביבות 25 לירות שטרלינג

 

לגבי הרכבה לבד, לא מציע למי שאין ידע קודם או נסיון קודם או זהו מיקצועו..... :roll::oops:

כאחד שעבר GS,+ GSA+ BX + ZX+קסנטיה.

על תדאג לגיר כל כך כפי שאמרתי אני כבר ב330000 ועדיין המקורי.:oops: סע בזהירות על תשחק בידית ההילוכים או בבורר.

התקלה היחידה היתה בחלק העליון בחיישן המצבים וגם אז רק בעיקבות כניסת מים לאיזור יבשתי היטב ניקיתי גירזתי בגריז שקוף וסגרתי ומאז הכל בסדר.

 

שבוע טוב שקט ובטוח.

 

 

 

 

בהצלחה.

פורסם

הייתי בסרט הזה.

 

קניתי לפני כ4 שנים אקזמפל די שמור שנת 97 מנוע 2 ליטר 8 שסתומים 123 כ"ס, אשר היה אז עם 120K-130K

 

הכל נכון,

האוטו מרווח,זול לקניה,ונח לנהיגה.

 

הבעיה הייתה כמובן צנורות שפקעו וגרמו לי להתקע עם הרכב לא אחת...פשוט להתקע-ללא שום התראה,וזה מצב מרגיז בטירוף.

השקעתי ותיקנתי,בהחנחה כי זה המחיר הזול של הקניה, ושוב תיקנתי והשקעתי, וכשהתחילו אי אלו בעיות חשמל אשר שוב, גרמו לי להתקע שוב ושוב...אזי פשוט התייאשתי.

 

שנה וחצי בערך הוא היה אצלי, וזה הספיק לי כדי לעבור את הכביש ליפן.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

אז אולי האקזמפלר לא היה שמור כמו שחשבת, חוץ מזה, כשאתה מגיע למוסך אמורים לבדוק את המצב הכללי ואם רואים סימן לבעיה קרבה, אמורים להתריע בפניך. אם לא עשו כן אז כנראה שזה היה מוסך בארץ.. לכן אני ניגש למוסך שאני מכיר, במקרה זה זהו מוסך מורשה של רנו, הם ישר מתריעים על כל בעיה שהם מזהים, אז שמורה לי ההחלטה אם לתקן או לא. אם לא תיקנתי ואני נתקע באמצע הדרך אז יש לי רק את עצמי להאשים.

צינורות שפקעו יותר מפעם אחת מעידים על זלזול בתיקון הרכב, שלך או של המוסך.

 

אני עברתי עד היום 6 סיטרואנים, כולם עם מערכת הידראולית ואני רק יכול להעיד שהרכבים היו אמינים בדיוק כמו שטיפלתי בהם, לטוב ולרע. הקסנטיה עד היום הכי אמינה מכולם. נראה איך תתנהג החדשה שקניתי לפני יומיים.

בריאות לכולם!

פורסם
אז אולי האקזמפלר לא היה שמור כמו שחשבת, חוץ מזה, כשאתה מגיע למוסך אמורים לבדוק את המצב הכללי ואם רואים סימן לבעיה קרבה, אמורים להתריע בפניך.וואללה....??

 

אם לא עשו כן אז כנראה שזה היה מוסך בארץ.. (??)לכן אני ניגש למוסך שאני מכיר, במקרה זה זהו מוסך מורשה של רנו,רנו הכי טובים...איך לא חשבתי על זה לבד. הם ישר מתריעים על כל בעיה שהם מזהים, אז שמורה לי ההחלטה אם לתקן או לא. אם לא תיקנתי ואני נתקע באמצע הדרך אז יש לי רק את עצמי להאשים.ואילו אני נוהג להאשים אחרים תמיד.

צינורות שפקעו יותר מפעם אחת מעידים על זלזול בתיקון הרכב, שלך או של המוסך.או שמא זלזול שלך בעמית לפורום,אשר מחווה דעתו,האובייקטבית לחלוטין והנכונה לחלוטין.

 

 

 

אני עברתי עד היום 6 סיטרואנים, כולם עם מערכת הידראולית ואני רק יכול להעיד שהרכבים היו אמינים בדיוק כמו שטיפלתי בהם, לטוב ולרע. הקסנטיה עד היום הכי אמינה מכולם. נראה איך תתנהג החדשה שקניתי לפני יומיים.

 

או שמא ננהל כאן דיון מהו רכב אמין...

לשיטתי-כל רכב אשר לא משאיר אותך בשולי הדרך עם ברקסים ללא תגבור+הגה קשה כאבן+מערכת מתלים מושבתת פעמיים בשנה.

 

ולשיטתך-כל רכב שנתקע הוא רכב אמין כי בעליו לא עלה על התקלה העומדת לבא.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

קודם כל לא התכוונתי לפגוע אז אם נעלבת, קח פנדל.

דבר שני לא ננהל שום דיון לגבי רכב אמין - אני פשוט מכיר את יחס הנהג הישראלי שמעדיף לפעמים לחסוך בתיקון הרכב - לדוגמא טרייה יש לי את הרכב שקניתי לפני יומיים - הבעלים הקודם שהחזיק ברכב 7 שנים הילל ושיבח את הרכב באזניי במשך שעה ארוכה ובסוף לאחר שיחה עם המכונאי שאצלו טופל הרכב התברר שהבעלים ידע שיש בעיה בגיר אבל לא תיקן אותה כי זה היה יקר לו מדי והעדיף להמשיך לנסוע עם הבעיה. אם אתה לא כזה, קבל את התנצלותי.

ומה לעשות שאני מכיר גם את צורת ההתיחסות לרכבים מצד חלק ממוסכי לובינסקי, אין מוסך מורשה שאני פגשתי ששינה את דעתי עד כה ואני מקווה שיימצא כזה. בהקשר - אני לא אמרתי שרנו הכי טובים, אני אמרתי שבמקרה שלי מצאתי מוסך שאני יותר סומך עליו וממש במקרה הוא מוסך מורשה רנו.

 

אני לא מזלזל בכלל בעמית לפורום, אני מציג את נסיוני הלא כ"כ דל עם מוסכים שאני עבדתי איתם, רובם ככולם לא עשו שום בדיקות לרכב מלבד הבדיקה הספציפית שלמטרתה נכנס הרכב למוסך וכך הם דילגו על תקלות בפוטנציה.

...לשיטתי-כל רכב אשר לא משאיר אותך בשולי הדרך עם ברקסים ללא תגבור+הגה קשה כאבן+מערכת מתלים מושבתת פעמיים בשנה.

 

ולשיטתך-כל רכב שנתקע הוא רכב אמין כי בעליו לא עלה על התקלה העומדת לבא.

שיטתך לא מתאימה כי יש רכבים שמשאירים אותך סתם תקוע ומחכה לגרר, גם אם הסטטיסטיקה אומרת שהם אמינים - ויש לי נסיון כזה גם עם מרצדס וגם עם טויוטה קורולה של בני משפחה, וכן, רכב שמשאיר אותך פעמיים בשנה מושבת ברוב המקרים לא טופל כנדרש.

מה זה הקישקוש שהזכרת כשיטה שלי לבדיקת רכב אמין? - אתה מסיק מסקנות לא נכונות, וזאת גם אם נתעלם מהעובדה שאתה הופך משפטים ומסדר אותם כמו שמתחשק לך בלי קשר למציאות.

אני לא מתכוון להמשיך להתנצח איתך על שטויות, לך, קנה לך מזדה ותהנה.

שוב, אנא קבל את התנצלותי אם נעלבת, לא מעוניין להפוך את זה לעוד שירשור הזוי של מהו רכב אמין ולא מעוניין לפגוע באף אחד.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

להעלב- לא נעלבתי...אני זקן מדי בשביל זה.

 

אבל התגובה שלך קצת הרגיזה.

הבנאדם תאר בדיוק את מה שעבר עלי, רק שאצלי זה נגמר לא טוב.

 

גם אני חשבתי כך,כמו רוח הדברים בשרשור זה,כי הרכב נהדר ורק מחפש איזה בעל מקצוע טוב שיתחזק אותו כדבעי.

אז ישרתי קו עם הקניה, רק כדי להתקע חודש לאחר נכן עם צנרת שקרסה.

כמובן שקיבלתי בסלחנות,ותיקנתי

 

עד הקריסה הבאה של הצנרת, בחלק אחר...כן,התמנון המפורסם, שגם היא טופלה באהבה.

ושוב

ושוב

 

5 פעמים נתקעתי בשנה וחצי,וכ10,000 שקלים + הושקעו באוטו בן 9

 

אז לדעתי,זה מה שהולך להיות לו,

תקלות חוזרות ונישנות+תיסכול מצטבר.

 

לא רק שזכותי לכתוב כך, אני חושב כי גם חובה.

 

ועכשיו שוב למעלה וקרא שוב את תגובתך.

 

 

 

אהה כן...וקניתי במקומה יפנית חביבה,B4 2001 שירתה אותי בנאמנות יתירה כשנתיים עם 0.5 תקלות...(גומיה לציריה)

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

ה-B4 דוגמא מצויינת לרכב אמין וכיפי.

 

 

ולגבי סיטרואן - הייתה לי וולקן. כיף של אוטו. אז מה אם היו תקלות מעצבנות. הבעייה היחידה שלה היא חוסר כח מעצבן.

פורסם

שמע, זה גם עניין של מזל, יכול להיות שנפלת על אוטו 'לימון', במוסך שהייתי בו ביום שישי יש 10 ליפטים, על כל אחד היה רכב אחר, אף אחד לא קסנטיה.

בריאות לכולם!

פורסם

בפעם הראשונה שנתקעתי עקב קרע בצנרת, זה לא היה התמנון , אלא צינור אחר, שהוחלף.

בפעם השניה- היה התמנון שאותו החלפתי רק פעם אחת.

והיתה עוד התקעות לאחר מכן גם בעקבות איזה צינור אחר, גם הידרואליקה,וגם ..צינורות יבשים שנקרסו.

 

והיו עוד פעמיים שלוש, סתם ככה בעיות חשמל, אין סטארטר, ואין עם מי לדבר, גרר למוסך..שלא מצא כלום.

 

מאז...

כל פעם שאני בכביש ואני רואה קסנטיה,מיד אני עובר למסלול הנגדי.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

טוב צנרת זה סיפור ידוע , אמרו לי מוסך שיש להחליף אותה כל 5 שנים, זה גומי סך הכל, מתייבש.

היו לך בעיות בגיר האוטומטי?

פורסם

אם החלפת כל כך הרבה דברים ושילמת כ10000 ש"ח, למה מכרת אותו, הרי את הדברים הבעיתיים כבר סידרת

למה לא החלטת להנות מהרכב אחרי כל ההשקעות שביצעת?

פורסם

פסיכולוגיה. אדם לא יכול לחיות בתחושה תמידית שהרכב שלו יקרוס ברגע הכי פחות מתאים.

זה אמנם גורם פעמים רבות להתנהגות לא רציונלית --> השקעה של אלפי שקלים בתיקונים, ומכירת הרכב לקונה מאושר - אבל בהחלט ניתן להבין את מי שנכווה.

 

ולך, פותח השרשור, עיצה שתחסוך לך המון כסף ועצבים: כשצינור גומי מתבלה ומתבקע, לעולם אל תסכים לבצע "מעקף"\"תיקון"\"צינורית מתכת" וכל אילתור אחר שיציעו לך מוסכניקים שאינם מבינים. כל נסיון לתיקון מאולתר שכזה יבטיח לך שהצינור יתבקע שוב בנקודה אחרת בתוך חודשיים.

 

בקסנטיה יש כמות מצומצמת יחסית של צינורות גומי. היכנס למוסך שמבין ברכב הזה, בקש מהם להביט על כל הצנרת המחזירה ולאתר את כל הצינורות שמראים סימני יובש. אם תעשה כך, סביר להניח שלא תתקל בהפתעות מכיוון המערכת לשנים ארוכות.


×
×
  • תוכן חדש...