Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע ארנון, סוף סוף צצת לנו,מזמן לא נתקלנו..

 

דרך אגב, בקשר לגיר האוטומטי, אצלי בקסנטיה ה'חדשה' כמו שכבר אמרתי פה, קניתי אותה עם בעיה בגיר שהבעלים הקודם הזניח, שאלתי אותו היום למה לא תיקן מיש לאחר השיפוץ כשנתגלתה התקלה, התשובה שלו היתה שהוא הסתדר עם הבעיה, ידע שאי אפשר ללחוץ חזק על הדוושה אבל הוא לא נהג מרוצים ולכן זה לא הפריע לו. הייתי המום מהתשובה.

ככה מייצרים תקלות גדולות ברכב, מבחינתי זוהי הזנחה וזלזול בתחזוקת הרכב.

בריאות לכולם!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי תודה, ארנון.

מה חוץ מהצנרת המחזירה כדאי לי לבדוק לצורך טיפול מונע?

אלעד - האם תיקנת את הגיר וכמה עלה לך התיקון?

פורסם

תיקנתי את הגיר, עלה לי 200 ש"ח + 100 בונוס לבחור עקב מקצוענות יתר.

 

מלבד הצנרת המחזירה, צריך לבדוק רטיבויות באיזור מוט ההגה, המשאבה המרכזית, מתחת לשטיח של הנהג (כן כן..) וצינורות בלמים. בנוסף יש להעיף מבט לכיוון תושבות הגומי של הבולמים הקדמיים ולחפש יובש וסדקים.

אני הייתי מבקש מהמוסך גם להחליף שמן הידראולי ולנקות את מיכל השמן ואת המסננים שבפנים - חשוב מאוד לא להזניח את המסננים.

 

לסיום אני מחפש תמיד מתחת לרכב סימנים של טפטופים ואם אני מזהה משהו אני מיד בודק את המקור, את זה אני עושה עם כל רכב שיש לי ולא רק עם סיטרואן.

בריאות לכולם!

פורסם
אם החלפת כל כך הרבה דברים ושילמת כ10000 ש"ח, למה מכרת אותו, הרי את הדברים הבעיתיים כבר סידרת

למה לא החלטת להנות מהרכב אחרי כל ההשקעות שביצעת?

 

עייפות החומר.

 

(ואני מרגיש שחסכתי עוד 10000 בגלל שמכרתי אותו.)

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

אלעד

איפה אתה מטפל ברכב, איזה מוסך? אם הוא במרכז אודה לך מאוד. כי למרות שאני מטפל במורשה אני כבר פחות סומך עליו וגם יקר.

פורסם

טיפולים שגרתיים אני מטפל בעצמי, קצת יותר מסובכים בד"כ במוסך רנו בקרית שמונה או במוסך כללי בחצור.

אם יש בעיה הידראולית בד"כ אני יודע לפתור יותר טוב מכל מוסך שפגשתי עד כה ואם זה מסובך מדי (או שאני מתעצל לפרק..) אז יש את המוסך ברמת ישי.

עכשיו גם מצאתי את המוסך בעפולה (מונזה) ואת הבחור שמתמחה בגירים אוטומטיים בנצרת עלית.

 

לא מכיר מוסך טוב במרכז, אבל יש את שאפט שמפורסם פה בפורום, אולי תשאל אותם אם הם מוכנים לעבוד גם על קסנטיה.

אני בטוח שיש פה אנשים שיודעים להמליץ על מוסך טוב במרכז. נחכה להמלצתם.. אני שמעתי פעם את השם 'ליטל' מסתובב פה.

בריאות לכולם!


×
×
  • תוכן חדש...