Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהפקק של הרדיאטור אמור לצאת צינורית קטנה שאמורה להגיע למיכל איבוי.



 

אני לא מכיר את הסקסו כל כך, במידה ותצלם לי עם מצלמה דיגטלית לאיפה אתה בדיוק ממלא את המים ותמונה של התא מנוע בכלליות. אני יוכל להגיד לך בדיוק איפה המיכל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

מהפקק של הרדיאטור אמור לצאת צינורית קטנה שאמורה להגיע למיכל איבוי.

 

 

אני לא מכיר את הסקסו כל כך, במידה ותצלם לי עם מצלמה דיגטלית לאיפה אתה בדיוק ממלא את המים ותמונה של התא מנוע בכלליות. אני יוכל להגיד לך בדיוק איפה המיכל.

אתה צודק ת יש צינור שיוצא מהפקק אבל הוא לא מחובר לכולם ..

פורסם

הפקק שאנחנו מדברים עליו מחובר ישירות לרדיאטור?



 

או למין מיכל צהוב כזה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הפקק שאנחנו מדברים עליו מחובר ישירות לרדיאטור?

 

 

 

 

או למין מיכל צהוב כזה?

הוא מחובר ישירות לרדיאטור , ויוצא מימנו מין צינור כזה קטן שהוא לא מחובר לכולם ..

פורסם

אני קורא 3 עמודים של השרשור ואני בשוק, כנראה מרוב החלם בעלי המקצוע החליטו להתעלם.

 

ידיד היקר, מה שעשית למנוע זה לגרום לו נזק, ועוד עשית זאת פעמיים! לעולם לא ממלאים מים קרים במנוע חם.

 

לגבי המאוורר, זכותו לעבוד כמו שזכותך לנסוע ברכב. עוד לא הבנתי למה זה שהוא עובד אומר שמשהו לא בסדר.

כשהרכב קר ועומד על משטח ישר פתח את מכסה המילוי במיכל העודפים ומלא נוזל קירור ייעודי עד לסימן המקסימום.

 

לאחר נסיעה/יום/שבוע בדוק שוב באותם תנאים את מצב המים במיכל. אם אכן נעלמים מים בכמות גדולה יש לאתר את הבעיה. מידע רב בנושא איבוד מים תוכל למצוא ע"י חיפוש בפורום. החל מנזילה פשוטה וכלה בהחלפת מנוע.

פורסם
הוא מחובר ישירות לרדיאטור , ויוצא מימנו מין צינור כזה קטן שהוא לא מחובר לכולם ..

 

משהו פה לא מסתדר לי, תעשה טובה ותצלם לי את זה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
סתם שאלה

 

המים שאתה מדבר עליהם שהכנסת לרדיאטור

זה מים רגילים או נוזל קירור?

נוזל קירור .

אף פעם אני לא משתמש במים רגילים ...

פורסם
משהו פה לא מסתדר לי, תעשה טובה ותצלם לי את זה.

איין לי מצלמה כרגע .. :(

 

אני קורא 3 עמודים של השרשור ואני בשוק, כנראה מרוב החלם בעלי המקצוע החליטו להתעלם.

 

ידיד היקר, מה שעשית למנוע זה לגרום לו נזק, ועוד עשית זאת פעמיים! לעולם לא ממלאים מים קרים במנוע חם.

 

לגבי המאוורר, זכותו לעבוד כמו שזכותך לנסוע ברכב. עוד לא הבנתי למה זה שהוא עובד אומר שמשהו לא בסדר.

כשהרכב קר ועומד על משטח ישר פתח את מכסה המילוי במיכל העודפים ומלא נוזל קירור ייעודי עד לסימן המקסימום.

 

לאחר נסיעה/יום/שבוע בדוק שוב באותם תנאים את מצב המים במיכל. אם אכן נעלמים מים בכמות גדולה יש לאתר את הבעיה. מידע רב בנושא איבוד מים תוכל למצוא ע"י חיפוש בפורום. החל מנזילה פשוטה וכלה בהחלפת מנוע.

 

לא הוספתי מים שהמנוע חם !!

רק שהמנוע קר .

בקשר למאוורר זה שהוא עובד זה לא מפריע לי אבל זה שחסר כמות אדירה של מים זה כן ..

ואגב הוא לא צריך לעבוד תוך כדי נסיעה אלה אם כן יש בעיה חימום הוא תמיד עבד כשהאוטו מכובה ..

פורסם

זה שלא מילאת מים במנוע חם זה מעולה.

 

לגבי פעולת המאוורר, הצלחת להצחיק אותי ואחרי יום כזה זה טוב :-)

המאוורר אמור לעבוד כשהמנוע דולק, בעיקר בעמידה או נסיעה איטית, אבל לא רק. ברכבים מסויימים הוא עובד גם מספר דקות לאחר כיבוי המנוע, לדעתי זה טפשי אבל ככה זה.

 

אם עשיתה בדיקה כמו שציינתי ואתה מזהה איבוד מים בכמויות גדולות אני מציע שתיגש שוב למוסך/למוסך אחר שמולץ ע"י הפורום לפתרון הבעיה. ישנן הרבה דרכים לאתר את הבעיה. תצטרך סבלנות, לפעמים מציאת מקור היעלמות המים זאת משימה לא פשוטה. ממליץ לך לקרוא הרבה מאד מידע שיש בפורום בנושא. כך יהיה לך יותר רקע.

פורסם

האם אתה ממלא את המים לפקק שבתמונה?

 

כן ... אבל אצלי זה אחרת , יש אצלי פקק שכולל צינור שהצינור מחובר לכולם ..

פורסם

תקשיב, תנקנה את הפייה של הצינור ושים עליה חתיכת ניר סופג.



 

לאחר שתיסע מחר עם האוטו תבדוק האם הבד הסופג התרטב.

 

יכול להיות שכל הסיפור זה הפקק.

 

הוא פורק בלחץ יותר מדיי מוקדם והמים יוצאים דרך הצינורית פריקה ובעצם נאבדים לך תוך כדי נסיעה.

 

ד"א צריך להיות לך על המיכל הצהוב סימן של MAX וMIN. במידה ואתה עובר את הMAX וממלא עד הסוף אז זה טבעי שהמערכת תפרוק את הכמות המיותרת של המים שהוספת.

 

יכול להיות שזאת הסיבה שאתה חושב שחסר לך מים.

 

תמלא מים דבר ראשון רק עד הסימון של ה MAX על המיכל.

 

ואז תעשה מה שאמרתי לך.

 

יש מצב שאין לך בכלל בעיה במערכת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...