Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב, תנקנה את הפייה של הצינור ושים עליה חתיכת ניר סופג.

 

 

לאחר שתיסע מחר עם האוטו תבדוק האם הבד הסופג התרטב.

 

יכול להיות שכל הסיפור זה הפקק.

 

הוא פורק בלחץ יותר מדיי מוקדם והמים יוצאים דרך הצינורית פריקה ובעצם נאבדים לך תוך כדי נסיעה.

 

ד"א צריך להיות לך על המיכל הצהוב סימן של MAX וMIN. במידה ואתה עובר את הMAX וממלא עד הסוף אז זה טבעי שהמערכת תפרוק את הכמות המיותרת של המים שהוספת.

 

יכול להיות שזאת הסיבה שאתה חושב שחסר לך מים.

 

תמלא מים דבר ראשון רק עד הסימון של ה MAX על המיכל.

 

ואז תעשה מה שאמרתי לך.

 

יש מצב שאין לך בכלל בעיה במערכת.

 

אני ינסה את מה שאמרת , אבל אין לי מיכל צהוב שם .. איפה הוא צריך להיות בדרך כלל ליד הרדיאטור? או מתחת ?

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סבבה זה הפקק של המיכל הצהוב.



 

תבדוק דבר ראשון מה המיקום של המים שם, תבדוק אם הם מתחת למינימום או מעל המקסימום.

 

במידה והמים במיקום המדוייק אז תמשיך לעקוב.

 

 

 

במידה והם מתחת למינימום, מלא מים עד לסימן MAX בלבד וקשור נייר סופג לפייה של הצינור.


אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אני ינסה את מה שאמרת , אבל אין לי מיכל צהוב שם .. איפה הוא צריך להיות בדרך כלל ליד הרדיאטור? או מתחת ?

 

המיכל הצהוב זה המיכל שהפקק הזה מתברג אליו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
המיכל הצהוב זה המיכל שהפקק הזה מתברג אליו.

אוקי תודה , אני ינסה בדיוק את מה שאמרת ויעדכן מחר .

תודה רבה.

פורסם
אוקי תודה , אני ינסה בדיוק את מה שאמרת ויעדכן מחר .

תודה רבה.

אוקי, אני אנסה לעזור לך,

ראשית נסכם את מה שנאמר,

בכל יום או יומיים חסר נוזל קירור ברדיאטור.

ידוע שאין נזילה חיצונית מרדיאטור החימום לתוך תא הנהג ( שטיחים יבשים )

ידוע שאין נזילה חיצונית תחת המנוע / והרדיאטור ( נבדק על ידי הנהג )

ידוע שאין נזילת מים לתוך הקרטר ( תא שמן המנוע )

הבדיקה נעשית בראיה על ידי הוצאת מדיד כמות השמן ולוודא שאין טיפות או שאריות מים על המדיד.

הסיכוי לנזילה לתוך השמן הוא קלוש היות וכמות המים החסרה היא עצומה והיתה גורמת להצפת מיכל השמן.

כלומר נותרה אפשרות אחרונה והיא נזילה פנימית למערכת הפליטה.

במיקרה כזה קיימות 2 אפשרויות,

במקרה הקל-נידרש לפרק ראש מנוע ולהחליף אטם ראש מנוע.

במקרה הרע- לאחר פירוק ראש יש לבדוק את מצבו ולהחליט.

בדרך כלל אם הרכב מס' שנים על הכביש סביר להניח כי נוזל הקרור פגע במבנה החומר

ואז נידרש למלא איזורים "שנאכלו" ולבצע השחזת ישור ראש, כלומר שיפוץ ראש מנוע.

במיקרים קשים -נמצא סדק בראש המנוע, נקווה שלא.

בהצלחה

פורסם

חזרתי לעדכן - ToSToS - עשיתי בדיוק את מה שאמרת והנייר סופג לא התרטב ..

בכל מיקרה , הוספתי אתמול בבוקר מים (נוזל קירור) והיום אחרי נסיעה של שעה בערך חזרתי וראיתי שמפלס המים למעלה ואין שום בעיה ..

אני לא יודע לאן נעלמו המים מקודם אבל בנתיים הכל תקין ..

מחר בבוקר אני יבדוק שוב עם המים לא ירדו ואני יעדכן ..

חיים עזר - אני כמעט בטוח שזה לא ראש מנוע ..

פורסם
הכוונה "למעלה" זה על הסימון MAX נכון?

בסקסו שלי אין מיכל איבוי ...

פשוט מילאתי מים רגיל .. מהפתח של הרדיאטור ..

פורסם

הרדיאטור שלך בנוי עם המיכל איבוי.

 

בדקתי באינטרנט לפי הדגם שנתת לי ויש לי את השרטוט.

 

תנסה לצלם לי את האזור שם זה מאוד יעזור.

R1791 סקסו.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
הרדיאטור שלך בנוי עם המיכל איבוי.

 

בדקתי באינטרנט לפי הדגם שנתת לי ויש לי את השרטוט.

 

תנסה לצלם לי את האזור שם זה מאוד יעזור.

הייתי מצלם בכיף , אבל אין לי מצלמה .

השאלה המיכל איבוי הוא תמיד בצבע צהוב? אם כן אז אין לי ..

הפכתי את כל מכסה המנוע .. ואני לא מוצא , אולי הצינור הזה מוציא עודפים זה יכול להיות?

פורסם

אצלי ישנה אותה הבעיה, פ'יגו 106 1.4.

מידי פעם חסרים מים אבל לא בכמות רצינית.

אני חושד שמדובר בגומיה בלויה ברדיאטור, בצינור בלוי או בחיבור רופף ליד התרמוסטט (הרדיאטור חדש - הוחלף לפני כשנה).

 

אם תרצו אשמח לעלות תמונות.


×
×
  • תוכן חדש...