Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

ביום שבת נסעתי נסיעה רגילה ופתאום אני שומע את המאורר של הרדיאטור עובד תוך כדי נסיעה (לא יודע אם זה נורמלי) ..

בכל מיקרה עצרתי בצד ובדקתי את המיים (נוזל קירור) ברדיאטור וראיתי שחסר המון !!

הוספתי מים עד הסוף ושמתי לב שכל הזמן המיים יורדים לבד ולא נשארים למעלה ..

הדבר הזה קרה גם היום .. נסעתי שוב נסיעה רגילה ופתאום אני שומע שוב את המאורר של הרדיאטור עובד ..

שוב הוספתי כמות אדירה של מים לרדיאטור ושוב המים יורדים למטה בצורה איטית , אין נזילה ברדיאטור בדקתי עשרות פעמיים ..

יש להדגיש שהרדיאטור חדש (לפני חודשיים נקנה) ...

מה אפשר לעשות ?:|

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שחכתי להוסיף דבר חשוב:

בבוקר שאני נוסע אני שומע מיים זזים שאני בתוך הרכב , מדובר בסיטרואן סקסו שנתון 97 ..

פורסם

על איזה רכב מדובר.??

 

בדקת מים בשמן ?

 

תרים את השטיח של מושב הנהג ותראה עם יש רטיבות...?

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם
על איזה רכב מדובר.??

 

בדקת מים בשמן ?

 

תרים את השטיח של מושב הנהג ותראה עם יש רטיבות...?

 

בדיקה מים בשמן ,

מדובר בסיטרואן סקסו שנתון 97 .

הרמתי אין רטיבות מתחת לשטיח ..

פורסם

יכול להיות שכל הדש בורד שלך מלא במים, כתוצאה מבריחת מים ברדיאטור חימום.

 

תכנס למוסכניך ובקש בדיקת לחץ למערכת מים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אם אתה שומע מים בתוך האוטו+נעלמים המון מים אז מזל טוב,הלך לך הרדיאטור חימום.

 

 

באיזה שהוא שלב אתה תתחיל להרגיש מים רותכים על כפות הרגליים שלך,כאלה תקח סיבוב ימינה מספיק מהר,המים יעופו מצד הנוסע ישר לכפות הרגליים שלך.

 

 

תכין בערך 1500 ש"ח לסידור התקלה,או שתנתק את הרדיאטור חימום ותיסע ללא חימום.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
יכול להיות שכל הדש בורד שלך מלא במים, כתוצאה מבריחת מים ברדיאטור חימום.

 

תכנס למוסכניך ובקש בדיקת לחץ למערכת מים.

אולי זה משאבת מים זה יכול להיות?

איפה היא נמצאת שאני יכול לבדוק שם ..

פורסם
אם אתה שומע מים בתוך האוטו+נעלמים המון מים אז מזל טוב,הלך לך הרדיאטור חימום.

 

 

באיזה שהוא שלב אתה תתחיל להרגיש מים רותכים על כפות הרגליים שלך,כאלה תקח סיבוב ימינה מספיק מהר,המים יעופו מצד הנוסע ישר לכפות הרגליים שלך.

 

 

תכין בערך 1500 ש"ח לסידור התקלה,או שתנתק את הרדיאטור חימום ותיסע ללא חימום.

איך אפשר לדעת שזה נכון? לפתוח את המזגן על חימום ולבדוק אם הוא עובד?

עכשיו עשייתי בדקתי ועשייתי סיבובים חדים כמו שאמרתה ואין עכשיו רעש ..

רעש יש בבוקר רק ..

פורסם
אל תיתן לדביל להפחיד אותך, הוא סתם מדבר שטויות בלי לחשוב.

 

גם אם הלך רדיאטור חימום - זה לא נורא.

איפה נמצא הרדיאטור חימום ?

פורסם

עידכון: הלכתי למוסך , עשה לי בדיקות הוא אמר לי שאין ניזלות , אין בעיה ברדיאטור , אין בעיה ברדיאטור חימום ..

הכל תקין .

אבל: הוא ראה שיוצא לי עשן לבן מהגזוז הוא אמר שיכול להיות שזה בגלל המזג האוויר , ויכול להיות שזה תחילתו של ראש מנוע :cry:

איך אפשר לדעת עם זה ראש מנוע?


×
×
  • תוכן חדש...