Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תיתן לדביל להפחיד אותך, הוא סתם מדבר שטויות בלי לחשוב.

 

גם אם הלך רדיאטור חימום - זה לא נורא.

 

 

אני מבין שהלך לך הרדיאטור חימום ואתה מנסה לשכנע אנשים שזה לא נורא...כי אתה מתכנן למכור את הרכב בקרוב?:?

 

 

לא רשמתי שום שטות בהודעה שלי.

 

רשמתי גם שאפשר לבטל את הרדיאטור חימום בעלות אפסית,אבל אז לא יהיה חימום ברכב.

 

יש אנשים שזה מפריע להם,ויש אנשים שלא..(אני אצלי פירקתי דשבורד והחלפתי רדיאטור חימום!)

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אבל: הוא ראה שיוצא לי עשן לבן מהגזוז הוא אמר שיכול להיות שזה בגלל המזג האוויר , ויכול להיות שזה תחילתו של ראש מנוע :cry:

איך אפשר לדעת עם זה ראש מנוע?

 

צריך לבודק אם יש לך CO2 במים.

 

ע"י זה תוכל לדעת, אם הגזי פליטה באים במגה עם המי קרור.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
צריך לבודק אם יש לך CO2 במים.

 

ע"י זה תוכל לדעת, אם הגזי פליטה באים במגה עם המי קרור.

אפשר לעשות את הבדיקה הזו בכל מוסך?זה עולה כסף הבדיקה הזו?

פורסם

אניאל יודע אם בכל מוסך, אבל מוסף שמכבד את עצמו יש לו את המכשיר הזה.

 

אני לא יודע מחירים של בדיקה כזאת, אני מניח 80-150 ש"ח נשמע הגיוני.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אם אתה מאזור המרכז אני מציעה לך לגשת למוסך Bavaria באיזור התעשיה החדש בראשון לציון.

יש לו גם מכשיר שבודק בריכת CO מע' קירור וגם הוא יבצעה לך בדיקת קומפרסיה כדי לשלול בריכה של לחץ למערכת קירור.

טל:03-9514763

כתובת משה שרת 22 איזור תעשיה חדש ראשל"צ

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
שלום לכולם ,

ביום שבת נסעתי נסיעה רגילה ופתאום אני שומע את המאורר של הרדיאטור עובד תוך כדי נסיעה (לא יודע אם זה נורמלי) ..

בכל מיקרה עצרתי בצד ובדקתי את המיים (נוזל קירור) ברדיאטור וראיתי שחסר המון !!

הוספתי מים עד הסוף ושמתי לב שכל הזמן המיים יורדים לבד ולא נשארים למעלה ..

הדבר הזה קרה גם היום .. נסעתי שוב נסיעה רגילה ופתאום אני שומע שוב את המאורר של הרדיאטור עובד ..

שוב הוספתי כמות אדירה של מים לרדיאטור ושוב המים יורדים למטה בצורה איטית , אין נזילה ברדיאטור בדקתי עשרות פעמיים ..

יש להדגיש שהרדיאטור חדש (לפני חודשיים נקנה) ...

מה אפשר לעשות ?:|

 

 

רק אני קלטתי שהוא הוסיף מים על מנוע חם?

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

תעשה את הבדיקה הבאה :



בבוקר לפני שאתה מניע את הרכב , פתח את מכסה המים במיכל עיבוי . אם יש רעש של אויר דחוס שמשתחרר ( רעש כמו פסססס :-P) ככל הנראה יש בריחה של קומפרסיה למערכת הקירור .

 

תבדוק ודווח לנו .

פורסם

יבגני, הבדיקה שלך לא מסתדרת לי בראש. הרי רוב המכסים הם "דו כיווניים" (מרק פירסם על זה פעם "עלון"). הם אמורים להחזיק לחץ דרוש במערכת, ולאפשר כניסת אויר כשהאוטו קר (חזרה ללחץ אטמוספרי). הוא עלול לשמוע פפססס גם אם המכסה תקול, ולא מחזיר את המערכת ללחץ אטמוספרי.

 

kwon - לא הבנתי את ההסבר שלך. למה צריך גם בדיקת "בריחת קומפרסיה" ? הרי, אם בבדיקת CO יתגלה שיש CO בנוזל קירור, הרי זה יעיד ישירות שיש בריחת לחץ למערכת קירור, לא כן?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
יבגני, הבדיקה שלך לא מסתדרת לי בראש. הרי רוב המכסים הם "דו כיווניים" (מרק פירסם על זה פעם "עלון"). הם אמורים להחזיק לחץ דרוש במערכת, ולאפשר כניסת אויר כשהאוטו קר (חזרה ללחץ אטמוספרי). הוא עלול לשמוע פפססס גם אם המכסה תקול, ולא מחזיר את המערכת ללחץ אטמוספרי.

יתכן וזה כך ברכבים החדשים , בדייהו שהיתה לי ובקורולה שיש עכשיו זה לא כך .

בקורולה יש מכסה פלסטיק פשוט שנסגר כמו קליפס , בדייהו היה מכסה עם שסטום חד כיווני .

הבדיקה היא לא חד משמעית אבל אולי היא כן יכולה לכוון , בכל מקרה כדאי לבצע בדיקה יסודית במוסך .

פורסם

תעשה את הבדיקה הבאה :

 

 

 

 

בבוקר לפני שאתה מניע את הרכב , פתח את מכסה המים במיכל עיבוי . אם יש רעש של אויר דחוס שמשתחרר ( רעש כמו פסססס

:-P) ככל הנראה יש בריחה של קומפרסיה למערכת הקירור .

 

תבדוק ודווח לנו .

אין רעש כזה של "פססס" בדקתי הבוקר ...

וגם העשן הלבן נעלם - כנראה שהעשן הזה היה בגלל מזג האוויר ...

אני הלך למוסך ויעשה בדיקה CO2 ..

בכל מיקרה עדיין המיים "נעלמים" ...

מה רע בשביט - אני הוספתי מים כשהמנוע קר ...

אם אני יעשה ניגוז מים , זה יעזור במשהו?

פורסם
אין רעש כזה של "פססס" בדקתי הבוקר ...

וגם העשן הלבן נעלם - כנראה שהעשן הזה היה בגלל מזג האוויר ...

אני הלך למוסך ויעשה בדיקה CO2 ..

בכל מיקרה עדיין המיים "נעלמים" ...

מה רע בשביט - אני הוספתי מים כשהמנוע קר ...

אם אני יעשה ניגוז מים , זה יעזור במשהו?

 

 

ניקוז מים? או ניקוז אויר?

 

בכל מקרה, שאצלי נעלמו מים בדיוק כמו שאתה מתאר, מסתבר שהם הגיעו לקרטר עקב סדק עצבני בבלוק - כמובן זה גרר החלפת מנוע.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
בקורולה יש מכסה פלסטיק פשוט שנסגר כמו קליפס , בדייהו היה מכסה עם שסטום חד כיווני .

.

 

מדובר כאן על מכסה הרדיאטור.

 

המכסה שאתה מדבר עליו זה המכסה של המיכל איבוי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
יבגני, הבדיקה שלך לא מסתדרת לי בראש. הרי רוב המכסים הם "דו כיווניים" (מרק פירסם על זה פעם "עלון"). הם אמורים להחזיק לחץ דרוש במערכת, ולאפשר כניסת אויר כשהאוטו קר (חזרה ללחץ אטמוספרי). הוא עלול לשמוע פפססס גם אם המכסה תקול, ולא מחזיר את המערכת ללחץ אטמוספרי.

 

kwon - לא הבנתי את ההסבר שלך. למה צריך גם בדיקת "בריחת קומפרסיה" ? הרי, אם בבדיקת CO יתגלה שיש CO בנוזל קירור, הרי זה יעיד ישירות שיש בריחת לחץ למערכת קירור, לא כן?

 

אהלן ארז, בד"כ שמכסה הרדיאטור הולך (כלומר השסתום שבו מתקלקל) מה שוקרה זה שבמקום שהשסתום יפתח לפריקה בלחץ הרגיל, 1.3-1.5 BAR הוא יפתח בלחץ נמוך יותר וככה יברחו יותר מים מהרדיאטור- כי כרגע יותר קל למים לעבור דרך הפקק.

 

במידה ובורח לחץ מהראש מנוע לכיוון מערכת קרור, השסתום ישחרר את הלחץ העודף עד ללחץ העובדה של השסתום שהוא בד"כ 1.3-1.5

BAR .

 

כידוע 1.3 BAR הוא לחץ יותר גובהה מהלחץ האטמוספרי, ועל כן כאשר נפתח את הפקק של מערכת הקרור המערכת תשאף לאיזן לחצים ולכן יתפרץ לחץ ממערכת הקרור.

 

High האם במיכל איבוי שלך יש עודף מים? אני חושד שבאמת הפקק של הרדיאטור שלך אולי דפוק ובגלל זה בורחים מים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אהלן ארז, בד"כ שמכסה הרדיאטור הולך (כלומר השסתום שבו מתקלקל) מה שוקרה זה שבמקום שהשסתום יפתח לפריקה בלחץ הרגיל, 1.3-1.5 BAR הוא יפתח בלחץ נמוך יותר וככה יברחו יותר מים מהרדיאטור- כי כרגע יותר קל למים לעבור דרך הפקק.

 

במידה ובורח לחץ מהראש מנוע לכיוון מערכת קרור, השסתום ישחרר את הלחץ העודף עד ללחץ העובדה של השסתום שהוא בד"כ 1.3-1.5

BAR .

 

כידוע 1.3 BAR הוא לחץ יותר גובהה מהלחץ האטמוספרי, ועל כן כאשר נפתח את הפקק של מערכת הקרור המערכת תשאף לאיזן לחצים ולכן יתפרץ לחץ ממערכת הקרור.

 

High האם במיכל איבוי שלך יש עודף מים? אני חושד שבאמת הפקק של הרדיאטור שלך אולי דפוק ובגלל זה בורחים מים.

 

איפה המיכל איבוי נמצא בסקסו?


×
×
  • תוכן חדש...