שלום לכל החברים,
אני חדש בפורום, קראתי חלק מהתגובות ומצא חן בעיניי לכן הצטרפתי.
בעיקרון אני עובד יצור, בתחום המטוסים בעיקר אזרחיים,לא נורא, דיי קרוב לתחום הרכב.
אני מחזיק בשתי מכוניות ישנות בלבד.
הראשונה גולף ידני מודל 92 הרכב שמור בצורה מדהימה. נסע עד היום 260,000 ק"מ ללא בעיות.
את הרכב קניתי לפני 4 שנים ותיקנתי ראש מנוע כיוון שהיתה ירידת כמות מים. מאז פרט להחלפת שמן
לא נידרשים טיפולים.
הרכב הנוסף הוא מיצובישי לנסר 92 אוט' . רכב מפנק אמין ביותר , החיסרון היחיד-תיצרוכת דלק גבוהה יחסית.
עד לפני מס' חודשים החזקתי בנוסף גם חיפושית 74 .
אז בינתיים
ביי