Jump to content

חיים עזר

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חיים עזר

  1. עידכון מהיום, קיבלתי את הצעתך וקנתי אתמול מצמיג ישיר- פ"ת, ברחוב השלוח 7 (קרית מטלון) בנוסף לצמיגים הם מוכרים גם מצברים וכפי שציינת מצבר ורטא ( כחול ) 55אמפר\שעה במחיר 650 ש"ח שווה בהחלט ,אני ממליץ. בנוסף למי שמתעניין מצבר 60 א"ש במחיר 720 ש"ח . יש גם מצברים 72 א"ש ביי
  2. יתכן ויש לך בעיה "בסוויץ". גם לי יש בעיה דומה ורכב זהה לשלך, אני מצאתי פיתרון כך שלאחר ההתנעה אני מסובב את המפתח לאחור מס' מילימטרים ואז המנוע תופס. בהצלחה
  3. אוקי, אני אנסה לעזור לך, ראשית נסכם את מה שנאמר, בכל יום או יומיים חסר נוזל קירור ברדיאטור. ידוע שאין נזילה חיצונית מרדיאטור החימום לתוך תא הנהג ( שטיחים יבשים ) ידוע שאין נזילה חיצונית תחת המנוע / והרדיאטור ( נבדק על ידי הנהג ) ידוע שאין נזילת מים לתוך הקרטר ( תא שמן המנוע ) הבדיקה נעשית בראיה על ידי הוצאת מדיד כמות השמן ולוודא שאין טיפות או שאריות מים על המדיד. הסיכוי לנזילה לתוך השמן הוא קלוש היות וכמות המים החסרה היא עצומה והיתה גורמת להצפת מיכל השמן. כלומר נותרה אפשרות אחרונה והיא נזילה פנימית למערכת הפליטה. במיקרה כזה קיימות 2 אפשרויות, במקרה הקל-נידרש לפרק ראש מנוע ולהחליף אטם ראש מנוע. במקרה הרע- לאחר פירוק ראש יש לבדוק את מצבו ולהחליט. בדרך כלל אם הרכב מס' שנים על הכביש סביר להניח כי נוזל הקרור פגע במבנה החומר ואז נידרש למלא איזורים "שנאכלו" ולבצע השחזת ישור ראש, כלומר שיפוץ ראש מנוע. במיקרים קשים -נמצא סדק בראש המנוע, נקווה שלא. בהצלחה
  4. יש מצב , השאלה באיזו תחנת דלק מדובר ?כתובת ?או טל'. כמו כן האם המצבר עדיין מתפקד. מי שיודע מוזמן לענות אני בטל' 052-8905205 תודה , חיים.
  5. שלום לכל החברים, אני חדש בפורום, קראתי חלק מהתגובות ומצא חן בעיניי לכן הצטרפתי. בעיקרון אני עובד יצור, בתחום המטוסים בעיקר אזרחיים,לא נורא, דיי קרוב לתחום הרכב. אני מחזיק בשתי מכוניות ישנות בלבד. הראשונה גולף ידני מודל 92 הרכב שמור בצורה מדהימה. נסע עד היום 260,000 ק"מ ללא בעיות. את הרכב קניתי לפני 4 שנים ותיקנתי ראש מנוע כיוון שהיתה ירידת כמות מים. מאז פרט להחלפת שמן לא נידרשים טיפולים. הרכב הנוסף הוא מיצובישי לנסר 92 אוט' . רכב מפנק אמין ביותר , החיסרון היחיד-תיצרוכת דלק גבוהה יחסית. עד לפני מס' חודשים החזקתי בנוסף גם חיפושית 74 . אז בינתיים ביי
×
×
  • תוכן חדש...