Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיוני הרבה בעלי רכבים מתבלבלים בין האדים הנפלטים לאחר הצטברות הלחות במערכת הפליטה בחנייה ממושכת ,לבין עשן הנגרם כתוצאה מדליפת שמן כלשהיא במנוע

אתה בטוח שזהו לא המקרה ?

האם לאחר התחממות המנוע ה"עשן" נעלם?

יגאל

פורסם
בקשר לעשן הלבן עם הריח של השמן השרוף הבעיה נפתרה כרגע ישנה עוד בעיה של עשן לבן עם ריח חזק של דלק והרכב מאבד הרבה דלק לדוגמה מילאתי מיכל של 14 ליטר בערך ואחרי חצי שעה נגמר הדלק מה יכולה להיות הבעיה

 

 

מזרק דלק דולף חזק או לחץ דלק לא תקין.

פורסם
מניסיוני הרבה בעלי רכבים מתבלבלים בין האדים הנפלטים לאחר הצטברות הלחות במערכת הפליטה בחנייה ממושכת ,לבין עשן הנגרם כתוצאה מדליפת שמן כלשהיא במנוע

אתה בטוח שזהו לא המקרה ?

האם לאחר התחממות המנוע ה"עשן" נעלם?

יגאל

אין מה להתבלבל, 18 ליטר דלק בחצי שעה, זאת כמות אדירה, שמצביעה על מה שדניאל כתב.

"מזרק דלק דולף חזק או לחץ דלק לא תקין."

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
איך אפשר לתקן את לחץ הדלק אם בכלל

לחץ הדלק אצלך אמור להיות, 5.0-6.3 BAR. יש לבדוק עם שעון אחורי מסנן הדלק שנמצא על קיר האש.

כפי שרואים בתמונה.

דוד.

בדיקת לחץ.doc

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אם מה שנכתב נכון ,עלול להגרם אסון עקב הצטברות של דלק במערכת הפליטה המחכה לניצוץ

גרור את הרכב למוסך ,או לחילופין על פי עצתו של דניאל החלף את המזרקים ,לא להניע את הרכב!

יגאל

פורסם
בקשר לעשן הלבן עם הריח של השמן השרוף הבעיה נפתרה כרגע ישנה עוד בעיה של עשן לבן עם ריח חזק של דלק והרכב מאבד הרבה דלק לדוגמה מילאתי מיכל של 14 ליטר בערך ואחרי חצי שעה נגמר הדלק מה יכולה להיות הבעיה

הבעיה נפתרה הסולונואידים היו דפוקים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

 

נתקלתי בבעייה זהה לבעייה שאתה מתאר במאזדה 1600 שנת 97 שרכשתי לפני שבוע.

לא הבנתי אם בסופו של דבר הצלחתם לעלות על המקור לבעייה? האם נדרש טיפול במערכת ההזרקה? כפי שנראה ממה שכתבת הבעייה איננה בעייה של אוברול למנוע היות וגם אחרי אוברול נמשכה התופעה.

×
×
  • תוכן חדש...