Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אילו תוספות קיימות?

אתה צריך GPS בכלל? חיישנים?

אתה קנית את הרכב אתה אמור לדעת יותר מכולם איזה תוספת אתה רוצה.

 

מה הכוונה בכלל במרים שמשות?

פורסם

הי,

ה-GPS שמקבלים הוא i-go.

נכון שהוא יעבוד דרך המסך של האוטו, אבל הוא יעלה לך בערך פי 3 מאשר GPS רגיל. במיוחד אם אתה יכול "להשיג" את התכנה.

 

אני גם אמור לקבל את הפריוס בעוד כשבועיים.

חשבתי להוסיף את מגיני הדלתות ומצלמת רוורס.

פורסם
אילו תוספות כדאי להזמין ומה המחיר

 

הכדאי הוא אינדבידואלי.

המחיר קבוע וניתן לברור בשיחת טלפון לסוכנות או באתר החברה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש לי שאלה לכל הרוכשים הטריים של הפריוס, כמה זמן המתנה יש כיום לפריוס חדשה מהחברה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נכון לנובמבר, יש מכוניות במלאי בארץ. משמע - תשלם ותוך 18 ימי עסקים אתה מוזמן לבוא לקחת את הרכב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הי,

ה-GPS שמקבלים הוא i-go.

נכון שהוא יעבוד דרך המסך של האוטו, אבל הוא יעלה לך בערך פי 3 מאשר GPS רגיל. במיוחד אם אתה יכול "להשיג" את התכנה.

שווה לשלם הרבה יותר בשביל GPS שעובד דרך המסך המקורי, אבל זה בתנאי שהוא יעבוד דרך הממשק של מסך המגע ולא דרך ממשק של שלט רחוק - מה שאני לא כל כך בטוח.

לטעמי הGPS האידיאלי הוא מכשיר נייד שניתן לראות את התצוגה שלו על פני מסך קבוע באוטו. בשביל זה צריך מכשיר עם יציאת A/V וכיום לא ידוע לי על מכשיר כזה מלבד הענקיים עם מסך "7.

פורסם

הי ULY,

זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות.

הזמנתי מצלמת רוורס שתעבוד עם המסך המקורי. בהנחה שהמצלמה בעלת יציאת וידאו רגילה (CVBS). כנראה שיש מתאם בין CVBS לכניסת המסך של הרכב.

אני מתכוון להשתמש בכניסת הוידאו הזאת כדי לחבר את יציאת הוידאו של מכשיר ה-GPS.

ה-GPS שלי הוא DELL x51v, שניתן לחבר לו מתאם ליציאת וידאו.

פורסם
בשביל מה צריך מצלמת רוורס? פריוס זה עדיין לא אוטובוס או משאית.

 

אם כבר יש מסך, אז למה לא להוסיף?

אני מניח שזה יעזור "להציל" את הפלסטיקים העדינים ממכות קטנות...

 

אצלנו זה עבד יופי עם החיישנים. באותו מחיר אפשר כבר לשדרג למצלמה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...