Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי הרכב הוא 205

 

הרכיבים:

HU פיוניר 1750

קומפוננט:מורל פולס

מגבר פולס 4400

6X9 קנווד(מוגבר ע"י הHU)

סאב(זמני )INOX 10" 150RMS

 

אני ביצעתי את ההתקנה אבל נתקעתי כרגע עם בעיה קטנה (גדולה)

 

אתמול התקנתי את המורל

צד שמאל איפה שהנהג.

 

היום באתי לחבר את צד ימין ויצא לי רעשים מפחידים מהרמקולים

למרות שהווליום של הHU היה על 0 .

 

משהו נתקל בבעיה כזו ?

או יודע מה לעשות ?

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

נשמע כמו מגעים היה לי משהו דומה כשדחפתי חזק מידיי את הוופרים של הדוטק בדלת.

נסה קודם כל להוציא את הוופר מהדלת ולהדליק את המערכת, כמובן את תנתק את הוופר אלא רק הוצא אותו מהדלת ותחזיק ביד או שים על המושב. תעדכן.

:-) just smile
פורסם

מממ , אני חושב על פתרון שעשו לי ברכב שמעתי את הרעש של המנוע ברמקול גם ז"א תורים עולים נכנסים למערכת

חיברו לי את המינוס של האנטנה למינוס של היציאת RCA מקווה שיעזור לך .

 

ד"א אני לא מקצוען ולא עובד בזה ככה שאולי מה שאמרתי שטויות ואם כן אז אני מצטער.

פורסם

הוא לא התכוון לרעש מנוע, הוא הדגיש, כאשר הרכב כבוי.

נסיון טוב, אבל להבא תנסה להתמצא קצת יותר בחומר לפני שתגיד, חבל שתטעה אחרים.

:-) just smile
פורסם

בדוק שהחוטים \ הטרמינלים של הרמקול אינם נוגעים בשום חלק מתכתי של הדלת, פנימי ו\או חיצוני.

בעייה מוכרת, אצלי קרתה כאשר אחד הטרמינלים של המיד קיצר למרכב האוטו בדרך דומה.

 

 

תומר.

פורסם

תנסה לחבר את הRCA עם כבל אודיו כמו של הרמקול למינוס(למשל יברזל של המערכת עצמה).

יכול להיות שהבעיה נובעת מהמגבר.

 

חזור לעדכן,בן.

Got To love It

פורסם

תירשום איף בידיוק חיברת, כל חוט מאיפה ולאן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם לא עוזר, הצלב את היציאות מהמגבר לקומפננטים, כלומר את היציאה של שמאל חבר לימין, ואת היציאה של ימין חבר לקומפננט השמאל. אם הבעיה עברה צד, התקלה אולי במגבר. כדי לשלול אפשרות אחרת של כבלי אר סי איי או מכשיר תקול, הצלב גם את הכניסות של ה אר סי איי, כלומר את ימין חבר לשמאל ואת שמאל חבר לימין, אם יש השפעה, הבעיה באר סי איי או ביציאה מהמכשיר ה HU .

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוקי עברתי על כל החיבורים ו2 החוטים שמגיעות מה-מימברנות

 

נגעו אחד בשני.

 

אוקי יש לי עוד שאלה

איזה פיוז אני צריך ל פולס B4400

?

 

תודה רבה.

פורסם

אם ניסית לחבר בכל האפשרויות שרשמו לך, וגם מחוץ לדלת תנסה לחבר רמקול אחר לאותם הקבלים ( לא חייב קומפוננט ) יכול להיות שהבעיה ביכלל בhu ואם לא אז יש מצב שהרמקול מקולקל, למרות שלא ניראה לי שהבעיה ברמקול

Ларик Сурапов

×
×
  • תוכן חדש...