Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר מת לשמוע על מקרה שבו שתי "ערסים" פלצנים כאלו ינסו להתנכל לבלש\שוטר סמוי. מעניין יהיה לשמוע על זה :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

*מישהו רציני זה כזה שיהיה מוכן להרוג מישהו כי הוא חתך אותו ?!

 

החרב בבאגאז' זה לא בדיוק נושא להתבדח עליו, שמעתי על מישהו שנוסע ככה בכבישי הארץ והיא הצילה לו את החיים.

חוץ מזה שוטרים לא עושים חיפוש לכל רכב, אלא למכוניות שרשומות על שם האדם הלא נכון או פשוט ננהגות ע"י אחד כזה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
זה העניין,שאם לא היה שום לקח שצריך ללמד לא היו מציקים,אבל אם אתה חותך אנשים בפנים ומרגיז אותם,במוקדם או במאוחר תפול על מישהו רציני ולא ערס צעצוע.

 

תגיד לי שאתה צוחק...

 

נסעתי על 100 בעקיפה. מה יש ללמד אותי? לנסוע יותר מהר?

 

קרא מה שכותבים לפני שאתה מגיב.

 

ולשומאכר: זה רק עניין של זמן. אני מקווה שזה יקרה בקרוב, אבל לא נראה לי שנשמע על זה.

פורסם

בשבוע האחרון החלטתי לקנות רכב לחברה שלי, נימאס לי שהיא כל הזמן לוקחת לי את המאזדה.

 

ביום שבת בעת שנסעתי לכיוון הקריות בכביש 75 (פוריסיס-יוקנעם) בעודי נוסע 80 עם חבר ממוצא ספרדי (ניראה כמוני רק שאינ רוסי כהה), עוקפת אותי ג'אסטי, ואז קלטתי שזה הרכב הכי מתאים לה.

הגעתי אליו היבהבתי לו וציפצפתי לו זה לא עזר אז חשבתי שהוא לא רואה טוב וגם לא שומע אז ניצמדתי אליו קצת וראיתי שהוא לא מגיב.

ניסיתי לעקוף אותו אבל הוא לא שיתף פעולה, עכשיו לא רציתי לפספס את ההזדמנות אז איכשהו הגעתי לידו ואמרתי לחבר לפתוח את החלון ולנופף לבחור בג'אסטי

והבנאדם לא מגיב !! מסתכל קדימה כאילו הוא במערה.

 

פיתאון הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני, הגיע למשאית ונצמד אליה על 70 קמש, אחרי שהוא כניראה קלט שהדלת לא הולכת להיפתח והוא לא יכנס למשאית הגענו לירידה שאחרי מחלף דלית אל כרמל והבחור החליט לטחון את הגאסטי ולתת גז, נעלם לנו.

תבינו, עד שמצאתי את המתנה המושלמת לחברה שלי הבחור החליט ליברוח,

טוב, נוסעים נוסעים נוסעים, מגיעים לרמזור, ומי מחכה לנו ? הבחור עם הג'אסטי !! ישר יצאתי אליו לפחות לקחת ממנו טלפון כי זה לא ניראה לי היום שלו והוא גיזז וברח לי באור ירוק.

הפלא ופלא הוא שוב נעמד באדום בצומת הבאה, ואתם יודעים, מצב כזה חשבתי זה בטח גאסטי ממש מצב טוב אז לא לוותר עליהה כי הבחור משחק אותה קשה להשגה.

אז שוב רצתי אליו, שתבינו אני כבר מזיע וכל זה בשביל מתנה לחברה ואני מוצא את עצמי רץ לי בכבישים מהירים אחרי נהג סהרורי בג'אסטי.

 

אז שוב החלתי ליסוע כדי להגיע אליו ולפחות לאמר לו שהוא מוזר, לפני כן הוא נסע 70 אחרי משאית ועכשיו הוא בורח בג'אסטי שעוד מעט מיתעופפת מהכביש על 120

מגיעים ליגור, פיתאום הבנאדם גוזר פניה, חשבנו הוא ממשיך ישר, אמרתי לעצמי , "בוריס, אתה חייב להתקשר למשטרה"

נתתי לחבר לדבר איתם ותוך כדי כך שהוא מגולל בפניהם את מה שקרה במשטרה אומרים שאותו בחור נימצא איתם על הקו השני. (איזה צירוף מקרים)

עקבנו אחריו על לקריון וכל הזמן שאנו לידו הוא מדבר בטלפון ולא מסתכל לצדדים.

השוטרים אמרו לנו לרדת ממנו והם כבר יתפסו אותו, מסרנו להם את מספר הרכב שלו.

אני עצמי ירדתי מהרעיון לקנות ממנו את הרכב

אז סימנו לו שהמשטרה כבר תתפוס אותו, היה לו מבט שכיאילו סימנו לו שמישהו מנסה להרוג אותו.

 

אני חייב לציין שכל הדרך מאחר והמהירות שבו הוא נסע היתה גבוהה, הרכב שלו ממש זיגג בנתיבים וכמעת הוריד אותנו מהכביש.

 

מה אתם אומרים הוא ניתפס ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה לעשות שאני גר באזור חיפה?

יש פה ערסים מסוגים שונים (מהקריות ומהכפרים באזור) וכשהם רואים רכב קטן עם מישהו שלא נראה כמו מישהו מאיים אז הם מחליטים "ללמד לקח", לדפוק אותו, או להתנקם על דברים אחרים.

 

אני לא רוצה להיות גזען, אבל תמיד כשיש תקריות כאלו הן קורות עם אוכלוסיה מאוד מסוימת, ואני ממש לא היחיד שזה קורה לו.

 

תעשה חלונות כהים:idea:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
זה כביש עם מלא מצלמות. איך נסעתם שם במהירויות האלה ולא פינקו אותכם באיזה פלאש?

ובאמת עם אנשים כאלה עדיף להתעלם לחלוטין מהם לא להפנות מבט לא להגביר \ להקטין את המהירות. אם לא היית נענה למשחקים שלהם הם היו עוזבים אותך. מנסיון (והקליאו שלי לא מגיעה ל120 קמ"ש זה קצת יותר בעייתי).

 

על איזה מצלמות אתה מדבר?

בין פרדיס ליוקנעם אין מצלמות על כביש 70.

פורסם
בשבוע האחרון החלטתי לקנות רכב לחברה שלי, נימאס לי שהיא כל הזמן לוקחת לי את המאזדה.

 

ביום שבת בעת שנסעתי לכיוון הקריות בכביש 75 (פוריסיס-יוקנעם) בעודי נוסע 80 עם חבר ממוצא ספרדי (ניראה כמוני רק שאינ רוסי כהה), עוקפת אותי ג'אסטי, ואז קלטתי שזה הרכב הכי מתאים לה.

הגעתי אליו היבהבתי לו וציפצפתי לו זה לא עזר אז חשבתי שהוא לא רואה טוב וגם לא שומע אז ניצמדתי אליו קצת וראיתי שהוא לא מגיב.

ניסיתי לעקוף אותו אבל הוא לא שיתף פעולה, עכשיו לא רציתי לפספס את ההזדמנות אז איכשהו הגעתי לידו ואמרתי לחבר לפתוח את החלון ולנופף לבחור בג'אסטי

והבנאדם לא מגיב !! מסתכל קדימה כאילו הוא במערה.

 

פיתאון הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני, הגיע למשאית ונצמד אליה על 70 קמש, אחרי שהוא כניראה קלט שהדלת לא הולכת להיפתח והוא לא יכנס למשאית הגענו לירידה שאחרי מחלף דלית אל כרמל והבחור החליט לטחון את הגאסטי ולתת גז, נעלם לנו.

תבינו, עד שמצאתי את המתנה המושלמת לחברה שלי הבחור החליט ליברוח,

טוב, נוסעים נוסעים נוסעים, מגיעים לרמזור, ומי מחכה לנו ? הבחור עם הג'אסטי !! ישר יצאתי אליו לפחות לקחת ממנו טלפון כי זה לא ניראה לי היום שלו והוא גיזז וברח לי באור ירוק.

הפלא ופלא הוא שוב נעמד באדום בצומת הבאה, ואתם יודעים, מצב כזה חשבתי זה בטח גאסטי ממש מצב טוב אז לא לוותר עליהה כי הבחור משחק אותה קשה להשגה.

אז שוב רצתי אליו, שתבינו אני כבר מזיע וכל זה בשביל מתנה לחברה ואני מוצא את עצמי רץ לי בכבישים מהירים אחרי נהג סהרורי בג'אסטי.

 

אז שוב החלתי ליסוע כדי להגיע אליו ולפחות לאמר לו שהוא מוזר, לפני כן הוא נסע 70 אחרי משאית ועכשיו הוא בורח בג'אסטי שעוד מעט מיתעופפת מהכביש על 120

מגיעים ליגור, פיתאום הבנאדם גוזר פניה, חשבנו הוא ממשיך ישר, אמרתי לעצמי , "בוריס, אתה חייב להתקשר למשטרה"

נתתי לחבר לדבר איתם ותוך כדי כך שהוא מגולל בפניהם את מה שקרה במשטרה אומרים שאותו בחור נימצא איתם על הקו השני. (איזה צירוף מקרים)

עקבנו אחריו על לקריון וכל הזמן שאנו לידו הוא מדבר בטלפון ולא מסתכל לצדדים.

השוטרים אמרו לנו לרדת ממנו והם כבר יתפסו אותו, מסרנו להם את מספר הרכב שלו.

אני עצמי ירדתי מהרעיון לקנות ממנו את הרכב

אז סימנו לו שהמשטרה כבר תתפוס אותו, היה לו מבט שכיאילו סימנו לו שמישהו מנסה להרוג אותו.

 

אני חייב לציין שכל הדרך מאחר והמהירות שבו הוא נסע היתה גבוהה, הרכב שלו ממש זיגג בנתיבים וכמעת הוריד אותנו מהכביש.

 

מה אתם אומרים הוא ניתפס ?

 

ענק איזה טוויסט ! :lol:

ויוסי ,משהו כבד ומתנופף לא יזיק באוטו.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
בשבוע האחרון החלטתי לקנות רכב לחברה שלי, נימאס לי שהיא כל הזמן לוקחת לי את המאזדה.

 

ביום שבת בעת שנסעתי לכיוון הקריות בכביש 75 (פוריסיס-יוקנעם) בעודי נוסע 80 עם חבר ממוצא ספרדי (ניראה כמוני רק שאינ רוסי כהה), עוקפת אותי ג'אסטי, ואז קלטתי שזה הרכב הכי מתאים לה.

הגעתי אליו היבהבתי לו וציפצפתי לו זה לא עזר אז חשבתי שהוא לא רואה טוב וגם לא שומע אז ניצמדתי אליו קצת וראיתי שהוא לא מגיב.

ניסיתי לעקוף אותו אבל הוא לא שיתף פעולה, עכשיו לא רציתי לפספס את ההזדמנות אז איכשהו הגעתי לידו ואמרתי לחבר לפתוח את החלון ולנופף לבחור בג'אסטי

והבנאדם לא מגיב !! מסתכל קדימה כאילו הוא במערה.

 

פיתאון הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני, הגיע למשאית ונצמד אליה על 70 קמש, אחרי שהוא כניראה קלט שהדלת לא הולכת להיפתח והוא לא יכנס למשאית הגענו לירידה שאחרי מחלף דלית אל כרמל והבחור החליט לטחון את הגאסטי ולתת גז, נעלם לנו.

תבינו, עד שמצאתי את המתנה המושלמת לחברה שלי הבחור החליט ליברוח,

טוב, נוסעים נוסעים נוסעים, מגיעים לרמזור, ומי מחכה לנו ? הבחור עם הג'אסטי !! ישר יצאתי אליו לפחות לקחת ממנו טלפון כי זה לא ניראה לי היום שלו והוא גיזז וברח לי באור ירוק.

הפלא ופלא הוא שוב נעמד באדום בצומת הבאה, ואתם יודעים, מצב כזה חשבתי זה בטח גאסטי ממש מצב טוב אז לא לוותר עליהה כי הבחור משחק אותה קשה להשגה.

אז שוב רצתי אליו, שתבינו אני כבר מזיע וכל זה בשביל מתנה לחברה ואני מוצא את עצמי רץ לי בכבישים מהירים אחרי נהג סהרורי בג'אסטי.

 

אז שוב החלתי ליסוע כדי להגיע אליו ולפחות לאמר לו שהוא מוזר, לפני כן הוא נסע 70 אחרי משאית ועכשיו הוא בורח בג'אסטי שעוד מעט מיתעופפת מהכביש על 120

מגיעים ליגור, פיתאום הבנאדם גוזר פניה, חשבנו הוא ממשיך ישר, אמרתי לעצמי , "בוריס, אתה חייב להתקשר למשטרה"

נתתי לחבר לדבר איתם ותוך כדי כך שהוא מגולל בפניהם את מה שקרה במשטרה אומרים שאותו בחור נימצא איתם על הקו השני. (איזה צירוף מקרים)

עקבנו אחריו על לקריון וכל הזמן שאנו לידו הוא מדבר בטלפון ולא מסתכל לצדדים.

השוטרים אמרו לנו לרדת ממנו והם כבר יתפסו אותו, מסרנו להם את מספר הרכב שלו.

אני עצמי ירדתי מהרעיון לקנות ממנו את הרכב

אז סימנו לו שהמשטרה כבר תתפוס אותו, היה לו מבט שכיאילו סימנו לו שמישהו מנסה להרוג אותו.

 

אני חייב לציין שכל הדרך מאחר והמהירות שבו הוא נסע היתה גבוהה, הרכב שלו ממש זיגג בנתיבים וכמעת הוריד אותנו מהכביש.

 

מה אתם אומרים הוא ניתפס ?

 

זה מה שמגיע למי שלא משקיע במתנה לחברה :)

פורסם
אתה נורמאלי?

 

אתה חושב שכל אחד רוצה לנהל דו שיח עם השני?

מה אם לבן אדם היה סכין/אקדח?

 

צחוק או לא, אני כבר התחלתי לחפש אלת בייסבול (שמעתי כבר על יותר מדי אנשים שיש להם אחת ברכב).

תאמין לי צריך אלת בייסבול רק בשביל הדברים האלה.

למזלי יש לי שברולט אופטרה, ככה שבלי הרבה מאמץ אני נעלם להם.

המשטרה אצלנו במדינה זה פשוט ביזיון.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
בשבוע האחרון החלטתי לקנות רכב לחברה שלי, נימאס לי שהיא כל הזמן לוקחת לי את המאזדה.

 

ביום שבת בעת שנסעתי לכיוון הקריות בכביש 75 (פוריסיס-יוקנעם) בעודי נוסע 80 עם חבר ממוצא ספרדי (ניראה כמוני רק שאינ רוסי כהה), עוקפת אותי ג'אסטי, ואז קלטתי שזה הרכב הכי מתאים לה.

הגעתי אליו היבהבתי לו וציפצפתי לו זה לא עזר אז חשבתי שהוא לא רואה טוב וגם לא שומע אז ניצמדתי אליו קצת וראיתי שהוא לא מגיב.

ניסיתי לעקוף אותו אבל הוא לא שיתף פעולה, עכשיו לא רציתי לפספס את ההזדמנות אז איכשהו הגעתי לידו ואמרתי לחבר לפתוח את החלון ולנופף לבחור בג'אסטי

והבנאדם לא מגיב !! מסתכל קדימה כאילו הוא במערה.

 

פיתאון הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני, הגיע למשאית ונצמד אליה על 70 קמש, אחרי שהוא כניראה קלט שהדלת לא הולכת להיפתח והוא לא יכנס למשאית הגענו לירידה שאחרי מחלף דלית אל כרמל והבחור החליט לטחון את הגאסטי ולתת גז, נעלם לנו.

תבינו, עד שמצאתי את המתנה המושלמת לחברה שלי הבחור החליט ליברוח,

טוב, נוסעים נוסעים נוסעים, מגיעים לרמזור, ומי מחכה לנו ? הבחור עם הג'אסטי !! ישר יצאתי אליו לפחות לקחת ממנו טלפון כי זה לא ניראה לי היום שלו והוא גיזז וברח לי באור ירוק.

הפלא ופלא הוא שוב נעמד באדום בצומת הבאה, ואתם יודעים, מצב כזה חשבתי זה בטח גאסטי ממש מצב טוב אז לא לוותר עליהה כי הבחור משחק אותה קשה להשגה.

אז שוב רצתי אליו, שתבינו אני כבר מזיע וכל זה בשביל מתנה לחברה ואני מוצא את עצמי רץ לי בכבישים מהירים אחרי נהג סהרורי בג'אסטי.

 

אז שוב החלתי ליסוע כדי להגיע אליו ולפחות לאמר לו שהוא מוזר, לפני כן הוא נסע 70 אחרי משאית ועכשיו הוא בורח בג'אסטי שעוד מעט מיתעופפת מהכביש על 120

מגיעים ליגור, פיתאום הבנאדם גוזר פניה, חשבנו הוא ממשיך ישר, אמרתי לעצמי , "בוריס, אתה חייב להתקשר למשטרה"

נתתי לחבר לדבר איתם ותוך כדי כך שהוא מגולל בפניהם את מה שקרה במשטרה אומרים שאותו בחור נימצא איתם על הקו השני. (איזה צירוף מקרים)

עקבנו אחריו על לקריון וכל הזמן שאנו לידו הוא מדבר בטלפון ולא מסתכל לצדדים.

השוטרים אמרו לנו לרדת ממנו והם כבר יתפסו אותו, מסרנו להם את מספר הרכב שלו.

אני עצמי ירדתי מהרעיון לקנות ממנו את הרכב

אז סימנו לו שהמשטרה כבר תתפוס אותו, היה לו מבט שכיאילו סימנו לו שמישהו מנסה להרוג אותו.

 

אני חייב לציין שכל הדרך מאחר והמהירות שבו הוא נסע היתה גבוהה, הרכב שלו ממש זיגג בנתיבים וכמעת הוריד אותנו מהכביש.

 

מה אתם אומרים הוא ניתפס ?

 

לא יפה לצחוק על זה -- אבל התגובה פשוט ענקית :)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
ענק איזה טוויסט ! :lol:

ויוסי ,משהו כבד ומתנופף לא יזיק באוטו.

 

הייתי עונה, אבל יש חוקים בפורום שאוסרים על זימה והתייחסויות בוטות מדי לאיברים.

 

בכל אופן, יש לי "משהו כבד ומתנופף באוטו..." :twisted::lol:

פורסם
תאמין לי צריך אלת בייסבול רק בשביל הדברים האלה.

למזלי יש לי שברולט אופטרה, ככה שבלי הרבה מאמץ אני נעלם להם.

המשטרה אצלנו במדינה זה פשוט ביזיון.

 

 

הציניות בפורום חוגגת :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...