Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שיחה שהייתה לי עם כמה אנשים ואחרי כמה דברים שהשוטרים אמרו לי, סביר להניח שרדפו אחרי לא בגלל משהו שעשיתי, אלא פשוט רצו לגנוב לי את האוטו.

זאת תופעה שמתחילה להיות נפוצה בצפון עם הבדואים. אני לא מתחיל וויכוח גזעני, רק מציין עובדה.

האוטו השני גם כנראה היה גנוב.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחרי שיחה שהייתה לי עם כמה אנשים ואחרי כמה דברים שהשוטרים אמרו לי, סביר להניח שרדפו אחרי לא בגלל משהו שעשיתי, אלא פשוט רצו לגנוב לי את האוטו.

זאת תופעה שמתחילה להיות נפוצה בצפון עם הבדואים. אני לא מתחיל וויכוח גזעני, רק מציין עובדה.

האוטו השני גם כנראה היה גנוב.

אני שמח שהשוטרים סיבנו אותך בצורה מעניינת יחסית.

פורסם

מקרה דומה קרה לחבר שלי.

בעל גולף 04 גנריישן,הגולף מאובזרת כמו שצריך גם בפנים וגם בחוץ.

יום אחד בערב הוא נכנס למלות אוויר בתחנת דלק בקריון,פתאום הוא קולט קבוצה של חברה רצים אליו,משהו כמו עשרה.

הוא נכנס מהר לרכב והתחיל לנסוע,אוטומטית הוא נעל דלתות ואחד ניסה לפתוח את הדלת,הוא נתן מן החלקה והעיף את הבחור עם הכנף האחורית(ימנית) ונעלם להם,כנראה רצו לגנוב את הרכב בלייב כמו שאומרים.

 

מקרה אחר היה לנו ביחד בידיוק אותו סיפור,יצאנו לעקיפה עם הרכב(שוב הגולף) ומישהו מסנוור בלי הפסקה ומצפצף ובלי סיבה מוצדקת(אני מדבר על עקיפה במהירות גבוה מהרגיל בהרבה) וחבר שלי חזר מיד לימין,הבחור עקף אותנו והחל להאט,חבר שלי עקף אותו במהירות טיסה אבל כנראה שהבחור לא נרגע והמשיך לרדוף אחרנו משהו כמו 5 קילומטר עד שהוא נרגע .

אנשים טיפשים.

 

אין גבול לחוצפה ולטמטום של אנשים,את המשטרה כנראה זה לא מעניין אבל שיעשו לך חיפוש באוטו וימצאו איזשהו סוג של כלי נשק אתה תהיה בבעיה צרורה,לחברה שאמרו חרב וכ'ו,סכין שאורכה יותר מ4 אצבעות נחשבת לכלי נשק חם! העונש יהיה חמור.

אין כל כך מה לעשות בנידון אלה להשתדל להתרחק ולהעלם כמה שיותר מהר.

Got To love It

פורסם
קח את זה לתשומת לבך.

 

אגב,לכל אלה שזה לא היה ברור מאליו אליהם החתימה שלי היא בצחוק.

 

אגב,רוב האנשים שאני מכיר הייתם מגדירים אותם כערסים,למרות שהם כאנשים פי 1000 מכל אחד שקורא להם ערס.

 

אנשים שלא שופטים אף אחד.

ולא מתעניינים מה כל אחד שומע .... ועל איזה אוטו כל אחד נוסע.... וכן הלאה וכן הלאה.

 

+1. ממש נכון ומדוייק.

 

אגב, מי שלא הבין שהחתימה שלו הייתה בצחוק, הוא באמת "חכם" :roll:.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יוסי, אני גר יותר צפונה מחיפה, ומסתובב בכל האיזור. מסביבי יש רק כפרים ערביים, וסגנון הנהיגה שלי הוא מאוד אגרסיבי, איך זה שלי זה לא קורה.....? :roll:

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

המוטו שלי-במידה ונתקלת בגנב-דרוס אותו עצור סע רוורס ודרוס אותו שוב.

אני לא הייתי חושב פעמיים אם להעיף גנב מסריח באויר.מגיע לו באבי אביו.שרוצים הרכב יכול לשמש כאחלה אקדח...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

לי זה קרה מקרה דומה רק פעם אחת.

 

ניסיתי כמוך להתחמק,הגעתי לצומת והם ירדו לכיון של המכונית שלי.

 

יצאתי אליהם,אני בצבא בשח"מ(משטרה כחולה) ככה שהם ראו את האקדח והוצאתי את האלה בשביל להרתיע,וזה הספיק.

 

לעצור אותם יכלתי,אבל העדפתי להימנע כי לא הייתי על מדים וזה סיפור להזמין ניידת.

פורסם
בגלל זה זה לא קורה.

 

הם מחפשים טרף קל שעליו אפשר להתנפל בלי בעיה.

 

 

אז שנה את הסגנון נהיגה שלך. אתה כנראה מפריע ליותר מידי אנשים בכביש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יוסי,אני כבר יכול לדעת שאתה ילד "מ.צ" רק לפי ההודעות שלך.

 

אמר החימושניק...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
המוטו שלי-במידה ונתקלת בגנב-דרוס אותו עצור סע רוורס ודרוס אותו שוב.

 

בעייתי משהו ....

 

הגנב ימות,

האוטו אצלך,

אתה מאחורי סורג ובריח לחלק די גדול מחייך

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

לי יש אמא, כמו רוב האנשים פה (אני מקווה שאפילו כולם) ואתם לא יודעים כמה שאני מפחד כשהיא נוסעת בכביש.

אמא שלי היא כמו כל האמהות פה - עירוני זה 50, בין עירוני זה 100 והביתה - זה הכל.

יש כ"כ הרבה מטורפים על הכביש שגורמים לי לפעמים לצאת מדעתי :x

 

בקשר לנעילת דלתות, אצלי זה פק"ל (פיקדון קבע לנהג, כן? :))!

אתם נכנסים למכונית? תנעלו דלתות! אל תהיו חכמים, מספיק מקרים קורים ברמזורים ( אפילו יצא לי חרוז:|)

פורסם
(פיקדון קבע לנהג, כן? :))!

 

מתי מקבלים את הפיקדון חזרה? שהדלתות נפתחות מחדש?

ראשי התיבות של פק"ל הינן: פקודות קבע לחייל.

 

גם אני נועל דלתות כל פעם שאני נכנס לרכב.

סיפור קצר: יום חמישי אחד, נסעתי עם הרכב לשטיפה במכונה (כן כן אני יודע על הפרצוף, לא היה לי כוח לשטוף ידנית) ברגע שהרכב היה נקי יצאתי מ"מכון השטיפה" והתחלתי בדרכי.

הרחוב של המכון שטיפה הוא רחוב צדדי עם עליה קלה לתוך כביש סואן יחסית (בתוך אזור תעשיה) מה שמצריך לעמוד דיי הרבה זמן בעליונת הקטנה הזאת ע"מ להצליח להשתלב בכביש.

עמדתי והמתנתי שהכביש יתפנה.

בנתיים שוחחתי בטלפון (עם דיבורית כמובן!) פתאום אני שומע את הדלת של הנוסע ליד הנהג נפתחת, מביט ימינה ורואה ערבי ששואל אותי: "אתה צריך בועלים?"

אני, קצת בשוק מזה שהוא העיז בכלל לפתוח לי את הדלת: "לא, תודה."

הוא: "אבל למה יש לי אישורים בוא תבדוק."

אני, מתחיל לבחון את השטח ורואה עוד 5 פועלים מאחריו מסתכלים על המתרחש מה שגרם לי להבין שלהיות אלים באותו הרגע זה לא יהיה חכם: "ממש לא." ומתחיל לנסוע.

הוא: "אבל יש לי אישורים באמת"

אני מתחיל לנסוע כבר: "לא!"

הוא סגר את הדלת בעצבים ואני המשכתי בנסיעה.

החבר שהיה איתי בטלפון שואל אותי "מה קרה פה עכשיו?" סיפרתי לו והוא בתגובה: "אתה נוסע עם דלתות פתוחות? למה? תנעל אותם!"

החל מאותו יום כל פעם שאני נכנס לרכב, אני נועל אוטומטית את הדלתות - הפעם זה היה ערבי ששאל אם אני צריך פועלים, מחר אלו יכולים להיות שני חבר'ה (אין עוד דלתות להיכנס מהם :-)) שינסו בכוח להוציא אותי מהרכב ולקחת אותו.

 

נכון, אפשר להיות גיבור גדול ולומר "שינסו, אני אקרע אותם במכות" אבל למה להיכנס למצב הזה אם אפשר למנוע אותו מלכתחילה?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
מתי מקבלים את הפיקדון חזרה? שהדלתות נפתחות מחדש?

ראשי התיבות של פק"ל הינן: פקודות קבע לחייל.

 

 

אתה רציני? או שזו הייתה ציניות לציניות שלי?

 

ציניות מסבכת את החיים.

 

נ.ב

 

עכשיו אני רואה שהתבלבלתי ורשמת פיקדון במקום פקודה...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...