Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשבוע האחרון החלטתי לקנות רכב לחברה שלי, נימאס לי שהיא כל הזמן לוקחת לי את המאזדה.

 

ביום שבת בעת שנסעתי לכיוון הקריות בכביש 75 (פוריסיס-יוקנעם) בעודי נוסע 80 עם חבר ממוצא ספרדי (ניראה כמוני רק שאינ רוסי כהה), עוקפת אותי ג'אסטי, ואז קלטתי שזה הרכב הכי מתאים לה.

הגעתי אליו היבהבתי לו וציפצפתי לו זה לא עזר אז חשבתי שהוא לא רואה טוב וגם לא שומע אז ניצמדתי אליו קצת וראיתי שהוא לא מגיב.

ניסיתי לעקוף אותו אבל הוא לא שיתף פעולה, עכשיו לא רציתי לפספס את ההזדמנות אז איכשהו הגעתי לידו ואמרתי לחבר לפתוח את החלון ולנופף לבחור בג'אסטי

והבנאדם לא מגיב !! מסתכל קדימה כאילו הוא במערה.

 

פיתאון הבנאדם חושב שהוא במהיר ועצבני, הגיע למשאית ונצמד אליה על 70 קמש, אחרי שהוא כניראה קלט שהדלת לא הולכת להיפתח והוא לא יכנס למשאית הגענו לירידה שאחרי מחלף דלית אל כרמל והבחור החליט לטחון את הגאסטי ולתת גז, נעלם לנו.

תבינו, עד שמצאתי את המתנה המושלמת לחברה שלי הבחור החליט ליברוח,

טוב, נוסעים נוסעים נוסעים, מגיעים לרמזור, ומי מחכה לנו ? הבחור עם הג'אסטי !! ישר יצאתי אליו לפחות לקחת ממנו טלפון כי זה לא ניראה לי היום שלו והוא גיזז וברח לי באור ירוק.

הפלא ופלא הוא שוב נעמד באדום בצומת הבאה, ואתם יודעים, מצב כזה חשבתי זה בטח גאסטי ממש מצב טוב אז לא לוותר עליהה כי הבחור משחק אותה קשה להשגה.

אז שוב רצתי אליו, שתבינו אני כבר מזיע וכל זה בשביל מתנה לחברה ואני מוצא את עצמי רץ לי בכבישים מהירים אחרי נהג סהרורי בג'אסטי.

 

אז שוב החלתי ליסוע כדי להגיע אליו ולפחות לאמר לו שהוא מוזר, לפני כן הוא נסע 70 אחרי משאית ועכשיו הוא בורח בג'אסטי שעוד מעט מיתעופפת מהכביש על 120

מגיעים ליגור, פיתאום הבנאדם גוזר פניה, חשבנו הוא ממשיך ישר, אמרתי לעצמי , "בוריס, אתה חייב להתקשר למשטרה"

נתתי לחבר לדבר איתם ותוך כדי כך שהוא מגולל בפניהם את מה שקרה במשטרה אומרים שאותו בחור נימצא איתם על הקו השני. (איזה צירוף מקרים)

עקבנו אחריו על לקריון וכל הזמן שאנו לידו הוא מדבר בטלפון ולא מסתכל לצדדים.

השוטרים אמרו לנו לרדת ממנו והם כבר יתפסו אותו, מסרנו להם את מספר הרכב שלו.

אני עצמי ירדתי מהרעיון לקנות ממנו את הרכב

אז סימנו לו שהמשטרה כבר תתפוס אותו, היה לו מבט שכיאילו סימנו לו שמישהו מנסה להרוג אותו.

 

אני חייב לציין שכל הדרך מאחר והמהירות שבו הוא נסע היתה גבוהה, הרכב שלו ממש זיגג בנתיבים וכמעת הוריד אותנו מהכביש.

 

מה אתם אומרים הוא ניתפס ?

 

חח כמעט נפלתי מהכיסא.:roflmao::biglaugh::lol:

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החרב בבאגאז' זה לא בדיוק נושא להתבדח עליו, שמעתי על מישהו שנוסע ככה בכבישי הארץ והיא הצילה לו את החיים.

הקאטאנה שלי לא יוצאת מהבית, חבל להכתים בדם יצירת אומנות שכזאת...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
תחשוב כמה מסכן הוא היה אם במקום השברולט הוא היה נאלץ לנהוג בדייהו.

 

אז "דייהולט" זה חצי מזל ? :lol:

 

כלומר - 5 מספרים בלוטו ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
חח כמעט נפלתי מהכיסא.:roflmao::biglaugh::lol:

 

גדול , פשוט אתה תותח, כל הכבוד על ההשקעה.

 

יוסי - קח זאת בהומור קל .. הבחור ( SHAY ) השקיע בסיפור משעשע לכבודך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
נראה לי הוא היה רציני :roll:

חחח האמת שסתם זרקתי את זה - אין לי מושג בזה.

אין מצב לקחת מאזדה 3 עם אופטרה LS 2004 מנוע 1.8? :-D

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

לפעמים אני קורא פה דברים וחושב שאנחנו בהארלם או משהו :roll:

 

יוסי, מדהימים אותי כל פעם מחדש הסיפורים שלך וההרפתקאות שלך, אולי פשוט תקנה איזה חמסה או תפילת הדרך לרכב??

 

לשאר ה"לוחמים", אלות, חרבות, פטישים, רובי סער, טילי כתף.. אנחנו חיים בעזה ולא סיפרו לי? לא פלא ששומעים על אנשים שנדקרו, כל אחד שם אמל"ח בתא המטען שתירוץ שלאחרים יש, ואז שומעים על מלחמת חרבות בלב ת"א.

נכון שנהייה קצת מסוכן לצאת לכביש, אבל עם קצת איפוק, וקצת שכל לא נכנסים למצב שבו תצטרכו להשתמש במשהו מה"ציוד" שלכם (ברוב המקרים, במקרים הבודדים שבהם יש עסק עם אדם שמחפש את זה בכח, גם החרבות לא בטוח יעזרו).

דרך אגב, להזכירכם, לא ממש כדאי שהמשטרה תתפוס אתכם עם חרבות או דברים דומים בתא המטען (נכון שלא קורה להרבה שעושים להם חיפוש הרכב, אבל על מרפי שמעתם?).

 

 

ועל הדרך סיפור ערסים משלי. היום בלילה, נסעתי מפאב בעיר שנמצא באיזור התעשיה לכיוון אחת השכונות, ואחרי נסע עוד רכב של חבר. אחרי כמה דקות השגתי הונדה אקורד עם ערסוואת צעיר (שראיתי גם אותו יוצא מאותו פאב כמה דקות לפנינו) וחברתו לידו. כאשר הגענו לכיכר ואני מאחוריו, הוא החליט פתאום לסוע על 15 קמ"ש, ואז איך שהוא יצא מהכיכר נתן גז ונכנס בחדות לפניה. המשכתי אחריו, ואחרי עוד כיכר פתאום הוא בולם ועובר לנתיב הימני, ואני התחלתי לעקוף אותו, כאשר פתאום באמצע העקיפה הוא התחיל לזרום אל תוך הנתיב שלי, כמה צפירות ועוד קצת גז ועברתי את המטרד והמשכתי בדרכי. הגענו לפארק שבו אנחנו תמיד יושבים, החננו את הרכבים ויצאנו החוצה, ואז הנהג של הרכב השני עושה לי "ראית את הטמבל הזה עם האקורד, נסע כאילו הוא שיכור", ומה אנחנו רואים אחרי כמה שניות? את האקורד נוסעת לכיווננו. הוא התקרב, האט קצת (כנראה לבדוק כמה אנשים יש, עשה הערכת סיכונים :-P), פירסס ואז נעצר לידנו ועושה לי בטון רציני אך קצת שיכור "פעם הבא תיסע רגוע יותר בנתתת??!!", אני אומנם רציתי לשלוח אותו לאנשהו, אבל בחרתי להתאפק ואמרתי לו "אין בעיה" בטון רציני, ואז חברתו הוסיפה (נא לקרוא בטון של פרחה מהדרום) "כמעט עשינו תאונה בגללך, מפ-גר" ואז הם נסעו. מיותר לציין שעד שלא חתכנו לבית המשכנו לצחוק על הזוג המקומי. :-)

פורסם

מה הקשר לערסים??

מה? מה? מה?

 

תכתוב מטורפים על הכביש,אבל מאיפה אתה יודע שהם ערסים?

 

יוסי,אני כבר יכול לדעת שאתה ילד "מ.צ" רק לפי ההודעות שלך.

פורסם

מקסים צודק,

 

איך אתה יכול לדעת את המקצוע של אותו אדם רק מהמראה שלו ?

 

אצל מקסים זה רשום בחתימה ולכן זה ברור שזה העיסוק שלו.

 

אגב, מקובל בישראל לכנות פרחחים כערסים למרות שזה לא המקצוע שלהם אבל יתכן ש לרוב הם בעלי אותו מוטיב היתנהגותי בצירוף של מוטיבים לשוניים.

את הסטריאוטיפ ניתן לשייך גם למי שאנו לא רואים והינו נימצא מאחורי המחשב (ערס מקלדת) , על הכביש (נוהג על הונדה), ברחוב (אלד בא רגע), במרכזי בילוי (רק באנו לעשות שמח אבל הוא דרש דקירה)

 

כמו כן הנני חייב להוסיף תיקון, הפרחה שנימצאת עם הערס היא איננה חברה שלו, היא עובדת אצלו וזו טעות נפוצה לחשוב שיש בינהם יחסים מעבר לשעות העבודה.

הערס הינו דוגמא לבעל מקצוע אשר מעניק חמימות לעובדיו, או יותר נכון לעובדותיו והוא זה שקובע את העובדות בשטח (תרתי-משמע)

 

אלו היו ה 60 שניות שלי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה הקשר לערסים??

מה? מה? מה?

 

תכתוב מטורפים על הכביש,אבל מאיפה אתה יודע שהם ערסים?

 

יוסי,אני כבר יכול לדעת שאתה ילד "מ.צ" רק לפי ההודעות שלך.

 

 

אוי מקסים, נו באמת... מספיק לקרוא הודעה אחת שלך- כל אחת, לא משנה איזה, ורואים שאתה באמת ילד קטן ומפגר. בחתימה שלך, אתה מודה בעובדה שאתה ערס. מכאן ניתן להסיק שאתה ערס מפגר וילדותי.

אולי תפסיק לכתוב שטויות בפורום ולהוציא את עצמך אידיוט בכל יום מחדש?

לא נמאס לך?

 

 

ליוסי- איך זה שתמיד הסיפורים האלה באים ממך.

נראה לי שמישהו תלה לך על הבגאז' שלט "תבעטו בי" או משהו בסגנון. כי משהו פה לא מסתדר לי. או שאתה פשוט אחד מאלה שלא באמת מודע למה שהוא עושה על הכביש ובעצם ה"עקיפה" הזאת שלך, הייתה חתיכה מטורפת של המאזדה 3 מבלי לשים לב בכלל.

קח את זה לתשומת לבך.

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אוי מקסים, נו באמת... מספיק לקרוא הודעה אחת שלך- כל אחת, לא משנה איזה, ורואים שאתה באמת ילד קטן ומפגר. בחתימה שלך, אתה מודה בעובדה שאתה ערס. מכאן ניתן להסיק שאתה ערס מפגר וילדותי.

אולי תפסיק לכתוב שטויות בפורום ולהוציא את עצמך אידיוט בכל יום מחדש?

לא נמאס לך?

אתה מכיר אותי?

אולי אני מפגר מאחוריי המקלדת אבל לפחות אני יודע שבמציאות אני בסדר - אתה אולי פלצן מאחורי המקלדת עם כל ההתנשאות הזאת אבל! אני חותם שאתה אידיוט במציאות.

 

.

 

אורן

קח את זה לתשומת לבך.

 

אגב,לכל אלה שזה לא היה ברור מאליו אליהם החתימה שלי היא בצחוק.

 

אגב,רוב האנשים שאני מכיר הייתם מגדירים אותם כערסים,למרות שהם כאנשים פי 1000 מכל אחד שקורא להם ערס.

 

אנשים שלא שופטים אף אחד.

ולא מתעניינים מה כל אחד שומע .... ועל איזה אוטו כל אחד נוסע.... וכן הלאה וכן הלאה.

פורסם
קח את זה לתשומת לבך.

 

אגב,לכל אלה שזה לא היה ברור מאליו אליהם החתימה שלי היא בצחוק.

 

אגב,רוב האנשים שאני מכיר הייתם מגדירים אותם כערסים,למרות שהם כאנשים פי 1000 מכל אחד שקורא להם ערס.

 

אנשים שלא שופטים אף אחד.

ולא מתעניינים מה כל אחד שומע .... ועל איזה אוטו כל אחד נוסע.... וכן הלאה וכן הלאה.

 

נו, ערסים בד"כ מתחברים עם ערסים אחרים...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
נו, ערסים בד"כ מתחברים עם ערסים אחרים...

מי אמר שהם ערסים? אמרתי שלפי הגדרתכם,שאגב לוקה בחסר.

ההבדל הוא שאני לא שופט אנשים שאני לא מכיר.

לעומתך.

 

אתה מכיר אותי?

אני לא ערס,אגב מי זה בכלל ערס?

 

מי קובע מי זה ערס?

 

אתה חתיכת ילד.

תינוק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...