Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה זה אף פעם לא קורה לי בסיוויק?

 

כי היא אוטומטית והם יודעים שבכל מקרה אין לך סיכוי איתם :lol:

 

רוורס קטן, פותח להם את הכריות...---->>> ברחת...

 

 

שיט, לא חשבתי על הכריות... בפעם הבאה אני אעשה את זה. אני גם חושב להתקין וו גרירה למקרים כאלו.

פורסם

נראה לי שהפיתרון להחזיק מיכל pepper spray באוטו, איך שהם מתקרבים בפוזה לחלון פותחים אותו קצת התזה קטנה לפנים ונראה אותם גיבורים...:twisted:

 

801712.jpg

 

 

שלל דוגמאות לכמה חזק הדבר הזה:

 

http://www.youtube.com/results?search_query=pepper+spray&search=Search

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

 

 

 

שיט, לא חשבתי על הכריות... בפעם הבאה אני אעשה את זה. אני גם חושב להתקין וו גרירה למקרים כאלו.

יוסי יוסי יוסי

למה נראה לי שאתה מחפש את המקרים האלה בכח?:idea::idea::idea:

מידי שבוע אתה פותח שירשור על סוג מסויים של ערסים.

אתה לא חושב שהם מחפשים אותך??:-P

 

אתה יודע מה ההבדל בין פיקח לחכם?

פיקח יודע לצאת ממצבים שחכם לא מעיז להיכנס אליהם.8)http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481161,00.html

 

הנה לך חי מהשטח

 

 

ירון מאיר

פורסם

בכל מקרה בקשר לערסים המצ'וקמקים האלה, אם כשעצרת הם היו יורדים נגשים לרכב שלך ונותנים לך מכות,

ולא היית לך אפשרות מילוט , אז היית מתגונן וזה היה נחשב להם תקיפה ולך התגוננות אז כל מי שחשב שעצם העובדה שתריבו גם אתה תענש על זה גם אז זה לא מדוייק

במיוחד שיהיו עדים שיעידו שהם ירדו מהרכב במטרה לתקוף אותך,

אני יודע שיישר יקפצו ויגידו שכאן זה לא בצבא אבל בכל זאת , בחלק מהמצבים שמותר לך לירות על מנת להרוג הוא שלא הצלחת לנטרל את התוקף שראית מראש שיש לו אמצעי וכוונה,שרץ אלייך עם כלי נשק קר או חם , ומן הסתם הוא לא רץ אליך על מנת להראות לך איזו סכין קפיצית יפה הוא קנה או איזה אקדח מגניב הוא השיג בקומבינה...

ממולץ לחזיק ברכב "מנעול הגה גדול" (או משהו דומה למבינים) כי אם היית מגיע למצב של אלימות נטו אז או שתתגונן ותציל את עצמך, (כי לא כל אחד שהיה רואה מכות ברחוב יגש ויפריד ובצדק) ויש סיכוי טוב שגם אתה תסתבך עם החוק, או שי***נו לך ת'צורה בבית משפט תצא זכאי, אך פצוע בגוף

בקיצור צריך להיות מוכן תמיד עד כמה שזה נשמע הזוי (מניסיון אישי מומלץ להחזיק "מנעול הגה" או משהו דומה...)

לצערנו זה המצב בארץ הקודש

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

צריך להחביא חרב בבגאג', ואני לא צוחק.. נראה אותם אחרי זה יוצאים עם אולר, או סכין של לחם!

יש כמה פתרונות:

1. תקנה ג'יפ אסקלייד, אני חושב שהוא יותר מאיים מה- X5.

2. תוציא רשיון על אקדח, כשהם ייראו אותך יוצא עם אקדח בחגורה, הם יעשו אחורה פנה מבלי לחשוב פעמיים.

3. מחבט בייסבול, או מקל של הוקי ממתכת.

 

בהצלחה!

פורסם

צריך שיהיה שלט צוהב כמו של הילדים באוטו וכ'ו שאומר -ליושב באוטו יש רישיון לנשק:twisted:

 

וברצינות..העובדה שהיית עם המשטרה כל הזמן ועדיין לא שלחו ניידת לכיוונך מדאיגה.

to finish first first you have to finish

פורסם

קראתי כמה הודעות קודמות שלך ותמיד איך שהוא אתה מסתבך עם "ערסים",מי שלא מחפש בעיות לא מוצא..:roll:

בקשר לכול החכמים שאמרו להחביא חנג'ות ומנעולי הגה בתוך האוטו,נתחיל מזה שחרבות אתם לא תחביאו כי אם במקרה יעשו חיפוש באוטו אז הלך על התחת שלכם..

תעשו מה שאני עושה,שם אלת בייסבול מברזל בתא מטען וכדור בייסול מקדימה,ככה שאם השוטר ישאל בשביל מה ישלך אלת בייבסול בתא מטען תגיד שהלכתה להתאמן.:lol:

 

אולי הפעם נפלתה על כמה ילדים שמרגישים גיבורים עם המאזדה ליסינג של אבא\אמא,תאמין לי שאם היו רוצים להוריד אותך מהכביש היו מורידים,זה שלא הגבתה רק מרגיז עוד יותר כי אתה מתעלם,אתה נראה לי צריך את האקדח ספרי מדמיע של הנשים,ברצינות.

פורסם

מה זה חנג'ות?

 

וליוסי - בחייך, באמת יש לך עודף סיפורי ערסים. מה לעשות - יש הרבה כאלה בארץ.

תקנה בית במצפה בגליל, תקיף אותו בחומה ויהיה בסדר.

Passt scho...

פורסם
מה זה חנג'ות?

 

וליוסי - בחייך, באמת יש לך עודף סיפורי ערסים. מה לעשות - יש הרבה כאלה בארץ.

תקנה בית במצפה בגליל, תקיף אותו בחומה ויהיה בסדר.

 

 

מה לעשות שאני גר באזור חיפה?

יש פה ערסים מסוגים שונים (מהקריות ומהכפרים באזור) וכשהם רואים רכב קטן עם מישהו שלא נראה כמו מישהו מאיים אז הם מחליטים "ללמד לקח", לדפוק אותו, או להתנקם על דברים אחרים.

 

אני לא רוצה להיות גזען, אבל תמיד כשיש תקריות כאלו הן קורות עם אוכלוסיה מאוד מסוימת, ואני ממש לא היחיד שזה קורה לו.

פורסם

זה העניין,שאם לא היה שום לקח שצריך ללמד לא היו מציקים,אבל אם אתה חותך אנשים בפנים ומרגיז אותם,במוקדם או במאוחר תפול על מישהו רציני ולא ערס צעצוע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...