Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צחוק או לא, אני כבר התחלתי לחפש אלת בייסבול (שמעתי כבר על יותר מדי אנשים שיש להם אחת ברכב).

 

תקנה מנעול הגה, אותו אפקט, ויש לו גם שימוש ברכב.

יוסי, כמה צרות יש לך עם ערסים..

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם!

 

מר יוסי פרנקוס, אני חייב לציין שיש לך עצבים מברזל,

אני במצבים כאלה (ודומים) ממש נילחץ,

מיזמן כבר הייתי משלב לרורס ומוריד את המז**** הזה מהכביש ברגע שיצא מהאוטו.

 

תיקראו לי מפגר, אבל אני מעדיף להציל את חיי

מאשר את החיים של איזה ערס, שמנסה להוריד אותי מהכביש,

ועוד ב-120 קמ'ש,

מהירות לא הורגת, אבל מפגרים כמוהו כן.

 

למזלי, תמיד יש איזה פטיש (5 קילו) או המפתח של גלגלים באוטו.

אגב, כשפניתה למישטרה ציפיתה לקבל עזרה? :roll: (ככה זה במדינה שלנו).

 

המשך יום נעים לכולם.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

פששש 30 ליטר ל 420 ק"מ, הלוואי עליי, אצלי זה יותר בכיוון של 30 ליטר ל220 ק"מ. :\

 

בכל מקרה מה שלא מובן לי זה איך כשעקפת את ההוא על 80 קמ"ש, לא ראית את הערסים? בהחלט סיטואציה מפחידה, בדיוק במקרים כאלה במקום ג'אסטי הייתה מתאימה איזה M3 קטנה, שהחל מ180 רק מתחילה להתעורר ואז לערסים לא היה סיכוי :).

ROOONEEYY

פורסם
.

לדעתי כדאי שתפרסם את מספר הרכב כאן בפורום כדי שאני או עוד אנשים כמונו לא יתקלו במפגר הזה, ואולי נעזור למשטרה ללכוד אותו.

 

.

 

מבחינה חוקית אני לא יכול. ברגע שפניתי למשטרה ויש רישום לתיק אני לא ממש יכול לפרסם את זה (נראה לי, ממה שלמדתי בקורס חקירות)

 

זה כביש עם מלא מצלמות. איך נסעתם שם במהירויות האלה ולא פינקו אותכם באיזה פלאש?

אין שם שום מצלמה. אני תמיד נוסע שם על 140.

 

יוסי היקר , נראה לי שכדאי שתפתח בלוג במקום להפציץ אותנו כל יומיים בהודעות

 

על חייך הסוערים..... :type:

יש לי בלוג...

 

קודם כל, הצומת היא פוריידיס והכביש בינה לבין יוקנעם הוא כביש 70.

אני לא ממש יודע, החוקר אמר 75 לפני שהוא כמעט נרדם לי שם על הכיסא במשרד שלו בזמן שהוא חיפש את האותיות על המקלדת (נראה לי שהוא פחד מהמחשב או משהו)

 

פששש 30 ליטר ל 420 ק"מ, הלוואי עליי, אצלי זה יותר בכיוון של 30 ליטר ל220 ק"מ. :\

 

בכל מקרה מה שלא מובן לי זה איך כשעקפת את ההוא על 80 קמ"ש, לא ראית את הערסים? בהחלט סיטואציה מפחידה, בדיוק במקרים כאלה במקום ג'אסטי הייתה מתאימה איזה M3 קטנה, שהחל מ180 רק מתחילה להתעורר ואז לערסים לא היה סיכוי :).

 

אם הייתי על M3 זה לא היה קורה לי. לערסים יש כבוד למכוניות כאלו.

הסיבה שלא ראיתי אותם היא שהם היו עדיין רחוקים כשהתחלתי את העקיפה, ורק כשכמעט סיימתי אותה הם הגיעו אלי במהירות גבוהה (אין לי ביקורת לגבי המהירות, רק לגבי העובדה שהם ערסים רוצחים)

פורסם
תקנה מנעול הגה, אותו אפקט, ויש לו גם שימוש ברכב.

יוסי, כמה צרות יש לך עם ערסים..

 

 

אוי ואבוי אם תכה מישהו עם מנעול הגה. התביעה שתקבל ממנו לאחר מכן, תשאיר את מנעול ההגה ללא שימושו העיקרי.

פורסם

מוכיח את הטענה שלי - רכב חזק הוא יותר בטיחותי - אתה נותן גז ונעלם להם :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לפי דעתי זה לא בידיוק עוזר כל הרכבים "הגדולים" וכל אלה

יום שישי נסעתי עם דוד שלי לקניון על וולוו שחורה

חיפשנו חניה וכרגיל יש עומס ואין מקום לזוז

מאחורינו נסע בן אדם עם ברלינגו של בזק שעה צפר ללא כל סיבה

עצרנו בצד שהוא יעבור ואותו זה לא עניין

עקף אותנו פתח את החלון והתחיל לצעוק ולקלל כמו מטורף

דוד שלי שנוסע תמיד עם אלת בייסבול ברכב החליט שלא להשתמש בה

בשלב מסוים הבחור עם הברלינגו יצא מהרכב אומר לדוד שלי "צא צא החוצה" וכל המשפטים הידועים

ראינו כלום עוזר והוא רוצה בכוח לריב עם דוד שלי הוא רוצה כנראה להתלהב על חברה שלו

הסיפור נגמר שהערס בברלינגו בסוף איים על דוד שלי שהוא יגיש נגדו תלונה במשטרה. :twisted:

תמיר.

פורסם

למרות שלי זה (עדיין) לא קרה המצבים האלה, אני גם חושב על איזו אלה או מקל כלשהו שיהיה לי בהישג יד באוטו. אנשים חסרי חיים יש בארצנו, אני חייב לציין :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הסיפור נגמר שהערס בברלינגו בסוף איים על דוד שלי שהוא יגיש נגדו תלונה במשטרה. :twisted:

 

אנשים אכן משועממים...

 

הוא גם בטח לא ידע לנהוג אז לא היה יכול לחשב את המעבר בין הרכבים.

פורסם
....

ראינו כלום עוזר והוא רוצה בכוח לריב עם דוד שלי הוא רוצה כנראה להתלהב על חברה שלו

הסיפור נגמר שהערס בברלינגו בסוף איים על דוד שלי שהוא יגיש נגדו תלונה במשטרה. :twisted:

 

נראה לי שאתה חוסך פה בפרטים....

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

טוב, קצת מהסיפורים שלי: לפעמים שאני בעבודה יוצא לי שאני צריך לעשות נסיעות עם האוטו-גלידה (או בשמו המקורי פולקסווגן טרנספורטר), אין לי פחד משום דבר כשאני נוסע באוטו הזה, יש לי מטף צמוד לרגל, אני יכול לזרוק את כולם מהכביש כי זה אוטו גדול.

כשאני נוסע עם הקטנוע, אז אני נעצר הרבה פעמים ליד נהגי מוניות ואומר להם "עוד לפני שנולדת, ידעו שאתה זבל" (מי שמכיר מכיר מי שלא לא) וממשיך.

כשאני עם הפיאט אני משתדל לנסוע בצד ימין על 80 או 90.

למען האמת שהרבה פעמים חשבתי לקנות שוקר או איזה כלי קטן חמוד ושימושי, בנתיים אני פשוט נמנע מעימותים, ופעם אחת בנאדם יצא אלי מהאוטו הוא עושה לי "אתה רוצה לריב ?" אז אמרתי לו "בשביל מה לי לשבת במעצר ?" והוא חזר לאוטו (כנראה שהוא לא היה באמת מפגר).

 

בקיצר, אם אני אתחיל עם הסיפורים שלי, אז אף אחד לא יוצא איתי ראש, אני נוסע כל יום 200 ק"מ, 90% בעיר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עוד שבוע תקבל מכתב מהודר הביתה "התיק נסגר עקב חוסר עניין לציבור".

ושבוע אחריי תקבל מכתב תביעת דיבה שהסתום שניסה לתקוף אותך תובע אותך שפגעת לו בפרנסה ועוד גיבובים.

 

לפניי כחודש איזה חכמולוג מאחוריי צפר בלי הרף שעמדתי בתן זכות קדימה שנתתי למכוניות לעבור הן באו במהירות,לאחר שהן סיימו לעבור התחלתי לנסוע הבחור ניסה לחתוך אותי נכנסתי לנתיב אני ראשון הוא חשב שהוא יכול עליי עם הרכב ליסינג המרופט שלו.כמעט והוא קיבל מעיכה עצבנית מהוו גרירה הגדול שלי(שבמיוחד נקנה למצבים של חארות שנצמדים).

 

לקחתי את השם חברה שהיה רשום באותיות מעוצבות ולא קריאות לא הצלחתי לאתר,צלצלתי לחברת ליסינג השארתי את הטלפון ואמרו לי שהם יעבירו את הפרטים לקצין רכב והוא יחזור אליי-כפי שחשבתם-נאדה לא חזר ולא נעליים.

 

אני מקווה לראות את הזבלון מעוך בתור קיר.

 

עריכה חם מYNET-אין משטרה במדינה הזו!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481161,00.html

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
פששש 30 ליטר ל 420 ק"מ, הלוואי עליי, אצלי זה יותר בכיוון של 30 ליטר ל220 ק"מ. :\

 

 

פליקס - באיזה רכב אתה חמוש ?

בזה שבתמונה? :wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...