Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם מבלבלים?

 

אמרתה שהחלפתה מנורות נכון?

 

כנראה שלא סגרתה טוב את המכסה הפנימי ולכן חדר מים מהגשם/שטיפה (לא משנה) או שפשוט מסגרת הגומי של המכסה

יצא ממקומה ונוצר אי אטימות מלאה.

 

וודא שהמכסים מורכבים כמו שצריך!

ay-ahzakot.co.il

פורסם

ברוך השם יש לי ידיים,אני לא טמבל בדקתי יותר מפעם אחת שהחזרתי הכל חזרה למקום.

הוצאתי הסתכלתי על הגומיות הכל נראה תקין. אין שום סיבה שיכנסו משם מים.

מחר הרכב יגיע למוסך עם אמא שלי(אני בצבא אין לי זמן בבוקר ואני חוזר רק סופשים) ונראה מה הם יגידו לה.

 

בן.

Got To love It

פורסם
ברוך השם יש לי ידיים,אני לא טמבל בדקתי יותר מפעם אחת שהחזרתי הכל חזרה למקום.

הוצאתי הסתכלתי על הגומיות הכל נראה תקין. אין שום סיבה שיכנסו משם מים.

מחר הרכב יגיע למוסך עם אמא שלי(אני בצבא אין לי זמן בבוקר ואני חוזר רק סופשים) ונראה מה הם יגידו לה.

 

בן.

 

ידידי,

 

אני אומר זאת כי קרתה לי את אותה הבעיה (קורדובה 2005 של אחותי) עד שהבנתי שיש שיטה איך להחזיר את המכסה,

(להכניס את הפלסטיק עם הצד של ה2 פינים ולשמוע את ה"קליק" ואז לסגור חזק ולנעול עם הסוגרן מברזל ולוודא לפני שהגומי במקום).בכל אופן אין מה לדאוג רכבך באחריות.

 

מקווה שעזרתי :wink:

ay-ahzakot.co.il

פורסם

חבר,הקליקים נשמעו והגומי נבדק שהוא במקום,מכן הבנתי שכל מה שעשיתי בסדר גמור ולא אמורה להיות בעיה.

תודה על העזרה!

מחר הרכב יכנס למוסך ואז נראה מה קורה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

אתמול אמרת שהיום ייכנס,

היום אתה אומר מחר.

 

רק אל תשכח לעדכן אותנו :wink:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אם זה היה תלוי בי הרכב היה כבר היום במוסך פשוט אני בצבא ולכן צריך שאמא שלי תקח אותו ולא תמיד יש לה זמן.

לכן מחר הוא יהיה במוסך.

Got To love It

פורסם

אאל"ט,

יש לפעמים אדים, שנוצרים כתוצאה מהפרשים של חום וקור, בין הפנס, לבין הסביבה, בחוץ.

 

מדובר באדים ברמה כזאת?

 

:oops:

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...