Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו, תמה ההתלבטות


gershon17
שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא רוצה להרוס את חווית הקנייה..

אבל יש אצל אבא בחברה (אם אני זוכר נכון) 5 פאסאטים. 1 טורבו, השאר 2 ליטר אטמוספריות.

כולן, בלי יוצא מן הכלל, עושות בעיות.

אחת כבר הוחלפה במסגרת "רצון טוב" של חברת הליסינג בשל ריבוי התקלות והביקורים במוסך.

 

לידיעתך.

 

ואללה? זו תהיה הפולקסווגן החמישית שלנו במשפחה לאורך 13 שנים. פרט ל-VR6 שהטיפולים שלה הוזנחו, אף אחת לא עשתה בעיות מיוחדות. אח שלי נוסע ב-V5 בת 8, וחוץ מקרקוש פה וקרקוש שם היא ממש מתנהגת יפה לגילה (מה לגילה, אם האלפא שלי היתה מתנהגת כמוה, לא הייתי חושב בכלל למכור)

 

חוץ מזה, אל תשכח שבשמונה השנים האחרונות היו לי אלפות, אני רגיל לטיפולים ותיקונים הרבה יותר מהאדם הממוצע :-)

 

ימים יגידו. תודה על האזהרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל היא כיפית לגמרי. אני באמת מעדיף אותה על ה-159 עם המנוע הגדול, ובעצם על כל מכונית אחרת שבדקתי. והגיר הרובוטי? מממ ממממממ. מי שיקנה את זו שלי מאוטו-דיל, אחרי שהם יסדרו אותה, יקבל מכונית מצויינת שטופלה במסירות. רק שידע שהיא תתקלקל לו תכופות, כי ככה זה עם אלפות בנות 5.

 

ה-156 של אימי הגיע לגיל 4+ בלי תקלות מיוחדות, להוציא הגיר (סלספיד) שהוחלף קומפלט באחריות.

 

אני לא טוען שהאלפא לא מהנה לנהיגה, היא כן, רק שה-Spec B בליגה אחרת של ביצועים ויכולות ול-BMW מקבילות מתקופתה עליונות מכל בחינה דינמית, להוציא אולי ביצועים (אבל הן היו יקרות הרבה יותר).

 

אני מניח שאם עברת לפאסאט השיקולים הללו כבר זרים לך.

אני ממליץ להוסיף שעון מעורר כאופציה לרכב.

לילה טוב...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הזכרת שעון מעורר - אני לא יודע למה, אבל בוולקן אף פעם לא הרגשתי עייף, גם בנסיעות די מאוחרות. גם בקו ישר ומשעמם.

 

מי שמכיר אותי יודע שכשאני עייף ואין נהג מחליף, כזה שאני סומך עליו - אני עוצר לדפוק שינה. בוולקן עדיין לא ישנתי. (ברכבים הקודמים ישנתי וקמתי בזריחה, אבל זה לפעם אחרת ;-))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי פעם שאם היו מוכרים היום את הוולקן כחדשה - הייתי קונה.

שילוב מוזר של שלדה עם נוחות נסיעה מצויינת והתנהגות כביש על גבול המסוכנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-156 של אימי הגיע לגיל 4+ בלי תקלות מיוחדות, להוציא הגיר (סלספיד) שהוחלף קומפלט באחריות.

 

לזה קוראים בעיברית אוקסימורון (משפט המכיל דבר והיפוכו)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי פעם שאם היו מוכרים היום את הוולקן כחדשה - הייתי קונה.

שילוב מוזר של שלדה עם נוחות נסיעה מצויינת והתנהגות כביש על גבול המסוכנות.

 

 

 

בדיוק אמרתי לכמה מכרים בשבועיים שעברו שהוולקן נושכת, וצריך לדעת להשתלט עליה.

 

שבוע שעבר, בערד, לקחתי את אחד השיקיינים בכוונה טיפה מהר, ותוך 2 אלפיות השנייה (אלפית אחת לכל כיוון באפקט המטוטלת) מצאתי את עצמי עם הפנים לכיוון ממנו באתי:lol:.

 

 

אגב- אתה נוסע על קליוספורט, לא? נהגתי עליה (בערד גם) וזה עולם אחר לגמרי מבחינת הכח. (מבחינת היציבות אין לי טענות, למעט העובדה שאני לא יודע אם זה רק אני, אבל אני חושב שההתנהגות של הוולקן טיפה יותר מסוכנת מהקליאו ספורט. לפני שנכנסים לכיכר המזרחית בערד, העברת משקל לא הכי חזקה כשבאים מהר מהישורת - ואם אין לך נעילה נגדית בשלוף אתה בבעיה :) הקליאו הרגישה יותר יציבה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה קוראים בעיברית אוקסימורון (משפט המכיל דבר והיפוכו)...

 

לא.

אוקסימורון: ה-156 של אימי הגיע לגיל 4+ בלי תקלות מיוחדות, כולל גיר (סלספיד) שהוחלף קומפלט באחריות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק אמרתי לכמה מכרים בשבועיים שעברו שהוולקן נושכת, וצריך לדעת להשתלט עליה.

 

שבוע שעבר, בערד, לקחתי את אחד השיקיינים בכוונה טיפה מהר, ותוך 2 אלפיות השנייה (אלפית אחת לכל כיוון באפקט המטוטלת) מצאתי את עצמי עם הפנים לכיוון ממנו באתי:lol:.

 

 

אגב- אתה נוסע על קליוספורט, לא? נהגתי עליה (בערד גם) וזה עולם אחר לגמרי מבחינת הכח. (מבחינת היציבות אין לי טענות, למעט העובדה שאני לא יודע אם זה רק אני, אבל אני חושב שההתנהגות של הוולקן טיפה יותר מסוכנת מהקליאו ספורט. לפני שנכנסים לכיכר המזרחית בערד, העברת משקל לא הכי חזקה כשבאים מהר מהישורת - ואם אין לך נעילה נגדית בשלוף אתה בבעיה :) הקליאו הרגישה יותר יציבה).

 

הוולקן מאוד רגישה ובמגזין "אוטו" אפיינו זאת בדיוק נמרץ לפני הרבה שנים. זו שלדה עם כיול להיגוי יתר (או קרוב מאוד לכך) שמתוקן ע"י ההיגוי האחורי. אבל, כאשר אין מספיק משקל על הציר האחורי (העברת משקל פתאומית בסיבוב) ההיגוי האחורי לא פועל והזנב נזרק בפתאומיות. זה נחמד כשזה מתוכנן ומפחיד כשזה לא.

 

אני ממליץ בחום לא לבנות על נעילה נגדית. זה בהחלט עלול לא להספיק, בייחוד בוולקן.

אם עשית קורס נהיגה מתקדמת אז אתה אמור לדעת איך לתקן עם הגז וקצת הגה.

אם לא, עשה אחד, למען יאריכון ימיך.

 

הקליאו יותר מסוכנת מהוולקן בגלל שהכוח שלה נכנס למשוואה. מבחינת כיול היא יותר שפויה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...