Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו, תמה ההתלבטות


gershon17
שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת מוזר לי שעם כל האופציות האלו אתה הולך בסוף על המשעממת מכולן. נכון, אולי רובן המוחלט לא ילהיב כמו ה-156 שלך, אבל אם תרצה להרדם בנסיעה, רק עם הפאסאט מובטחת לך שינה עריבה באמת. ולא, ה-200 כ"ס שלה לא יצילו אותך משעמום, רק יאפשרו לך לקצר את הזמן שתסבול ממנו...

 

היחידה מבין כל המכוניות שבדקתי שגם הלהיבה אותי היא ה-159 3.2. כל השאר היו אנמיות למדי בהשוואה ל-156 הישנה. משום מה דווקא את הפאסאט אהבתי יותר מכל האחרות. יכול להיות שאם לא היה מפריע לי לשבת בתוך סובארו, הייתי מעדיף אותה. זה לא קשור ליכולת דינאמית אלא לתחושה שקיבלתי מלשבת ברכב - כשיושבים בסובארו מרגישים שזו סובארו, למרות שהיא עולה 270,000 שקל ואין סיבה שאני אחשוש לפתוח את החלון כדי שהפלסטיקים לא ישברו לי ביד. אולי זה מתבסס גם על דיעה קדומה, אבל אז מה? הסובארו לא עשתה לי את זה.

 

מה שהשאיר אותי עם הלקסוס והפאסאט. לא הרגשתי שהפאסאט משעממת (להיפך), והלקסוס יצאה מגדרה לא לתת לי לשים לב שהיא מכונית עם הנעה אחורית. קשה היה לי להחליט ביניהן, אז ההכרעה נפלה על המחיר - הלקסוס קבוצה 7 והפאסאט קבוצה 6. זה יהיה רכב חברה, וההבדלים במיסוי משמעותיים (יותר מאשר עלויות אחזקה גבוהות יותר לפאסאט אחרי כמה שנים).

 

חבל, חבל שלא יצא לי לבדוק את ה-325. זו הפעם השניה שאני לא בודק ב.מ.וו. גם ב-2003 כשהחלפתי פעם קודמת מכונית לא היתה להם 325 זמינה לנסיעת מבחן. אין ברירה, בפעם הבאה אני אצטרך לדאוג לתקציב נאות, ולבדוק את ה-530 (או מי שתהיה המקבילה שלה בעוד כמה שנים).

 

אה, את ה-159 דיזל לא בדקתי (בדקתי את ה-2.2 בנזין). פעם כשנסעתי לחו"ל קיבלתי 156 דיזל (לא זוכר אם זו היתה ה-2.4 או 1.9). היא היתה נחמדה מאד, אבל כל פעם שפותחים חלון שומעים מונית בסביבה. כנראה שאני מלא דיעות קדומות נגד מכוניות. בטח יש לזה מונח. לא גזענות, אבל מכונאתיות? צריך למצוא משהו.

 

חוץ מזה, אם כבר רכב שלא באמת מלהיב אותי, לא עדיף אחד שאפשר לישון בו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קשה היה לי להחליט ביניהן, אז ההכרעה נפלה על המחיר - הלקסוס קבוצה 7 והפאסאט קבוצה 6. זה יהיה רכב חברה, וההבדלים במיסוי משמעותיים (יותר מאשר עלויות אחזקה גבוהות יותר לפאסאט אחרי כמה שנים).

 

לא מדויק.

ה- IS בגרסת הפרימיום נמצאת בקבוצה 7. IS בגרסה הרגילה (לקשרי) נמצאת בקבוצה 6 וגם היא מאובזרת הרבה יותר מהפאסאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להתווכח עם דעות קדומות :wink: (ולומר את האמת, אני מסכים איתך שהסובארו מרגישה פחות מהודרת מבפנים מהאחרות). בכל מקרה הייתי מציע לך לבדוק את ה-159 דיזל (שגם תתן לך עלויות סבירות יותר לאורך זמן) ואם הלקסוס היא בקבוצה 6 כמו שטוען קודמי, הייתי מעדיף אותה על פני הפאסאט בקלות רבה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להתווכח עם דעות קדומות :wink: (ולומר את האמת, אני מסכים איתך שהסובארו מרגישה פחות מהודרת מבפנים מהאחרות). בכל מקרה הייתי מציע לך לבדוק את ה-159 דיזל (שגם תתן לך עלויות סבירות יותר לאורך זמן) ואם הלקסוס היא בקבוצה 6 כמו שטוען קודמי, הייתי מעדיף אותה על פני הפאסאט בקלות רבה.

 

רוני

 

הלקסוס לא בקבוצה 6 (297,000 ש"ח זה כבר בקבוצה 7), והגירסה הזולה לא מאובזרת כמו הפאסאט אלא מעט פחות.

 

בכל מקרה היום הוזמנה אחת פאסאט שחורה עם מושבים בצבע בז' ו-DVD לנהג ולנוסע. אין לי מושג למה צריך DVD לנהג ולנוסע, אני מאד מקווה שהוא מכבה את עצמו כשהרכב לא ב-Parking, אבל נו מילא. פשוט ה-GPS שלהם מגיע ביחד עם DVD, וכבר מזמן אני רוצה GPS באוטו.

 

תודה לכולם על העצות המועילות. מקסימום, בעוד כמה חודשים אני שוב אנדנד :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להרוס את חווית הקנייה..

אבל יש אצל אבא בחברה (אם אני זוכר נכון) 5 פאסאטים. 1 טורבו, השאר 2 ליטר אטמוספריות.

כולן, בלי יוצא מן הכלל, עושות בעיות.

אחת כבר הוחלפה במסגרת "רצון טוב" של חברת הליסינג בשל ריבוי התקלות והביקורים במוסך.

 

לידיעתך.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף-סוף שרשור מעניין ב"ייעוץ" - לא עוד אחד מיני רבים בסגנון "3 או קורולה - מי יותר מהירה?" (?! - שתיהן עגלות).



 

הפסאט היא לא בשביל מי שנוהג ב-156 ובסופ"ש לוקח את רכב-המבחן לנס-הרים. נקודה. ברור שאתה צמא לערך מוסף.

 

לדעתי, קח את הגולף GTI לנסיעת מבחן. תקפיא את ההזמנה. חבל סתם להשתעמם מהרכב, למכור אחרי זמן קצר ולהפסיד את ירידת הערך הראשונית.

אל תוותר על הנסיעה ב-325/330. לך עם טופס ההזמנה של הפאסאט לקמור, תראה רצינות - ותקבל נסיעה. מניסיוני, אנשים הרבה פחות רציניים הצליחו להוציא מהם רכב לנסיעה תוך שעה. לא ייתנו נסיעה - תעלה בדרגים. זה אפשרי!

 

עושה רושם שהזמנת מתוך לחץ. באמת שאני מצטער בשבילך, למרות שאני לא מכיר אותך.

 

ולגבי ה-GPS - חבל לשלם הון על מכשיר אינטגרלי. ניתן לקנות PDA (כף-יד) שיסייע גם במשימות אחרות.

 

 

אביעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחידה מבין כל המכוניות שבדקתי שגם הלהיבה אותי היא ה-159 3.2. כל השאר היו אנמיות למדי בהשוואה ל-156 הישנה.

 

שירלי, את בטח מתבדחת.

 

אני לא מכיר את ה-159, אבל ה-Spec B שולחת את ה-156 להתבייש בפינה בכל דבר שאיננו עיצוב. כנ"ל ה-325.

נכון שמכל בחינה שאיננה איכות נהיגה הסובארו נופלת, אבל אם מחפשים ספורטיבית אלגנטית במחיר ללא תחרות - זה האוטו.

באותה מידה, אם אתה יכול לחיות עם הפאסאט, ה-B4 לא בשבילך...

 

עם זאת, הבימר עושה הכל. גם איכותית וגם ביצועיסטית.

קמור אולי סנובים, אבל הם יודעים למה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירלי, את בטח מתבדחת.

 

אני לא מכיר את ה-159, אבל ה-Spec B שולחת את ה-156 להתבייש בפינה בכל דבר שאיננו עיצוב. כנ"ל ה-325.

נכון שמכל בחינה שאיננה איכות נהיגה הסובארו נופלת, אבל אם מחפשים ספורטיבית אלגנטית במחיר ללא תחרות - זה האוטו.

באותה מידה, אם אתה יכול לחיות עם הפאסאט, ה-B4 לא בשבילך...

 

עם זאת, הבימר עושה הכל. גם איכותית וגם ביצועיסטית.

קמור אולי סנובים, אבל הם יודעים למה...

אתה מעט נסחף לדעתי. ה B4 אכן מכונית חביבה, אבל היא לא כ"כ ספורטיבית כפי שאתה מנסה לטעון. והפאסאט גם לא ממש אנמית ומשעממת כפי שאתה ואחרים כותבים. בכל מקרה כל האלטרנטיבות הראויות שהובאו כאן, יקרות משמעותית מהפאסאט ולכן להמליץ על ב.מ.וו או 159 או לקסוס, זה נחמד, אבל לא ממש רלבנטי, לפחות למרבית הקונים הפוטנציאליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירלי, את בטח מתבדחת.

 

אני לא מכיר את ה-159, אבל ה-Spec B שולחת את ה-156 להתבייש בפינה בכל דבר שאיננו עיצוב. כנ"ל ה-325.

נכון שמכל בחינה שאיננה איכות נהיגה הסובארו נופלת, אבל אם מחפשים ספורטיבית אלגנטית במחיר ללא תחרות - זה האוטו.

באותה מידה, אם אתה יכול לחיות עם הפאסאט, ה-B4 לא בשבילך...

 

עם זאת, הבימר עושה הכל. גם איכותית וגם ביצועיסטית.

קמור אולי סנובים, אבל הם יודעים למה...

 

לא נסעתי ב-Spec B, נסעתי ב-B4 הלא B, כי זה מה שהיה להם לנסיעת מבחן (היתה Spec B ידנית, אבל יש לי אלרגיה לקלאץ'). כבר דיברתי על דעות קדומות? אז יש לי אחת כזו נגד סובארו מסתבר. מה גם שהיא באמת לא היתה מדהימה בשום צורה. ה-159 עדיפה עליה מכל היבט.

 

לגבי ה-325, אם היו נותנים לי לנהוג בה, אולי הייתי מסכים איתך. הם לא נתנו לי לנהוג בה, מסיבות שלא ברורות לי אבל לא באמת משנות. עם כל הכבוד לביקורות בעיתוני רכב, אני לא אוציא 350,000 שקל ומעלה על מכונית שלא נהגתי בה. ב.מ.וו., קמור וגם אני נצטרך להסתדר עוד כמה שנים בלי לעשות עסקים ביחד. נראה לי שכולנו נשרוד היטב.

 

אני תוהה לגבי ההערה "ה-B4 לא בשבילך". ניסית לקנטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מעט נסחף לדעתי. ה B4 אכן מכונית חביבה, אבל היא לא כ"כ ספורטיבית כפי שאתה מנסה לטעון. והפאסאט גם לא ממש אנמית ומשעממת כפי שאתה ואחרים כותבים. בכל מקרה כל האלטרנטיבות הראויות שהובאו כאן, יקרות משמעותית מהפאסאט ולכן להמליץ על ב.מ.וו או 159 או לקסוס, זה נחמד, אבל לא ממש רלבנטי, לפחות למרבית הקונים הפוטנציאליים.

 

להגנת כל הכותבים פה, אני זה שהזכיר בנשימה אחת את כל המכוניות האלה גם יחד - מה-B4 הזולה ועד ה-159 היקרה. כי אלה באמת היו המכוניות שהתלבטתי לגביהן.

 

האמת שאף אחת מהן לא מכונית גרועה בשום צורה. כולן מהירות יחסית, כולן בעלות יכולת דינאמית לא מבוטלת וה-159 גם נראית מדהים. עם סוג הנסיעות שלי (לכל היותר 2% מהזמן בנסיעות שיכולות להיות מהנות, וכל השאר בעיר או מחוץ לעיר בתנועה), כולן היו מספקות בערך את אותה חוויה - מספר הפעמים שהיה יוצא לי לאתגר את ה-B4 או ה-159 באמת היה מועט. לנס הרים הגעתי פעמיים בשנתיים האחרונות. אז נכנסו שיקולים שהם לא רק מי מכונית הנהיגה המוצלחת ביותר.

 

ממילא אם זה היה השיקול העיקרי, הייתי מחכה קצת וקונה את האיוו עם הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף-סוף שרשור מעניין ב"ייעוץ" - לא עוד אחד מיני רבים בסגנון "3 או קורולה - מי יותר מהירה?" (?! - שתיהן עגלות).

 

 

 

הפסאט היא לא בשביל מי שנוהג ב-156 ובסופ"ש לוקח את רכב-המבחן לנס-הרים. נקודה. ברור שאתה צמא לערך מוסף.

 

לדעתי, קח את הגולף GTI לנסיעת מבחן. תקפיא את ההזמנה. חבל סתם להשתעמם מהרכב, למכור אחרי זמן קצר ולהפסיד את ירידת הערך הראשונית.



אל תוותר על הנסיעה ב-325/330. לך עם טופס ההזמנה של הפאסאט לקמור, תראה רצינות - ותקבל נסיעה. מניסיוני, אנשים הרבה פחות רציניים הצליחו להוציא מהם רכב לנסיעה תוך שעה. לא ייתנו נסיעה - תעלה בדרגים. זה אפשרי!

 

עושה רושם שהזמנת מתוך לחץ. באמת שאני מצטער בשבילך, למרות שאני לא מכיר אותך.

 

ולגבי ה-GPS - חבל לשלם הון על מכשיר אינטגרלי. ניתן לקנות PDA (כף-יד) שיסייע גם במשימות אחרות.

 

לא, לא, הגולף GTI ממש לא בשבילי. אני מחפש מכונית גדולה יותר, ופחות תזזיתית. עברתי את הגיל הזה כבר - אני מניח שהטעם שלי ישתנה שוב כשאגיע לגיל 50, אבל עד אז יש עוד הרבה זמן :-)

 

אני ממש, אבל ממש לא מתכוון לרוץ אחרי מישהו ולנדנד ארוכות שירשה לי לשלם לו 350,000 שקל. אם זה לא היה ב.מ.וו., הייתי מפסיק אחרי שיחת הטלפון השניה, אבל בגלל ששמעתי רבות וטובות על ה-325, ניסיתי עוד כמה פעמים. מספיק. לא רוצים למכור לי - לא צריך. זה באמת לא סיפור גדול.

 

הזמנתי כי כבר נמאס לי מהתיקונים של ה-156 הותיקה שלי. אני חייב לציין שמהרגע שקיבלתי את המחיר של הטרייד-אין (לא מחיר מבריק, אבל יקח לי הרבה זמן למצוא קונה שישלם יותר, ואין לי סבלנות לזה), כבר לא ממש איכפת לי שהאוטו שלי מעלה עשן סתם כך כשהוא עומד ברמזור (תחלוא שבמוסך של אלפא לא תיקנו מאז שהמכונית בת שנה), או שהוא רועד כשעומדים עם מזגן יותר מחמש שניות (עוד בעיה שהם לא מצליחים לסדר). עכשיו זו כבר בעיה של מישהו אחר.

 

לגבי ה-GPS, אין לי GPS גניב כי אני לא רוצה שישברו לי את החלון ויקחו אותו אם שכחתי אותו ברכב.

 

אני לא מאמין שאמכור את המכונית תוך שנה, אבל מקסימום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא כל כך ספורטיבית כמו שמנסים לטעון היא ה-156...

 

אבל היא כיפית לגמרי. אני באמת מעדיף אותה על ה-159 עם המנוע הגדול, ובעצם על כל מכונית אחרת שבדקתי. והגיר הרובוטי? מממ ממממממ. מי שיקנה את זו שלי מאוטו-דיל, אחרי שהם יסדרו אותה, יקבל מכונית מצויינת שטופלה במסירות. רק שידע שהיא תתקלקל לו תכופות, כי ככה זה עם אלפות בנות 5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...