Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב עם מנוע טורבו ורציתי לדעת על ההבדלים באחזקה והטיפולים של רכב כזה לעמות רכב עם מנוע אטמוספרי.

מבחינת אמינות, האם מנוע טורבו פחות אמין מאשר מנוע אטמוספרי? האם הטיפולים והאחזקה יקרים יותר, ובכלל, האם צריך לטפל/לנהוג/לתחזק רכב טורבו באופן שונה מרכב אטמוספרי?

פורסם

מנוע טורבו, זהו בעצם מנוע אטמוספרי רגיל עם תוספת של מכלול שתפקידו לתת לך יותר עוצמה.

אין שום הבדל בתחזוקה או בטיפולים. אך יש הבדל בצריכת דלק וכמובן, אתה צריך לדעת שיש לך מכלול נוסף במנוע, שכמו כל חלק אחר עם הזמן יכול להתקלקל ומחירו יחסית יקר.

בברכה.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

הטורבו יכול להגיע למהירויות סבוב עצומות ומכיון שהוא מקבל שימון משמן מנוע הרכב יש להקפיד על שימוש בשמן מנוע איכותי, במסנן שמן טוב ובביצוע החלפות שמן מנוע ומסנן השמן במועד.

בהנעת מנוע קר לא מייד להאיצו בסבובים מהירים כדי ששמן המנוע יזרום היטב בכל מע' המנוע וגם יגיע כשורה אל הטורבו וכמו כן לאחר נסיעה מהירה או בסבובי מנוע גבוהים לא לדומם מייד המנוע, אל להמתין כדקה בסבובי סרק וזאת כדי שהטורבו יאט את מהירות סבובו ולא ימשיך להסתובב מהר ללא שימון לאחר דימום מנוע מיידי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

יש לי חבר שהחזיק אודי A4 1.8 טורבו.

הבחור לא מצטיין בעדינות ובשמירה על הרכב (וזו אמירה שנאמרת בלשון המעטה...).

 

הרכב היה אצלו במשך כ- 100 אלף ק"מ. במהלך התקופה הוא גמר שלושה מגדשי טורבו.

בקיצור - מי שלא נוהג לפי ההנחיות לשמירת הטורבו (ראה הודעתו של רפי לין) - צריך לצפות לחור בכיס.

פורסם

רכב מגודש דורש יותר תשומת לב מבחינת אחזקה ואופי שימוש. בתאורייה מנועים מוגדשים אמורים להיות עמידים יותר כוון שהם בנויים בצורה חזקה יותר ומחומרים יותר עמידים ממנוע אטמוספרי.

 

להקפיד על שמן ברמה גבוהה, החלפות בזמן של השמן והמסנן, להקפיד על מערכת נשם ויניקת אויר ומסנן אויר תקינים תמיד.

רצוי לטפל במוסך שיש לו ידע הרכבים מוגדשים או מוסכים מורשים של דגם הרכב מטעם היבואן.

×
×
  • תוכן חדש...