Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשהקונה מסרב להעביר בעלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלא יעביר. פשוט כך.

שלח לו מיכתב רשום. שבו אתה מסביר כי למרות פניותך הוא לא נענה על מנת להסדיר את ההליך. שמור לך העתק מהמיכתב. ומכאן הבעיה היא שלו.

ממה שתיארת כאן , ניראה כאילו שאי העברת הבעלות משמשת את האיש כמנוף על מנת להוציא ממך עוד דברים. וכנראה שאין דרך להסביר לו. אז פשוט חדל מלנסות. כתוב את המיכתב האמור, ומכאן זב"שו

אריה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני יודע מי זה שקנה אותו ממך, ומפליא אותי שהוא לא רוצה להעביר בעלות.

 

לקונה: לא יפה, תן לו להעביר בעלות ולהרגע.

 

לדרור: בהצלחה!

 

 

חברים יקרים, אנא ממכם אם אתם לא יודעים את הסיפור אל תגיבו סתם, ויפה שעה אחת קודם.

 

אגב, העסקה וההסכם נעשו בע"פ ולא בכתב, המזל שלי שכול השיחות מוקלטות והמיילים שמורים.

 

 

תגובתי בנושא:

 

דרור היקר.

 

מספר פעמים התקשרנו אליך על מנת להעביר בעלות, ומספר פעמים דחית אותנו על הסף בטענות כאלה ואחרות. עתה, שלחת את אישתך לאיים עלינו טלפונית שאם לא נעביר בעלות אתם תתבעו אותנו.

 

אתה לא בן אדם רציני. האם נראה לך הגיוני הדבר כי לא היה ברצוננו להחליף בעלות עימך ? הרי מספר פעמים התקשרנו אליך כדי לבצע את ההעברה ואתה הוא זה שהתחמקת. מדוע אתה פותח אשכול שבו אינך מספר את האמת ?

 

כשסיכמנו בעל פה על רכישת הרכב, דובר כי הרכב יתקבל תקין ! הווה אומר, מגבים תקינים, דלת תא מטען תקינה, מכסה מנוע תקין שניתן לפתחו ועוד. כל הדברים האלו ועוד אחרים לא יושמו על ידך. העובדה כי הרכב עבר טסט פעמיים אינה משנה במאום את התחייבותך. אולי אתה יכול להעביר את הרכב טסט, אך האם תוכל להתחייב בפנינו שאנו נוכל גם ?

 

עוד אוסיף כי אתה באופן אישי ציינת בפני אבי שאנו נתקן את המגבים אם יכשילו את הרכב בטסט. בנוסף, כשסיכמנו על רכב תקין, הכוונה הייתה גם לגלגל רזרבי עם אוויר, צמיג תקין ולא מיובש בן חמש שנים.

 

ידידי, בנוסף להכל, השיחות שלי עימך מוקלטות והרפש שאתה זורק עליי ועל אבי פה על גבי הפורום הוא שיקרי בהחלט ואינו במקום. אנשים עוד עלולים להאמין כי היית מוכן להעביר בעלות עוד לפני שקיבלת את מלוא הסכום.

 

אנו לא באים לשחק איתך בקטנות. איומי התביעה שלך אינם משחקים אצלנו תפקיד וגם אתה יודע זאת היטב. אנו פנינו אליך מספר פעמים על מנת לבצע את העברת הבעלות של הרכב ונתקלנו בסירובך. האשכול הפומבי הזה בו אתה מנסה להשפיל אותי ואת אבי אינו במקום.

 

לסיכומו של עניין, ההעברת בעלות נעשתה, אך הפרשה עדיין לא נגמרה.

 

סוף טוב הכל טוב ,

הועברה בעלות בתחילת השבוע .

 

הכל בסדר .

 

ביי

דרור .

 

טועה יקירי, הכול לא בסדר:idea:.

 

 

 

מה שלא הולך בכח הולך בעוד יותר כח , ומה שלא הולך בעוד יותר כח אז באלימות .... :lol:

 

סתאאאאאםםם - מזל טוב לשניכם !

 

דני ידידי, תיקון קל הולך בכסף, והרבה כסף.

 

ד"ש.

 

 

המשך שבוע מהנה לכולם.

 

 

בברכה,

 

עידן .ש.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

תמיד לזכור שלמטבע יש שני צדדים, ולא לשפוט אף אחד לפני ששומעים את שני הצדדים.

והכונה לכל אלה שנתנו רעיונות כאלה ואחרים פה.יוסי

פורסם

צר לי אך אם אתה ממשיך בהאשמות , אז רוב הדברים שכתבת כאן ממש ממש לא נכונים ואפילו גובלים בשקר .

לא רציתי לכתוב זאת אך זה ממש כך .

 

דרור .

 

 

חברים יקרים, אנא ממכם אם אתם לא יודעים את הסיפור אל תגיבו סתם, ויפה שעה אחת קודם.

 

אגב, העסקה וההסכם נעשו בע"פ ולא בכתב, המזל שלי שכול השיחות מוקלטות והמיילים שמורים.

 

 

תגובתי בנושא:

 

דרור היקר.

 

מספר פעמים התקשרנו אליך על מנת להעביר בעלות, ומספר פעמים דחית אותנו על הסף בטענות כאלה ואחרות. עתה, שלחת את אישתך לאיים עלינו טלפונית שאם לא נעביר בעלות אתם תתבעו אותנו.

 

אתה לא בן אדם רציני. האם נראה לך הגיוני הדבר כי לא היה ברצוננו להחליף בעלות עימך ? הרי מספר פעמים התקשרנו אליך כדי לבצע את ההעברה ואתה הוא זה שהתחמקת. מדוע אתה פותח אשכול שבו אינך מספר את האמת ?

 

כשסיכמנו בעל פה על רכישת הרכב, דובר כי הרכב יתקבל תקין ! הווה אומר, מגבים תקינים, דלת תא מטען תקינה, מכסה מנוע תקין שניתן לפתחו ועוד. כל הדברים האלו ועוד אחרים לא יושמו על ידך. העובדה כי הרכב עבר טסט פעמיים אינה משנה במאום את התחייבותך. אולי אתה יכול להעביר את הרכב טסט, אך האם תוכל להתחייב בפנינו שאנו נוכל גם ?

 

עוד אוסיף כי אתה באופן אישי ציינת בפני אבי שאנו נתקן את המגבים אם יכשילו את הרכב בטסט. בנוסף, כשסיכמנו על רכב תקין, הכוונה הייתה גם לגלגל רזרבי עם אוויר, צמיג תקין ולא מיובש בן חמש שנים.

 

ידידי, בנוסף להכל, השיחות שלי עימך מוקלטות והרפש שאתה זורק עליי ועל אבי פה על גבי הפורום הוא שיקרי בהחלט ואינו במקום. אנשים עוד עלולים להאמין כי היית מוכן להעביר בעלות עוד לפני שקיבלת את מלוא הסכום.

 

אנו לא באים לשחק איתך בקטנות. איומי התביעה שלך אינם משחקים אצלנו תפקיד וגם אתה יודע זאת היטב. אנו פנינו אליך מספר פעמים על מנת לבצע את העברת הבעלות של הרכב ונתקלנו בסירובך. האשכול הפומבי הזה בו אתה מנסה להשפיל אותי ואת אבי אינו במקום.

 

לסיכומו של עניין, ההעברת בעלות נעשתה, אך הפרשה עדיין לא נגמרה.

 

 

 

טועה יקירי, הכול לא בסדר:idea:.

 

 

 

 

 

דני ידידי, תיקון קל הולך בכסף, והרבה כסף.

 

ד"ש.

 

 

המשך שבוע מהנה לכולם.

 

 

בברכה,

 

עידן .ש.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

עידן אף אחד לא ידע מי אתה עד שכתבת פה את תגובתך

ההשמצות שנתנו אינן מכוונות נגדך כי לא ידענו מי אתה

בנוסף כל מה שאמרנו הוא נכון לגבי מי שלא מעביר בעלות

בלי שום קשר לסיפור שלך ושל דרור

פורסם

היי לא לשכוח ! זה מועדון חברים ודברים נעשים כאן בלחיצת יד ולא חוזים מטורפים וזכרונות דברים ( כך בכל מקרה דעתי ), מבלי להכנס לפרטים כיון שאני מכיר את שני הצדדים ולא רוצה לפגוע באף אחד .

 

אז כמו שאומר ז'אק כהן בפרסומת של החומוס - יאאלה סולחה ! :oops:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
היי לא לשכוח ! זה מועדון חברים ודברים נעשים כאן בלחיצת יד ולא חוזים מטורפים וזכרונות דברים ( כך בכל מקרה דעתי ), מבלי להכנס לפרטים כיון שאני מכיר את שני הצדדים ולא רוצה לפגוע באף אחד .

 

אז כמו שאומר ז'אק כהן בפרסומת של החומוס - יאאלה סולחה ! :oops:

דני בטח החומוס עליך

פורסם

סתם ציתות מהודעה פרטית ביני לבין עידן :

 

דרור כתב:

ואח"כ ... היגעתי להעביר בעלות ו"נתקעתם" עם האוטו :smile:

 

בואו לכאן פעם .......

 

נראה בסדר יום שישי .

 

ביי

דרור .

 

 

דרור כתב:

או , שתגיע אתה עם תעודת זהות של אבא , זה לא בעיה כלל ?

אני השארתי לך תעודת זהות שלי שתלך למשרד הרישוי

מה הבעיה שאבא ישאיר גם ? תגיע אתה עם ת.ז. שלו באיזה יום , ונעביר ,

אתה רואה שלאבא קשה להיות בשעות הפתוחות של הדואר .

 

ביי

דרור .

 

עידן כתב:

אתה שוכח פרט מאוד שוב,שהמחוג דלק לא עובד וזה לא בגללי:razz:

 

אגב,אצלך הדלק בחינם ועל הדרך אתה גם אוסף חלקים מהמחסן.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סוף ציתות .

סתם להתרשמות .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרר יקירי,

 

מכיוון שהשתיקה שווה מילונים אני לא אפסרם ציטוטים מההודעות שלך בנושא, אך מי שבכול זאת רוצה מוזמן לפנות אלי בה"פ ולקבלן, אני לא ממציא דברים סתם, אך הנה ציטוט אחד מהודעה קיבלתי ממך:

 

דרור כתב:

"ומחוג הדלק ,,

יש חדשות , קניתי מייצב מתח שמוריד את המתח מ 12

למתח של 6 וולט .

 

אני צריך להתקין אותו באופל ולראות את התוצאות .

 

אם יעבוד טוב , ואני לא רואה סיבה למה לא יעבוד ,

אתה יכול לרכוש אחד גם כן ."

------------------------------------

 

 

רנו: כול אחד יכול לחשוב מה שהאו רוצה,אני חושב שזה לא נכון מה שאתה אומר, כול עוד לא יודעים במה מדובר אי אפשר סתם לומר :"בנוסף כול מה שאמרנו הוא נכון לגבי מי שלא מעביר בעלות".

 

 

יוסי ידידי:לא מפריע לי שתאמר את השם שלי, הריי גם ככה דרור ציין שמות בהודעתו בתחילת השרשור,

 

אגב,אתה צודק, עסקאות לא עושים עם חברים ובטח שלא בע"פ, אך שוב כמו שאמרתי במקרה שלי יש הוכחות.

 

דני, תודה על הדאגה, אך לא תודה.

 

 

שניפגש רק בשמחות.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...