Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מישהו יכול לתת חוות דעת מנסיון על סיאט איביזה שנת 2002 100 כ"ס דגם סיגנו 5 דלתות

 

איך האמינות?

כמה יעלו בערך טיפולים שנתיים?

האם זה אותו מרכב,מנוע וגיר כמו הפולו והפביה? אם לא אז מה שונה?

מה אתם חושבים בכלליות על האוטו?

מה הצריכת דלק?

 

כל פרט נוסף יעזור

 

תודה מראש

פורסם
היי

 

מישהו יכול לתת חוות דעת מנסיון על סיאט איביזה שנת 2002 100 כ"ס דגם סיגנו 5 דלתות-כן אני יש לי כזאת 2001 ומה שיש לך זה כנראה סטלה- כי סיגנו זה רק 3 דלתות אבל יכול להיות שאני טעה טבכל מקרה זה לא משנה.

 

איך האמינות? בסה"כ בסדר טפו טפו טפו, חוץ מטיפול שנתי לא הייתי במוסך.

כמה יעלו בערך טיפולים שנתיים?אם זה לא טיפול גדול-- גג 1000 ש"ח

האם זה אותו מרכב,מנוע וגיר כמו הפולו והפביה? אם לא אז מה שונה?שים לב הפולו ןהאיביזה חולקות אותו שאסי אך המנוע שלהאיביזה הוא המנוע של הגולף מאותם שנים ה1.6 SR.

מה אתם חושבים בכלליות על האוטו?בכלליות אני מאוד מבסוט מהאוטו, הוא החזק בקטגוריה יחסית לאחרות ומאוד מהנה לנהיגה

מה הצריכת דלק?בסה"כ סבירה , אם כי פיאט פונטו למשל חסכונית ממנו

 

כל פרט נוסף יעזור

 

תודה מראש

 

האוטו שווה בחינה מבחינתך +דגם הסיגנו אפילו מאובזר קצת יותר עם פנסי ערפל, מחשב דרך...

 

בהצלחה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
היי

האם זה אותו מרכב,מנוע וגיר כמו הפולו והפביה? אם לא אז מה שונה?

תודה מראש

 

מרכב שונה - היא מבוססת על פלטפורמה ישנה יותר.

 

בסיס גלגלים קצר יותר, פחות בטוחה וכו' וכו'.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האיביזה 2002 היא דור קודם ביחס לפאביה.

יש איביזה סיגנו עם 5 דלתות.

היתה לי קורדובה סיגנו מאותו דור ואותם נתונים בדיוק. הרכב חמוד, נח לנהיגה ואמין.

מה שכן, בסיגנו יש מסך גדול שמכיל כמה פונקציות כולל רדיו מובנה ולכן החלפת הרדיו למערכת חדישה היא כמעט בלתי אפשרית. זאת הסיבה מדוע אני הייתי מעדיף את הסטלה הפחות מתוחכמת ויותר אמינה בכל הנוגע לצעצוע הזה. (יש שם גם את הבקרות של מחשב הדרך,בקרת אקלים וכו'. ממש מיותר חוץ מהדאווין. בסטלה יש מזגן פשוט ואמין).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
האיביזה 2002 היא דור קודם ביחס לפאביה.

יש איביזה סיגנו עם 5 דלתות.

היתה לי קורדובה סיגנו מאותו דור ואותם נתונים בדיוק. הרכב חמוד, נח לנהיגה ואמין.

מה שכן, בסיגנו יש מסך גדול שמכיל כמה פונקציות כולל רדיו מובנה ולכן החלפת הרדיו למערכת חדישה היא כמעט בלתי אפשרית. זאת הסיבה מדוע אני הייתי מעדיף את הסטלה הפחות מתוחכמת ויותר אמינה בכל הנוגע לצעצוע הזה. (יש שם גם את הבקרות של מחשב הדרך,בקרת אקלים וכו'. ממש מיותר חוץ מהדאווין. בסטלה יש מזגן פשוט ואמין).

 

 

לצערי גם בסטלה המצב דומה לסיגנו וישנה קונסולה מרכזית

הפיתרון למערכת הוא לשים את הHU מתחת להגה ושלט על ההגה כך:

DSC00991.JPG

DSC00998.JPG

DSC01000.JPG

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...