Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמת גן ועובד\לומד בתל אביב.

 

ונגיד אני רוצה לפרק בעתיד את הסט , זה יהיה אפשרי אם אני משתמש בסיקה הזה?

 

לפי מה שהוא אומר מסוכן מאוד לגעת בזה נשמע קטלני למדי :roll:

don't think too much , you'll lose it.

פורסם
רמת גן ועובד\לומד בתל אביב.

 

ונגיד אני רוצה לפרק בעתיד את הסט , זה יהיה אפשרי אם אני משתמש בסיקה הזה?

 

לפי מה שהוא אומר מסוכן מאוד לגעת בזה נשמע קטלני למדי :roll:

לפרק את הדבק של סיקה יהיה קשה מאוד,כמו להוריד דבק קרמיקה מאריח קרמיקה,

תנסה להשיג סיליקון 102 שקוף,בחנויות לחומרי בניין

פורסם
הייתי אצל פחח מצטער להגיד לך, אך היתה אצל פרחח!

היום והראתי לו את החלקים , אמרתי לו שהמליצו לי להשתמש בבוסטיק ולעטוף את זה בנייר דבק ל12 שעות והוא צחק עלי..

כי הוא פרחח.

הוא אמר שלבוסטיק לוקח חודשים להתייבש..

נראה לך, שכאשר בעל-מקצוע, מרכיב חלק ברכב, למשל: שמשה, או פס קישוט, לוקח לזה חודשים?

והוא גם חומר לא קשיח שהוא מתקשה הוא תמיד נשאר מדלדל..

פרחח נשאר פרחח! החומר לא מתקשה כמו אבן או דבק 3-שניות, ולכן הוא מתאים למטרה, להדבקות חלקים ברכב

בגלל שהוא נשאר גמיש, במידת מה. הגמישות סופגת את הויברציות והתזוזות, ולכן החיבור אינו מתנתק.

הוא אומר שכדאי להדביק עם איזה חומר סופר סיליקון חזק שאין לו כרגע.. , מה דעתך על עצתו המקצועית?

עצתו של פרחח, לא יכולה להיות מקצועית. לצערנו ישנם הרבה כאלו אשר מתחזים "לבעלי-מקצוע".

זה שהוא אמר לך להדביק עם סיליקון כזה או אחר, ולא אמר לך במפורש, שאם סיליקון אז רק נטרלי!

מאשר את אשר רשמתי לגביו, כל סיליקון כזה או אחר, הינו חומצי וגורם לחלודות ורקבונות.

נטרלי לא גורם את כל זה, אך חוזק ההדבקה שלו נמוך יחסית.

וד"א, כל הסיליקונים נשארים במצב גמיש אחרי הייבוש, ואם תרצה, מדלדלים כאלו כמו שהפרחח אמר.

בתודה יניב.

 

איך אתם אוהבים לעשות סלט, ממשהו כל כך פשוט!

ישנם כמה סוגי בוסטיק, וכולם מתייבשים בין 4 ל 24 שעות, ייבוש ראשוני, הכוונה הדבקה.

 

יש בוסטיק שמיועד להדבקת חלקים ברכב, הוא מתייבש הכי מהר מכולם, נותן גמישות דרושה, וניתן להוריד אותו

(לא בקלות) אך בתוצאה יפה, ובלי נזק.

איך אתם חושבים שהסמלים, פסי קישוט, מראות ועוד, ברכב שלכם מודבקים? (לא קשור לניטים וברגים)

עם הבוסטיק הזה, שזאת מטרתו היחידה!

ולא מחכים שום חודשים:screwy: כמו שכבר אמרתי, 12-שעות זה ליתר ביטחון, מכיוון שקר עכשיו, והרכב בתזוזה.

 

* אם אתה מתכנן להשתמש בדבק קרמיקה, או מה שזה לא יהיה, תחשוב קודם מה הקשר לרכב! ותדע שמצפה לך

עבודה לא קלה ומלכלכת בהדבקה, וכמעט בלתי אפשרית בלי נזק ושאריות בהורדה.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

לא מבין בזה בשיט - אבל מה שRST אומר נשמע הכי הגיוני והכי מקצועי! אילו אני הייתי עושה עבודה כזו - הייתי הולך עם ההמלצה שלו. (אהבתי את ה"פרחח"!!!)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
איך אתם אוהבים לעשות סלט, ממשהו כל כך פשוט!

ישנם כמה סוגי בוסטיק, וכולם מתייבשים בין 4 ל 24 שעות, ייבוש ראשוני, הכוונה הדבקה.

 

יש בוסטיק שמיועד להדבקת חלקים ברכב, הוא מתייבש הכי מהר מכולם, נותן גמישות דרושה, וניתן להוריד אותו

(לא בקלות) אך בתוצאה יפה, ובלי נזק.

איך אתם חושבים שהסמלים, פסי קישוט, מראות ועוד, ברכב שלכם מודבקים? (לא קשור לניטים וברגים)

עם הבוסטיק הזה, שזאת מטרתו היחידה!

ולא מחכים שום חודשים:screwy: כמו שכבר אמרתי, 12-שעות זה ליתר ביטחון, מכיוון שקר עכשיו, והרכב בתזוזה.

 

* אם אתה מתכנן להשתמש בדבק קרמיקה, או מה שזה לא יהיה, תחשוב קודם מה הקשר לרכב! ותדע שמצפה לך

עבודה לא קלה ומלכלכת בהדבקה, וכמעט בלתי אפשרית בלי נזק ושאריות בהורדה.

 

שוב שלום ומה העניינות..

 

אז ככה , היו עוד ניסיונות עם סיליקון חזק ביותר שגרמו כמו שאמרת "עבודה לא קלה ומלכלכת" , הצלחתי להדביק את המראות עם הסיליקון אבל לגבי הגרילים זה לא הצליח מכיוון שהצלעות דקות כל כך וכמות קטנה של החומר הסיליקוני יכולה להדחס אל הצלעות..

 

עכשיו אתה מדבר על סוגים שונים של בוסטיק.. , בארץ מסתבר קשה להסביר לפחח את העניין אז לא נראה לי שאני ידע איפה למצוא את הבוסטיק הספציפי שציינתה :\

 

הספק של הקיט בחו"ל ממשיך לומר לי שהדרך הטובה ביותר זה דבק דו צדדי כגון זה שלא הצליח להדביק את המראות.. , אני כבר לא יודע מה לעשות בדיוק...

don't think too much , you'll lose it.

×
×
  • תוכן חדש...