Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

לכל ידידיי המלומדים, נושא זה מסקרן אותי כבר מספר ימים שאלתי במקס טיונינג אין קול ואין עונה, מישהו יכול לשפוך אור על הנושא.

אורן

פורסם

הלינק השני לא מתיחס לטורבו בעל גיאומטריה משתנה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
א. נכון

 

ב. חומר רקע כללי לא יזיק

 

ג. תמיד יותר קל לבקר מאשר להוסיף משלך כנראה...

 

ב. נכון, הבחור לא ביקש מידע על טורבו רגיל (אולי הוא מבין בזה).

 

ג. מצטער אם אתה חושב שביקרתי אותך כי ממש לא התכוונתי לזה.לפני שאתה רושם שטויות תציץ בלינק הבא

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=19704&highlight=tdi

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

"מגדש ללא גאומטריה משתנה עולה בערך בין 2000 ל -3500.

 

עכשיו תשאל מה זה גאומטריה משתנה.

 

ניתן לזיהוי על ידי האות האחרונה בסוג המנוע שטבוע בכרום על אחוריי הרכב TDI

 

בגלל מבנהו (תריסים שנפתחים ונסגרים בסל"ד מסויים) מגדש זה מתחיל את פעולתו ב1000 סל"ד להבדיל מהמגדש הרגיל שמתחיל ב 1800 סל"ד.

 

אה, והוא גם הרבה יותר יקר.

 

שמוליק"

 

ולזה ילדים, קוראים: "הסבר ממצא"

בניגוד להסבר הזה למשל:

 

http://www.me.qub.ac.uk/news/pdf/S_Acheson.pdf

 

או זה:

 

http://www.thedodgegarage.com/turbo_vnt.html

HFturbo

פורסם
א. נכון

 

ב. חומר רקע כללי לא יזיק

 

ג. תמיד יותר קל לבקר מאשר להוסיף משלך כנראה...

 

א. נכון - אז מה הבעיה ???

 

ב. חומר רקע לא יזיק בכלל ..... אבל קודם תגיד שזה חומר רקע.... כי אני כמעט בטוח שאף אחד לא יקרא את שני הלינקים ... אני לפחות בדרך כלל רק קורא אחד..! אז מה ששמוליק הוסיף כהערה מסבירה את העניין !!! כך שלכך אין טענות מוצדקות לכעוס .. וזה לא היה אישי בכלל אז על מה ללעזאזל אתה מתעצבן !!!

 

ג. תמיד יותר קל לבקר אנשים מאשר להוסיף משלך כנראה - אז הבעיה היא שהוא לא הוסיף אלא תיקן .. וזה לא בהכרח רע כי אם הוא לא היה מתקן אז אולי היו כמה שהוטעו בלי כוונה ! ודווקא ההסבר המתומצת שלו מסביר במילים פשוטות את כל העניין !

 

ד. די עם כל העניין הזה אצלכם שאף אחד לא יכול לקבל ביקורת ....יש משהו שקוראים לו ביקורת בונה אולי תכירו אותו פעם אחת!!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

שמוליק, תישאר רגוע כמו שאתה תמיד.

 

חבר'ה, אם ההתנגחויות האלו לא ייפסקו, כולכם תחסמו לאלתר (זה לא איום, זו עובדה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שמוליק, קודם כל באמת תירגע לא כל דבר צריך לקחת אישית.

 

שנית, אנחנו לא מכירים ואין לך מושג לגבי הידע או הנסיון שלי ולהפך.

 

שלישית אני חושב שהנושא והתגובות מיצו את עצמם ולכן אני באופן אישי פותח "Wastegate" ויורד מהנושא.

 

יום טוב

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...