Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו DL שנת 92 שעמדה המון זמן(חצי שנה+) ,בהתחלה נסיתי להתניע את האוטו והוא לא נדלק ,עם כבלים הוא היה נדלק אבל אחרי הוצאת הכבלים הוא שוב נכבה,החלפתי מצבר ועכשיו האוטו מניע אך לדעתי האלטרנטור לא מטעין את המצבר כי א.במצבר יש נורת מצב הטענה והיא נראת כאילו המצבר ב status שלה לא נטען 2.יש נורה באוטו דולקת מצד שני הנורה הזאת דלקה גם בעבר ונסעתי 3 שנים עם האוטו : )

איך אני יכול לבדוק האם האלטרנטור עובד ? כמה עולה אלטרנטור לסובארוDL ?

 

תודה : )

פורסם
סליחה על ההתפרצות אבל יש לי מולטימטר בבית ואני רוצה לבדוק את האלטרנטור(סוברו גרנד לאון94)

איך אני בודק את זה?

שים במכשיר מתח ישר,חוט אחד בשאסי,חוט שני ב|+ של האלטרנטור,המתח צריך להיות 14V

פורסם
יש לי סובארו DL שנת 92 שעמדה המון זמן(חצי שנה+) ,בהתחלה נסיתי להתניע את האוטו והוא לא נדלק ,עם כבלים הוא היה נדלק אבל אחרי הוצאת הכבלים הוא שוב נכבה,החלפתי מצבר ועכשיו האוטו מניע אך לדעתי האלטרנטור לא מטעין את המצבר כי א.במצבר יש נורת מצב הטענה והיא נראת כאילו המצבר ב status שלה לא נטען 2.יש נורה באוטו דולקת מצד שני הנורה הזאת דלקה גם בעבר ונסעתי 3 שנים עם האוטו : )

איך אני יכול לבדוק האם האלטרנטור עובד ? כמה עולה אלטרנטור לסובארוDL ?

 

תודה : )

תכין 500ש"ח להחלפת אלטרנטור משופץ עם אחריות ל3 חודשים

פורסם

אלטרנטור משופץ לסובארו עולה בין 500-700,תלוי איפה קונים ומי מתקין.

 

מומלץ = אצל המקום שבו משפצים ושממנו קונים כל המוסכים,יעלה לך 400-450 שקל כולל התקנה ובדיקה של טעינה\מצבר\סטארטר.

 

יש בפ"ת באיזור התעשייה קריית אריה מקום שמתמקצע בעניין - מומלץ.

בצפון יש בצומת קריית אתא מקום דומה.

 

לוקחים את שלך,שמים לך משופץ,כל הסיפור 20 דקות.

 

בברכה.

פורסם

תחילה תחזק את הבורג שמאחורי האלטרנטור(מפתח פתוח 8 )אם הוא לא מהודק ונוגע כמו שצריך,הנורה ברכב תידלוק והאלטרנטור לא יטעין.

אח"כ,תבדוק אם הנורה נכבית בלוח שעונים.

 

שנית,תבדוק עם רב מודד,מתח על המצבר,שים רב מודד על מצב מתח DC, ושים הדק אחד על ה + והשני על ה -, תראה כמה נותן לך כשהרכב כבוי,ואח"כ תניע ,תמדוד שוב באותה צורה,ותרשום כמה מראה לך הפעם.

 

תחזור עם תשובות,וכך נאבחן לך את בעייתך טוב יותר.

פורסם
תחילה תחזק את הבורג שמאחורי האלטרנטור(מפתח פתוח 8 )אם הוא לא מהודק ונוגע כמו שצריך,הנורה ברכב תידלוק והאלטרנטור לא יטעין.

 

ומעניין מה יקרה כשהבחור ישמע בעצתך, יסובב את האום ויגע כמובן בחלק מתכתי כלשהו ואז יהיה שמח (קאבום!!!!). במקרה הטוב יהיו רק ניצוצות והבחור יבהל ויקפוץ, במקרה הפחות טוב נזק למצבר/לאלטרנטור ובמקרה הרע המצבר יתפוצץ ואז או שהרכב ישרף או שהבחור יסבול מכוויות חומצה.

 

חשבת אוליי להתחיל בכללי בטיחות? אולי לשלוח אותו לחשמלאי (כי ברור שהוא לא מבין בחשמל)?

 

קצת אחריות!

×
×
  • תוכן חדש...