Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פזו' 309 1600 בעיה במערחת הצתה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לעשות עברית, ניקוד , ודקדוק הוא לא הצד החזק שלו(ראה כותרת}.[ במערחת], בשיעור נהיגה לא לומדים כתיב וניקוד עברי, כחלק משיעור הנהיגה וחבל!

אך אנחנו לא בפורום דקדוק וכתיב, אנחנו , בשרשור הזוי שזה עתה נפתח לא ידוע מתי הוא הסתים, זה נראה לי תחילת הדרך.

בברכה

צביקה

 

לצערנו המנהלים לא דואגים לצוות כזה, שייתקן את מרבית שגיאות הכתיב וההגיה שהוא רואה... וכן, זה בא בתור הצעה.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אני יכול להעיד על מקרה דומה,בחור שהגיע עם 309 מגמגמת,הוציא עליה המון כסף בכל מיני מוסכים ...

 

ניקוי וכיוון הקרבורטור לא מחזיק ,כל הזמן משתנה,הקרבורטור בעייתי מאוד .

 

לבסוף שמתי לו קרבורטור משופץ של סובארו דיאל,וזה מתאים עם שינויים קלים, 700 שקל,הרכב נסע ונוסע עד היום בלי שום ציוץ מהאיזור של הקרבורטור = הבעייה של הגימגומים נפתרה לצמיתות.

פורסם

שלום.

תגובה בנושא השפה העברית.

א] הצעת יעול למי שיש בעיה אם שגיעות הכתיב של החברה שמעתי שאבשלום קור פתח פורום לכותבי השפה העברית הרהוטה!!!

מיכיון שאני סיכמתי אם אבשלום קור שהוא לא מתקן מכוניות כי הוא אהבל מושלם בנושא מכונאות רכב , הבטחתי לאבשלום קור שאני לא מתקן את השפה העברית.

הלו רבותי זה פורום של כול רבדי העם ולא של יודעי השפה העברית ואם יש חברה שלא שולטים היטב בשפה אז מה לא מגיע להם את אותו היחס?

זה פורום של אנשים שמתענינים בנוש רכב וכו' ולא בשפה העברית אז אם יש למישהוא בעיה אם שגיעות כתיב שיסתקל במראה כי גם הגמל לא רואה את הדבשת שלו.

 

 

בברכה בני ל.

אגב אבשלום קור למי שלא יודע הוא מלך השפה העברית וניראה כמו נושך כריות ואוחז כיורים!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

תגובה בנושא השפה העברית.

א] הצעת יעול למי שיש בעיה אם שגיעות הכתיב של החברה שמעתי שאבשלום קור פתח פורום לכותבי השפה העברית הרהוטה!!!

מיכיון שאני סיכמתי אם אבשלום קור שהוא לא מתקן מכוניות כי הוא אהבל מושלם בנושא מכונאות רכב , הבטחתי לאבשלום קור שאני לא מתקן את השפה העברית.

הלו רבותי זה פורום של כול רבדי העם ולא של יודעי השפה העברית ואם יש חברה שלא שולטים היטב בשפה אז מה לא מגיע להם את אותו היחס? ח"ו!!! כולים בני אדם!!! וכולם זכאים לזכות השויון עפ"י אמנת האו"ם שנחתמה בשנת 1948.

זה פורום של אנשים שמתענינים בנוש רכב וכו' ולא בשפה העברית אז אם יש למישהוא בעיה אם שגיעות כתיב שיסתקל במראה כי גם הגמל לא רואה את הדבשת שלו.

 

 

בברכה בני ל.

אגב אבשלום קור למי שלא יודע הוא מלך השפה העברית וניראה כמו נושך כריות ואוחז כיורים!!! פיכס! לשון הרע!!!

 

אבל מה, אי אפשר לפעמים להבין מה כותבים. מילא, אם זה קותבים ולא כותבים, ניחא אבל כשכותבים 99.9% מהמילים בשגיעוט קתיו, זה לא כזה טוב... ולפעמים יש את הידע, ורוצים לעזור לאדם בשיא המהירות, אבל... אי אפשר, כי לא מבינים...:|

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
הסקתי מסקנה מדבריו,(שאולי היא מוטעית)אבל נשמעת הגיונית ולא הזוייה כלל:

מנוע עובד יציב- אין זיוף מנוע -בעיה חשמלית-לא נראית,הצתה-כנראה תקין וגם דלק כנראה תקין,מע' קירור לא קשור.

ונשארנו "רק" עם בעיית מנוע והרכב עובד רק על 3 בוכנות ככל הנראה הבעיה ברביעית.

ד"א בתור מומחה בקרבורטורים,האם יש קשר בין העובדה,שהרכב עובד על 3 בוכנות לבין בעיה אפשרית בקרבורטור ? כן!

לי בכל אופן זה נשמע הזוי,וגם אם היתה בעיה בקרבורטור בעבר ,א נראה לי כאן מוקד הבעיה.

החשד נופל על הקרבורטור, ועל חשד ליניקת אוויר מסעפת יניקה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קומפרסיה גם אם שווה לא מבטיחה את תקינות המנוע. כאשר הקומפרסיה שווה,היא כן מבטיחה את תקינות המנוע, לצורך בדיקה של הבעיה הנ"ל.,לפעמים קורה מצב של בוכנה נתפסת (קרה לחבר טוב ברכב דומה). אין מצב כזה, כי עם בוכנה תפוסה מנוע לא מסתובב.

אם אין תקלת זיוף מנוע והוא עובד חלק יצטרכו להוריד כנראה שוב את ראש המנוע ולבדוק את הבוכנה המדוברת.אם אין תקלת זיוף במנוע והוא עובד חלק, למה יצתרכו להוריד את הראש ?, וכיצד יעבוד עגול על 3 בוכנות ?.

quote]

התגובה באדום.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
קומפרסיה גם אם שווה לא מבטיחה את תקינות המנוע. כאשר הקומפרסיה שווה,היא כן מבטיחה את תקינות המנוע, לצורך בדיקה של הבעיה הנ"ל.,לפעמים קורה מצב של בוכנה נתפסת (קרה לחבר טוב ברכב דומה). אין מצב כזה, כי עם בוכנה תפוסה מנוע לא מסתובב.

אם אין תקלת זיוף מנוע והוא עובד חלק יצטרכו להוריד כנראה שוב את ראש המנוע ולבדוק את הבוכנה המדוברת.אם אין תקלת זיוף במנוע והוא עובד חלק, למה יצתרכו להוריד את הראש ?, וכיצד יעבוד עגול על 3 בוכנות ?.

quote]

התגובה באדום.

דוד.

 

דוד חברי הטוב, ציפיתי לתגובתך, שמח שהגבת, ושחזרת מן הכפור, נעלמת לנו הרבה זמן ממסך המחשב,ותגובתייך העיניניות

היו חסרות.

צפה לשרשור הזוי מיגע וארוך .

חג שמח

ונסיעה זהירה,ללא תאונות דרכים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה ניפתרה עלידי החלפת המפלג קומפלת כולל כול האביזרים קומפלת ממנוע שפורק היום בבוקר מרכב דומה 400 שח .

תודה

פורסם

תודה על העדכון.

מה עשית עם המפלג האחרון שהחלפת, ובוודאי שילמת עליו, וכפי שהתברר שהוא לא היה תקין.

מה שאומר ניסיון לפתור בעייה על ידי הרכבת חלקים משומשים, ובעיקר חלפים חשמלים, מרחיקה אותך מלפתור את הבעייה, מטעה, וגורמת לך להשקיע עוד , מה שבדיעבד מתברר כמיותר.

מעניין מה היה קורה אם היית מחליף גם היום את המפלג, לאחר משומש/ אך לא תקין, היית ממשיך להסתובב עם הבעיה, ומשקיע עוד, ללא שום תועלת?

קח את זה ,ושאר קוראי השרשור, כלקח ושיעור לעתיד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם יכול להיות שהבעיה התחילה לאחר ששיחקו עם החוטים של הפלגים?

יתכן שסדר ההצתה לא היה נכון, וסידרו את זה עם המפלג החדש.

×
×
  • תוכן חדש...