Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דרך לחשב את הקילו וואט לסוח סוס?

 

.

 

1 כוס סוס=745 ואט

אם יש לך 55KW , זה בעצם 55,000 ואט :

לחלק ל745 =74 כוח סוס מעטים.

 

לא הבנתי מה ההתלהבות מהרכב, הוא לא ספורטיבי,

נראה לי שאם אתה עושה סיבוב על האופנוע שלי- אתה תזיל ריר.

ZZR

פורסם

זה לא ההתלהבות מהאוטו

פשוט היו הבדלים בין שני מכוניות זהות ורציתי להבין, למה?

 

ובשביל אוטו זול יחסית הוא נוסע דיי טוב, בשבילי לפחות.

פורסם

בשנים הללו האיביזות והפולוים זהות כמעט לחלוטין.

המנוע זהה, הגיר זהה, המתלים זהים, בקיצור, כמעט הכל אותו הדבר בשתי המכוניות.

ההבדלים הם מבחוץ (צורת הרכב) וחלקים מהפנים, (לאיביזה תאורת לוח מחוונים כתומה, לפולו - ירוקה, הדשבורד של האיביזה שחור, של הפולו - אפור ועוד כל מיני דברים קטנים ולא כ"כ בעלי חשיבות)

 

מאוד הגיוני עיניין ההבדלים בין הרכבים, כאשר הרכב ישן, מאוד משנה כיצד טיפלו בו.

רכב שטופל טוב יהיה חזק יותר, רכב שלא טופל כמו שצריך יהיה חלש יותר.

אין לחבר שלך איביזה 1.6 עם 100 כ"ס מהסיבה הפשוטה שפשוט לא קיים דגם שכזה בשנים הללו.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

דבר אחד, המנוע של האיביזה מיוצר בספרד לפי מיטב ידיעתי, כך ם המנועים של הפולו? אני מדבר עכשיו על שנות 97-96 בלבד.

 

מבחינת אמינות , הפולו נחשב לאוטו אמין? נכון שהוא כבר בין 11-12 הכוונה בכלליות.

פורסם

למה לא לפתוח את המכסה מנוע ולבדוק אם יש 8 מצתים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש מצב לקבל את ספר האחזקה או לשלוח קובץ ל[email protected] אשמח מאוד

תודה

 

 

מספיק ודיי !

מצורף דף נתונים של המנוע שהינו בעל 8 שסתומים ו-74 כוחות-סוס מעלובים.

פורסם

חברה

האם ישנה אפשרות שהתקינו אצל החבר של הבחור את הגרסה עם ה-100

כוח סוס ובגלל זה ההבדל?

 

האם המנוע ברכב של חבר שלך הוא המנוע המקורי?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
×
×
  • תוכן חדש...