Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיווט ב פיג'ו 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הקוראים,

רציתי לברר האם מישהו עשה חיווט בפיג'ו 206, עיקר השאלה שלי היא איך להעביר את ה'+' מהמצבר ועד התא מטען בכדי לחבר אליו את המגבר וליתר דיוק איפה אפשר להעביר את הקבל מהסלון למנוע (עד לשם הצלחתי להעביר)?

 

ואם יש טיפים נוספים לגבי חיווט ברכב זה אשמח לישמוע.

פורסם

אוקיי ידידי יש 2 אופציות ושתיהם לא קלות במיוחד.

ברשותי 206 3 דלתות שאתמול אני וחבר חיווטנו,זה כמובן לא היתה הפעם הראשונה שאנחנו מחווטים רכבים.

אבל לקח לנו משהו כמו שעתיים רק להכניס את הפלוס דרך קיר האש.(וידענו מראש היכן להעביר)

יש מקום נסתר מעל דוושת הקלאצ' כמו פלסטיק שחור כזה שעובר דרכו בדרך כלל הכבל של האזעקה.

צריך להרחיב את הגומיה הזאת עם מקדח קטן בעדינות ולא לאט להרחיב את החור עד שהכבל ייכנס.

 

הצעה אישית שלי ידידי אם אינך בקיא בזה עדיף שתשלם למתקין העברת הפלוס ב206 היא יחסית מסובכת בגלל הצפיפות הגדולה במבנה המנוע.

 

מקווה שעזרתי אורון

חג שמח!

פורסם

אוקי, ומה האופציה השניה?

ראיתי את האטם השחור מעל הקלץ, יש אפשרות להוציא אותו?

אני רוצה לקדוח ברוגע ולא מתחת להגה :)

 

תודה

פורסם

יש בורג עם אום על הפלסטיק הפנימי,

תפרק את האום וכך תוכל להזיז את הפלסטיק מספיק בשביל לקדוח בגומיה, בכדי להעביר את הכבל גייג'.

 

האופציה השניה היא קצת מסובכת ולא מומלצת להעביר דרך הכנף של האוטו דרך גומיה מיוחדת שנמצאת בדופן,אבל אל תתעסק עם זה תשקיע קצת מאמץ במה שכתבתי למעלה וזה יצליח.

 

אני מאשקלון וכנראה אגיע למפגש הקרוב ברמת גן,אם תצטרך עזרה צור קשר אני אשמח לעזור לך.

פורסם

יש צינור(שקע-תקע) שעוברים דרכו כבלים

אבל הוא צפוף ומתחת יש גומיה ריקה שאתה יכול להעביר דרכה את החוטים,לאט לאט והכל מסתדר עם זה.

רק לבדוק בחיווט הכל 400 פעם,כדי למנוע טעויות בהתקנה ושריפת רכיבים.

אם ההתקנה תתבצע כראוי זה שווה הכל,אין יותר נורא מלפרק הכל ולהתחיל מחדש בגלל חיבור לא נכון.

פורסם

שלום לך..

האמת שלפני שבוע הרכבתי ב206cc מערכת, ונתקלתי בקושי רב בהעברת כבל ה+.

גם אני ניסיתי להעביר דרך הפלסטיק השחור, וגם קדחתי בו, ועדיין לא הצלחתי.

לבסוף העברתי דרך הכנף(תראה מתחת לבולם יש קונקטור כחול שנכנס לחור,תעביר משם.. אבל תצליח רק באמצעות ברזל גמיש,

כי זה חור בתוך חור והם לא מקבילים..כך שהכבל לא יצא לבד ותצטרך לשחק איתו קצת..)לאחר מכן, תראה לפני הדופן של הדלת

פלסטיק שחור קטן, אז תכניס דרכו,ומשם הוא יצא מתחת להגה.

בכל מקרה, אם לא תצליח, עצתי לך שתפנה למתקין מורשה, שיעשה זאת בחצי דקה..(חבל על המאמץ)..

Alfa_Romeo_Logo.jpg

alfa16v:roflmao:

פורסם
יש בורג עם אום על הפלסטיק הפנימי,

תפרק את האום וכך תוכל להזיז את הפלסטיק מספיק בשביל לקדוח בגומיה, בכדי להעביר את הכבל גייג'.

 

האופציה השניה היא קצת מסובכת ולא מומלצת להעביר דרך הכנף של האוטו דרך גומיה מיוחדת שנמצאת בדופן,אבל אל תתעסק עם זה תשקיע קצת מאמץ במה שכתבתי למעלה וזה יצליח.

 

אני מאשקלון וכנראה אגיע למפגש הקרוב ברמת גן,אם תצטרך עזרה צור קשר אני אשמח לעזור לך.

 

מאיפה אתה באשקלון?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...