Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול M5 חדשה בניסוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין לא ראיתי אותה במו משקפי, אבל לפי התמונות - העיניים המלוכסנות והפה הפעור של האוטו הזה ממש עושים לו פרצוף מונגולואידי.

 

טעות בידיך ידידי המלומד.

 

אני גם בעל מספר לא מבוטל ופשוט לא יכולתי להוריד את עיניי ממנה היום. :D

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ושוב אני כנראה יהיה בעמדת מיעוט אבל לדעתי העיצוב של ה-5 החדשה הוא המוצלח ביותר שהיה לסדרה 5 עד כה.

 

יצא לי לראות מספר פעמים את הב.מ.וו המדוברת על הכביש,והיא פשוט יפה,יש לה נוכחות מדהימה (הייתי חייב לעקוף אותה כדי לראות את הפרונט שלה,ואחרי זה לא עזבתי אותה במראות...),והיתרון שלה הוא שמבחינה חיצונית היא לא כזו ענקית,אומנם היא לא בגודל של לאנטיס,אבל היא גם לא מוגזמת.

 

אני לא אוהב את העיצוב של ה-7 החדשה (למרות שאי אפשר להכחיש,זה לא רכב שניתן להתעלם ממנו בכביש,הוא מושך בצורה אחרת),ה-7 הקודמת לטעמי היתה הרבה יותר מרשימה.

 

ולגבי מה שאמרו פה שהעיצוב שלה לא ספורטיבי וכו',אתם שוכחים שאתם על מכונית שאמורה להתחרות במרצדס\יגואר,לא מכונית שאמורה להתחרות בפורש\פרארי\מקלארן.

זו מכונית סלון\פאר,לא ספורטיבית,גם ה-M5 היא סלון ספורטיבית (נכון שהיא עם ביצועים שמתחרים במיטב הספורטיביות ה"טהורות",אבל עדיין,היא סלון) ונועדה לאנשי עסקים שמחפשים יוקרה פאר נוחות וביצועים דינמיים ספורטיביים,ואת זה ה-M5 מספקת בשפע.

 

 

אז לסיכום,אם מישהו שומע על M5 שחורה למכירה נא להודיע לי (שאני אוכל למשכן את הבית והמשפחה,כך שיהיה לי מספיק כסף בשביל לקנות לפחות ג'אנט שלה.... :wink: )

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ושוב אני כנראה יהיה בעמדת מיעוט אבל לדעתי העיצוב של ה-5 החדשה הוא המוצלח ביותר שהיה לסדרה 5 עד כה.

 

יצא לי לראות מספר פעמים את הב.מ.וו המדוברת על הכביש,והיא פשוט יפה,יש לה נוכחות מדהימה (הייתי חייב לעקוף אותה כדי לראות את הפרונט שלה,ואחרי זה לא עזבתי אותה במראות...),והיתרון שלה הוא שמבחינה חיצונית היא לא כזו ענקית,אומנם היא לא בגודל של לאנטיס,אבל היא גם לא מוגזמת.

 

אני לא אוהב את העיצוב של ה-7 החדשה (למרות שאי אפשר להכחיש,זה לא רכב שניתן להתעלם ממנו בכביש,הוא מושך בצורה אחרת),ה-7 הקודמת לטעמי היתה הרבה יותר מרשימה.

 

ולגבי מה שאמרו פה שהעיצוב שלה לא ספורטיבי וכו',אתם שוכחים שאתם על מכונית שאמורה להתחרות במרצדס\יגואר,לא מכונית שאמורה להתחרות בפורש\פרארי\מקלארן.

זו מכונית סלון\פאר,לא ספורטיבית,גם ה-M5 היא סלון ספורטיבית (נכון שהיא עם ביצועים שמתחרים במיטב הספורטיביות ה"טהורות",אבל עדיין,היא סלון) ונועדה לאנשי עסקים שמחפשים יוקרה פאר נוחות וביצועים דינמיים ספורטיביים,ואת זה ה-M5 מספקת בשפע.

 

 

אז לסיכום,אם מישהו שומע על M5 שחורה למכירה נא להודיע לי (שאני אוכל למשכן את הבית והמשפחה,כך שיהיה לי מספיק כסף בשביל לקנות לפחות ג'אנט שלה.... :wink: )

 

שכחת למכור את הלב , כלאיות, ראות, ואת הפין מנחושת אשר מצופה גומי דביק. :lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כן אה..........

 

 

מה גם שבשביל להיות בעליה הגאים והמאושרים של אחת כזאת רצוי ומומלץ להיות על הדרך מנכ"ל של אחת מחברות הדלק..........

 

 

אבל אם תיהיה לך אחת כזאת ו"במקרה" אתה תיהיה מנכ"ל של חברת דלק אז אתה בטוח תיהיה מאושר..... (אומנם תצטרך לעצור כל רבע שעה להשתין בכלל הכליה שמכרת,אבל עדיין תיהיה מאושר...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הג'אנט השחור מכוער בטירוף :evil:

אלו תמונות ריגול ובמקרים כאלו לרוב יש דברים שמופיעים על הרכב אבל ישתנו

ברכב המקורי שיוצא למכירה,לכן אני מאמין שזה לא יהיה הג'אנט שיופיע על הרכב המקורי,

שים לב שגם אין סמל על הג'אנט כאשר אפילו על טסה פשוטה יש סמל...

אבל אין פה ויכוח אפילו לפי איך שהרכב נראה הכל יכול להיות, לך תדע אולי יהיה יותר גרוע.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

M5 CSL

 

January debut for lightweight large one

 

Amidst all the talk of 500bhp V10s in the next M5, news emerges that a 'lightweight' version with 550bhp could be debuted at the Detroit motor show in January.

 

Whether stripping out the cup holders and fitting a carbon fibre bonnet will really be necessary for road going use remains to be seen. It will either form the basis of a race car or simply be another car to aspire to for those seeking to stand out of the crowd.

 

תרגום: M5 CSL עם 550 כ"ס ומשקל קל

אייל


×
×
  • תוכן חדש...