Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול M5 חדשה בניסוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תמונות ריגול יותר מעניינות מ BMW

 

איזה אוטו זה?

 

זאת היא BMW E63

 

אשר יודעה בכינוי BMW סדרה 6 קבריולה :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

פשוט אוטו מדהים :!:

וכנראה שהוא גם יודע לעשות עוד כמה דברים חוץ מלהיות יפה ולשתוק :wink:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

יסלחו לי כל מעריצי כריס באנגל, אבל ה- 5 הזאת ממש, אבל ממש ממש מכוערת.

היא נראית כאילו היא עברה תאונה קשה מקדימה ומאחורה, והכי מפריע -

מקדימה יש לה "פרצוף" כל כך מונגולואידי...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רוע, זו לא מילה...

e60-front.jpg

Evil in black

 

M5_5.jpg

It takes damn fine brakes to stop a 5.5L V10. Like these...

 

e60-rear2.jpg

הרבה מכוניות יזכו לראות את ארבעת המפלטים השמנמנים הללו...

ואיך אפשר בלי תמונת ריגול של הגרמני התותח, הנס ליהמן:

7294_image.jpg

משחתת קרב, הגדרה ראויה.

 

http://www.thecarconnection.com/index.asp?article=6113&sid=178&n=158

http://forums.thecarfanatics.com/index.php?showtopic=198

MCS 2008

פורסם

בסדר אז היא לא מלכת היופי, למרות שבמציאות היא נראית יותר טוב, אבל אל תשכחו שמדובר במכונת נהיגה מדהימה. ביצועים של פרארי עם שימושיות של סדאן, מה צריך יותר?

second is the first looser

פורסם
בסדר אז היא לא מלכת היופי, למרות שבמציאות היא נראית יותר טוב, אבל אל תשכחו שמדובר במכונת נהיגה מדהימה. ביצועים של פרארי עם שימושיות של סדאן, מה צריך יותר?

אף אחד לא התווכח פה על היכולות הדינמיות של הרכב.

אנו פשוט מצרים על כך שרכב כזה נראה ככה.

אם היה מדובר בדאצ'יה סאלון החדשה, אף אחד לא היה כל כך לוקח ללב את מגרעות העיצוב...

פורסם
בסדר אז היא לא מלכת היופי, למרות שבמציאות היא נראית יותר טוב, אבל אל תשכחו שמדובר במכונת נהיגה מדהימה. ביצועים של פרארי עם שימושיות של סדאן, מה צריך יותר?

אף אחד לא התווכח פה על היכולות הדינמיות של הרכב.

אנו פשוט מצרים על כך שרכב כזה נראה ככה.

אם היה מדובר בדאצ'יה סאלון החדשה, אף אחד לא היה כל כך לוקח ללב את מגרעות העיצוב...

 

ראיתי את ה 5 החדשה על איילון ותאמינו לי שסוג התגובות שמשמעים עכשיו זה סוג הביקורת שהייתה על מגאן II.

 

הרכב נראה הרבה יותר קרבי מהגרסה הקודמת ואני מדבר על גרסה 5 רגילה( לא M).

 

אנשי BMW פגעו בול, לטעמי.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

עדיין לא ראיתי אותה במו משקפי, אבל לפי התמונות - העיניים המלוכסנות והפה הפעור של האוטו הזה ממש עושים לו פרצוף מונגולואידי.


×
×
  • תוכן חדש...