Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולשי קאר פורום שלום רב..!!

רכשתי פגו 206 2001 , שמורה נסעה 60000 ק"מ .

יש לי בעיה קטנה דיי מרגיזה צלצולים מאזור הרצועה של המזגן והאלטרנטור .

הקרבתי את האוזן לרכיבים והרעש לא מהם אלה מעיגול שצמוד אליהם מתחת לרצועה מהסתכלות שלי האום משחורר ..

השאלה שלי היא מהו החלק הזה שיושב צמוד לרצועה ומסתובב ביחד איתה והאם המשך נסיעה יכול לגרום לנזק

יש לציין שהצלצולים נשמעים מהחלק שדובר אך ורק בזמן הפעלת המזגן או שילוב לD בגיר , ובזמן נסיעה הם נעלמים ..

בתודה מראש ערן !

פורסם

כמו שרפי רשם לך , רוב הסיכויים שזה מותחן של הרצועה . מציע לך לתקן זאת במהירות האפשרית במיוחד שאתה אומר שזה טיפה משוחרר , לחבר שלי השתחרר המותחן (פיג'ו 106) ועשה לו נזק גדול מאוד.

 

ואם כבר נפתח תרד בנושא , אז לי יש רעש מאיזור הרצועות ורק בהתנעה הראשונה של הבוקר (מדובר ב206 1.6)

מה אתם חושבים? כנראה שהרצועות יבשות?

1.6 206

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...