Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אני יכול לקבל תשובה חד משמעית לגבי פגיעה בביצועים?

אני מעוניין להתקין במאזדה 3 מודל 2005, מנוע 2000.

האם בנסיעה על גז יפגע ולו כוח סוס אחד מביצועי האוטו? האם תהיה בעיה בסחיבה בעליה? האם המזגן יפגע?

 

מבדיקה שערכתי בעבר עם מספר מכוני הסבה לגז.

 

אתה כן מאבד ולא סוס אחד כי אם יותר.

 

רציתי לעשות להונדה אקורד של אמא שלי הסבה לגז וגם התצרוכת עולה כאמור לעיל.

 

וגם... היא הייתה מאבדת 20 סוסים או יותר.

 

אני לא הייתי מדמיין הונדה אקורד שנת 2007 עם פחות מ150 כ"ס.... אז 130 ואולי אף פחות... בעיה.

 

איך זה קורה שהיא מאבדת סוסים? לא יודע,

 

אני יכול ממש לזרוק לאוויר (וזה יכול להיות מאוד לא נכון גם) שזה בגלל שאיך שהגז נשרף לעומת הדלק וצפיפותו במיכל לעומת הדלק. שנוזל הוא דחוס מגז ועל כן התפוקה הפוטנציאלית ממנו גבוהה יותר.

 

או שמא בגלל גם שהמערכת מוסיפה משקל על הרכב אז היא משפיעה לא רק על צריכת הדלק אלא גם על ההספק.

 

שוב, אני ממש יורה באוויר... אני לא יודע איך הוא מאבד סוסים, אני רק יודע שזה קורה ממה שהם אמרו לי.

 

מה שכן אני דיי בטוח שזה גם מייקר את הביטוח, אז נא לקחת בחשבון.

 

וגם: מצאתי כתבה מעניינת בנושא-

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000653755

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

לפני 4 שנים הייתה לנו וולו 940 שנת 96 עם מנוע 2300 טורבו שהרכבנו עליה גז והיא עשתה לנו בהתחלה בעיות כי לא היינו מטפלים במערכת בזמן , אחרי שהתחלנו לטפל המערכת עבדה תקין ובלי בעיות ..

אחרי זה אבא שלי קנה וולו 940 שנת 98 עם מנוע 2000 טורבו ואז התחלנו להרגיש את הירידה של כוחות הסוס , בהתחלה חשבנו שזוהי בעיה בגלל שהמנוע קטן יותר . לקחנו את האוטו למומחה למערכות בחיפה מי שהרכיב לנו הוא עשה כיוון למחשב והרכב התחיל לסחוב עוד פעם ..

לפחות מהניסיון של אבא שלי המערכת ממש משתלמת יש לו מיכל של 90 ליטר והוא מפסיק לו להרבה אני לא יכול לדייק אבל אני יכול לשאול אותו ..

 

תתקין את המערכת אצל מישהו מומחה ולא חאפר תעשה טיפולים בזמן ותחליף פילטרים והמערכת תעשה את העבודה ותשמור לך על הכיס.

פורסם

מנועי מזדה בנפחי 1600 לא מתאימים לעבודה בגפ"מ ונזק ודאי יקרה לשסתומי הפליטה,לגבי מנוע 2000 סמ"ק הדעות חלוקות בין המתקינים כאשר היום קיימות משמנות רב נקודתיות שפותרות את מרבית הבעיות.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מנועי מזדה בנפחי 1600 לא מתאימים לעבודה בגפ"מ ונזק ודאי יקרה לשסתומי הפליטה,לגבי מנוע 2000 סמ"ק הדעות חלוקות בין המתקינים כאשר היום קיימות משמנות רב נקודתיות שפותרות את מרבית הבעיות.

 

 

קצת פרטים משלמים: לפני חודש קניתי מזדה 3 שנת 2005 דגם אקטיב 1.6

 

אחרי חודש גליתי שהיא באמת זוללת דלק... אני לא מוכן לשלם על דלק 1200 שקל בחודש וגם לא 1000 שקל. ואני לא נסעתי יותר מדי..

 

התקשרתי לכמה וכמה חברות שעושות שדרוג לגז.

 

הצעות שקבלתי:

5900 שקל כולל מע"מ: מערכת שימון פשוטה + מערכת גז איטלקית

6500 שקל כולל מע"מ: מערכת שימון פשוטה + מערכת גז איטלקית שגם עושה שימוש בדלק לפי הצורך (למשל מזריקה דלק בעליות)

8000 שקל כולל מע"מ: מערכת שימון ממוחשבת שמזריקה שמן בדיוק על פי הצורך של המנוע בהתאם לכל מהירות נסעה + מערכת גז איכותית מאיטליה שיודעת להזריק דלק לפי הצורך לשמירה על ביצועי המנוע.

 

הלכתי על האופציה של 8000 שקל.

 

היא המומלצת ביותר על פי המוסך למזדה זו ולא פוגעת במנוע כפי שמערכת שימון רגילה פוגעת.

פורסם

ולשלם עכשיו 8000 שקל זה אתה מוכן?!,שעד שתתחיל לראות חיסכון יקח זמן!

בזבוז כסף עדיף להחליף רכב!

שבוע טוב

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
ולשלם עכשיו 8000 שקל זה אתה מוכן?!,שעד שתתחיל לראות חיסכון יקח זמן!

בזבוז כסף עדיף להחליף רכב!

שבוע טוב

יוגב

 

קניתי את המזדה 3 לפני חודש ב 41 אלף (אחרי עלות טיפול ראשון והחלפת צמיגים). בחודש אחד הוצאתי 1000 שקל על דלק.

 

לא מסכים איתך. שאתה קונה רכב ויש לך אפשרות לקנות רכב ב 40 אלף או ב 50 אלף אבל אתה יודע שזה ב 50 יחסוך לך 45 אחוז בעלות דלק? ברור שתקח את ה 50 אלף. פה בדיוק השיקול. ותוך שנה אתה מחזיר את העלות או רובה בשנה שנייה אתה כבר ברווח. במידה ואתה מתכוון להשאיר את הרכב חמש שנים כמוני, זאת עסקה הכי משתלמת שיש.

פורסם

עדכון:

 

יום וחצי עם מערכת הגז שהתקתי בעלות של 8000 שקל. הרכב עובד מעולה, עולה עליות פחות או יותר כמו קודם, אומנם עם קצת קושי אבל זה לא משמעותי מדי. הוא נוסע שקט יותר במישור ואף מניע בקלות יותר.

 

מזל שהלכתי על המערכת של 8000 שקל עם המערכת שימון ממוחשבת. שווה כל שקל ומנוע הרס מנוע.

 

מבחינת שירות שקבלתי, היה מעבר למצופה, רכב חלופי ליממה ושירות אדיב ומקצועי החל ממכירות ועד איש השירות הטכני שהדריך אותי על השימוש ברכב.

 

10/10!

פורסם
עדכון:

 

יום וחצי עם מערכת הגז שהתקתי בעלות של 8000 שקל. הרכב עובד מעולה, עולה עליות פחות או יותר כמו קודם, אומנם עם קצת קושי אבל זה לא משמעותי מדי. הוא נוסע שקט יותר במישור ואף מניע בקלות יותר.

 

מזל שהלכתי על המערכת של 8000 שקל עם המערכת שימון ממוחשבת. שווה כל שקל ומנוע הרס מנוע.

 

מבחינת שירות שקבלתי, היה מעבר למצופה, רכב חלופי ליממה ושירות אדיב ומקצועי החל ממכירות ועד איש השירות הטכני שהדריך אותי על השימוש ברכב.

 

10/10!

 

טוב לשמוע ממך, אני אישית ימשיך לעקוב אחריך רק תמשיך לעדכן!! , כל בעיה שיש לך או עדכון קטן .

אני גם בעלים של מאזדה 3 שנת 2006 , נרכשה לפני בערך 4 חודשים וההוצאות לדלק ממש גדולות .

 

אגב אתה לא פוחד שתהיה לך בעיה למכור את הרכב? , את הרכב שלי אני לא ימכור לפחות ב5 שנים הקרובות.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
עדכון:

 

יום וחצי עם מערכת הגז שהתקתי בעלות של 8000 שקל. הרכב עובד מעולה, עולה עליות פחות או יותר כמו קודם, אומנם עם קצת קושי אבל זה לא משמעותי מדי. הוא נוסע שקט יותר במישור ואף מניע בקלות יותר.

 

מזל שהלכתי על המערכת של 8000 שקל עם המערכת שימון ממוחשבת. שווה כל שקל ומנוע הרס מנוע.

 

מבחינת שירות שקבלתי, היה מעבר למצופה, רכב חלופי ליממה ושירות אדיב ומקצועי החל ממכירות ועד איש השירות הטכני שהדריך אותי על השימוש ברכב.

 

10/10!

 

אכן מזל! אחרי יום וחצי לדווח על "אמינות" מערכת ושמירתה על המנוע, אמין לחלוטין:roll: :roll:

אתה אמיתי?! תיסע כמה חודשים/עשרות אלפי קילומטרים ואז תחזור לדווח מה קורה ומה מצב הרכב/מנוע.

ולא "היי עברו שעתיים מאז שהתקנתי את המערכת, הספקתי לנסוע מאז למכולת, והמנוע עוד לא נהרס, ממליץ בחום!"

 

1. כי זה פשוט לא נכון, ככה לא מודדים אמינות של שום דבר, לא רק ברכב, אלא בכללי, אפילו המוצר הסיני הכי זול ומעאפן שתקנה יחזיק יום וחצי.

2. מנוע לא ייהרס בשעה מהמערכת גז הזאת, הנזק יהיה לאורך זמן ככול הניראה.

פורסם

קראתי שיש ועדה ממשלתית שעובדת על רגולציה של כל התחום כך שיהיה אמין ומשתלם.

יש לי גם ואני מתין למסקנות.

דרך אגב המנוע 2000 יותר חסכוני מה 1600

פורסם
טוב לשמוע ממך, אני אישית ימשיך לעקוב אחריך רק תמשיך לעדכן!! , כל בעיה שיש לך או עדכון קטן .

אני גם בעלים של מאזדה 3 שנת 2006 , נרכשה לפני בערך 4 חודשים וההוצאות לדלק ממש גדולות .

 

אגב אתה לא פוחד שתהיה לך בעיה למכור את הרכב? , את הרכב שלי אני לא ימכור לפחות ב5 שנים הקרובות.

 

קניתי את המזדה לפני חודש ואני רוצה למשוך אותה איתי לפחות חמש שנים.

 

לגבי המערכת - שאני קונה אוטו חדש ניתן להעביר את המערכת באלפיים שקל. זה שירות שנותן המוסך בו עשיתי את ההסבה.

פורסם
קניתי את המזדה לפני חודש ואני רוצה למשוך אותה איתי לפחות חמש שנים.

 

לגבי המערכת - שאני קונה אוטו חדש ניתן להעביר את המערכת באלפיים שקל. זה שירות שנותן המוסך בו עשיתי את ההסבה.

ואני אומר, לא תגיע ל 190 אלף קמ' עם אותו מנוע.

(התקנת ב 40 אלף קמ' את המערכת ואתה מתכנן 5 שנים עם הרכב, בהנחה שבכול שנה תנהג 30 אלף קמ'. )

מה שכן, ב 30% חסכון לערך בתדלוקים ועלות מערכת הגז (8000 ש"ח) , זה עדיין יהיה משתלם

בהחלפת מנוע + עבודה (8000 ש"ח לערך היום).

כול זה בהנחות :

א. שלפחות 90 אלף קמ' מעכשיו תעבור ללא בעיה .

ב. שהיחס בין הגז לבנזין יישמר על 50% לערך (בינתיים הסמנים מראים שזה הולך להיות דומה לסיפור של הסולר שנסק ואפילו עקף את הבנזין)

 

רענן

פורסם

ממה שאמר לי המתקין שלי בזמן ההתקנה (לפני שנה ו 4) יש רכבים שכן מתאימים לגז וכאלו שלא, מאזדה 3 הוא אמר שלא מתאימה. יכול להיות שהיום כבר יש מערכות מתקדמות יותר ואולי משמנות שפותרות חלק מהבעיות אבל זה מה שהוא אמר לי. כפי שאני יודע הכי מתאימים לגז הם רכבים אירופאים, על אמריקאיות גם הולך טוב גז.

 

אצלי (שברולט אימפלה 2005 מנוע 3.4L) הרכב סוחב על גז ועל בנזין אותו דבר כי המערכת (איטלקית של Lovato) מכוונת ככה שנזרק גם דלק בהספקים גבוהים. ממה שאני יודע חשוב מאוד הכיוונון וחשוב שהמתקין יהיה סופר מקצועי, למשל אצלי הרכב היה נכבה לפעמים בהתחלה אבל אחרי כיוון קצר של המתקין הבעיה נפתרה לחלוטין ומאז אין שום בעיה. צריכת הגז אצלי גבוהה מבנזין ב 15% בממוצע, סה"כ חיסכון יוצא אצלי בסביבות ה 35%, אחרי הכל. גם לאחי יש רכב כזה שנת 2004 על גז.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
קניתי את המזדה לפני חודש ואני רוצה למשוך אותה איתי לפחות חמש שנים.

 

לגבי המערכת - שאני קונה אוטו חדש ניתן להעביר את המערכת באלפיים שקל. זה שירות שנותן המוסך בו עשיתי את ההסבה.

 

כמה ק"מ הרכב שלך עשה נכון לעכשיו? , אגב אני לא ממש מבין בנושא של המערכת גז , במקום דלק יש לך פשוט בלון גז ברכב?

איך זה הולך?, כמה משלמים לבלון גז כזה? וכל כמה זמן יש צורך להחליפו? , הגז נמכר בתחנות דלק? , מה מחירו של הגז נכון להיום? .

אשמח לקבל תשובות בנוגע לשאלות , בנוסף שלח בבקשה לי פרטי המוסך בהודעה פרטית .

 

איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...