Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פלאגים לא מתאימים יכולים להוביל לצריכת דלק גבוהה לדעתי, אני עדיין זוכר שהמרצה מלמל על זה משהו בהרצאה ואמר לגבי פלאגים ששדה חשמלי ,מתח חלקי מרחק, לכן אם אתה מגדיל את מרחק האלקטרודות, השדה שלך קטן בצורה משמעותית.

 

מוש אתה לא מבזבז זמן , רק שאלתי אם אתה בטוח שהפלאגים מתאימים, פירקת אחד מהם או שבדקת בחשבוניות?

לא בטוח שזאת הבעיה שלך , כי אם כן אז ייתכן שהיו רואים את זה בבדיקה שביצעת במוסך, וגם דני היה מפנה אותך לכיוון הזה , אבל שווה לנסות להחליף , לפעמים יש הפתעות בחיים, סט פלאגים של צ'מפיון יעלו לך 50 ש"ח והם מצויינים ומומלצים בהיינס.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לחבר

איני מבין מה זאת אומרת המצתים נראים בסדר

לכל הפחות העלה תמונה או תאר את צבעו של המצת בחלקו התחתון כמובן,המצתים הם חלון הראווה של תא השריפה

יגאל

 

חבר שעון ואקום לסעפת היניקה וספר לנו היכן המחוג עומד בסרק ובתאוטה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר נסיעה של שבוע ללא מזגן, צריכת הדלק הינה טובה יותר אך...

המזגן מעלה צריכת דלק ב 29 % האם תקין?

 

עם מזגן 1 ל 8.5

ללא מזגן 1 ל 12

 

ברכבי השני קרבורטור שנת 89 נפח זהה.

1 ל 11.5 +- עם מזגן!

 

נקודה נוספת

 

במהלך נסיעה בעליה חזקה, יש ריח עדין של דלק בחלל הרכב.

אינני מזהה נזילה.

יש לציין שהנשם של מכסה השסתומים מנותק וצינור ארוך מעביר את הגזים שנפלטים דרכו לאחורי הרכב.

 

 

 

בברכה mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מוש

איך יכול להיות שהמזגן מעלה ב-29 אחוז ?

אצלי הרכב עושה בנסיעות משולבות 1 ל 13 , עם מזגן .

אני נוסע 450 ק"מ עם 34-35 ליטר דלק .

 

במצב בו רוב בנסיעות שלי הן מחוץ לעיר , צריכת הדלק עם מזגן היא אף 14 קמ לליטר ויותר , (מעל 480 קמ לתדלוק של 35 ליטר )

לא נראה לי שהמזגן מוסיף 29 אחוז , לא אצלי בכול אופן .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

מוש , האם האפשרות שמד הק"מ מזייף נפסלה לחלוטין ? האם בדקת מול רכב אחר ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לצערי זה המצב.

 

ולאחר בדיקה של GPS ומול רכב אחר, הקילומטרז לא מזייף.

 

אני כבר לא יודע מה לעשות.

בדיקת גזים תקינה.

 

עם מצת אור היה קיים הייתי כבר נותן לדני את רכבי שיבדוק אותו.

אני פשוט לא מוצא עסק מקצועי ושמכיר את מערכת ההזרקה הנ"ל לבוריה (אזור צפון).

ואם בדיקת גזים תקינה אז מה עושים???

 

אני מתייאש מהרכב הזה . זה השלב הראשון לפני מכירה!

 

אני כבר לא יודע מה להגיד לכם.

השמח לכל עזרה בנושא.

 

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

טוב, החלטתי להחליף פלגים.

הציעו לי שתיים

EYQUEM

RFC52LS

RFM58LZ

 

מקורי חשוב לדעתי בנושא זה.

 

מברור שערכתי מדובר בפלגים שונים.

מה ההבדל בינהם?

מה מתאים לרכבי(205 1.4 שנת 99)?

 

 

הבנתי שגם דנסו Q20PR-U בסדר(למרות שמקורי עדיף מבחינתי. השמח לשמוע תגובות עם יש).

 

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

יש גם המלצה של צביקה פיק לגבי פלגים של דנסו - מדגם K20TXR

שוחחתי עם היבואן ברחוב סלמה , הם עולים 26 שח לאחד לפני מעמ .

אלו הפלאגים שאני מתכוון לקנות (2 אלקטרודות) .

המקורי של הרכב זה צ'מפיון .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אני משתמש בשל צ'מפיון, 11 שח לפלאג והם עושים את העבודה בלי בעיות.

מומלצים גם בהיינס.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אלקטרודה אחת מספיקה לי.

אני באמת מעדיף אקווים.

השאלה מה מבין הדגמים מתאים לי?

 

נ.ב

על הדרך קניתי כבלים של בירו(צבע כחול, אמור להיות דגם משופר).

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

עמית , האם תוכל לרשום מהוא הדגם של צ'מפיון ?

מוש , כמה עלו החוטים , והיכן ?, אם תוכל , אנא כתוב את רשמיך לאחר החלפת החוטים , אתמול נפתח כאן שרשור בנושא חוטי הצתה של BERU , הכותב טען כי הוא מבחין בשיפור רב מאז חיבור החוטים , ואף צביקה המוכר כאן , הוסיף כי החלפה לחטים כאלו היא כדאית מאוד , אני גם רוצה לקנות כאלו , ואשמח לשמוע את דעתך .

 

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.


×
×
  • תוכן חדש...