Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה הסיפור נגמר:multi::multi::multi:

1 ל 11 עם 20 עד 30 % מזגן!!!

 

וזאת לאחר החלפת הכבלים, שהיו מקוריים(65000).

לכבלים של בירו(כחול).

הרכב נוסע יותר טוב ואוכל פחות, הרבה פחות.

כולי אושר ואושר. אני מודה לכל המשתתפים בנושא.

על הדרך נחליף פלגים ל K20TXR או Q20PR-U של דנסו.

 

מי אמר שאין ניסים בחגים.

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב, למרות שהצריכה עדיין גבוהה יחסית.

ב306 שנת 95 עם מנוע זהה שהיתה לי לפני לא מעט שנים , הגעתי ל1:15-1:16. (והרכב אמור להיות יותר כבד מ205)

 

כבר חשבתי שאתה הולך להרים ידיים, ולכן חשבתי להציע לך 205 שנת 89 יד 1 שיצא לי לראות למכירה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שמח לשמוע, אולי תעשה בדיקה אחרי החלפת פלאגים, יש לי הרגשה שזה עוד ישתפר.

בעצם בכמה ק"מ לליטר יש שיפור אחרי החלפת חוטי ההצתה? אתה ממליץ לי להשקיע גם?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מוש אני שמח בשבילך , אולם , נאלץ להסכים עם אייל .

צריכה של 1 ל 11 היא גבוהה מידי .

יתכן שהחלפת הפלאגים תעזור , אנא דווח אם כן .

לפחות הכיוון ברור .

בהצלחה .

 

עמית , אני גם מחפש לקנות את הכבלים של BERU ל-205 , אם יהיו עוד חברים שרוצים , אולי נתארגן על קניה קבוצתית .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

מקווה שלאחר החלפת הפלגים יהיה שיפור נוסף.

80 % עירוני

20 % בין עירוני

 

מצב הפלגים ויזואלית הוא תקין לחלוטין (צבע, משקעים, מרווח)

בעבר שאלתי את השאלה, האם ישנו בלאי נסתר מהעין שיכול לגרום לפלגים לא לעבוד בצורה תקינה לחלוטין.

גם אם ויזואלית הם תקינים?

התנגדות שעולה עם הזמן עקב בלאי פנימי או משהו אחר?

 

אז השמח לקבל השערות בנושא.

 

אייל השמח לקבל את הטלפון של ה 205 שנת 89 בפרטי.

 

נ.ב

מחר הרכב מקבל דם חדש

LM MOS2

כמובן מסנן שמן מקורי.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

צריכת דלק של 1:11 בנסיעה שחלקה הגדול בתוך העיר (רמזורים, פקקים, תאוצות וכ'ו) וכאשר המזגן דולק היא נורמלית לגמרי.

במידה והמצתים נראים תקינים (אלקטרודה שלמה, מצת לא מפוייח ואכול) אין צורך הבחלפתו. אם כבר פירקת - אפשר ללטש אותו קצת אם נייר שיוף דק עד לקבלת גוון מתכתי מבריק.

 

לוקי2 - אני לא מאמין שתצליח להשיג מחיר נמוך מ-150 שקלים לסט של כבלים כאלו. הבנתי שבמרכז הסט נמכר ב-170-180 שקלים לפחות.

 

mush - מברוק :wink:

פורסם

M C OFER

שלחתי מייל ליבואן של BERU , את פרטיו מצאתי באתר העולמי של BERU . שווה לנסות , לא עולה כסף , אבל באופן כללי אני נוטה להסכים איתך שההנחה לא תהיה גדולה .

לדעתי היעד של מוש צריך להיות צריכה של 1 ל 13 , ואולי החלפת הפלאגים תעשה את ההבדל .

 

מוש , יש לי טבלת אקסל שהכנתי , על פי רעיון של מישהו מהפורום , אני לא זוכר את שמו , אולי אייל .. , אבל בכול זאת הקרדיטים אליו , בכול מקרה זו טבלה שבה אתה ממלא את כמות הליטרים ואת מס הקמ שנסעת , מה שטוב בטבלה הזו הוא שככול שתכניס מס תדלוקים רב , כך תדייק בתוצאה לאורך זמן . אם תרצה אותה אין בעיה .

 

אולי נופתע כולנו לאחר החלפת הפלאגים ...

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

מוש ,

האם יש שינוי לאחר החלפת השמן ? (לא בתצרוכת דלק כמובן , במנוע , רעש , טמפ'..)

ומה עם הפלאגים ? יש שינוי בצריכת הדלק ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
מזל טוב, למרות שהצריכה עדיין גבוהה יחסית.

ב306 שנת 95 עם מנוע זהה שהיתה לי לפני לא מעט שנים , הגעתי ל1:15-1:16. (והרכב אמור להיות יותר כבד מ205)

 

רכבים שנוסעים מרחקים קצרים בכל התנעה, במיוחד בעיר, לא מגיעים או מגרדים את צריכת הדלק הנ"ל (שהיא אופיינית למכוניות הנ"ל רק במקרים של נסיעות למרחקים דו-סיפרתיים בממוצע של כל התנעה).

 

יש לי מכרים עם מכוניות בעלות מנוע 1.4 ו 1.3 (גם תוצרת PSA וגם תוצרת יפן) שמדווחים על צריכת דלק של 10 ק"מ לליטר בנסיעות ק-צ-ר-ו-ת מאוד ועירוניות או לחילופין באיזור ה 12 ק"מ לליטר כאשר הנסיעות העירוניות מעט יותר ארוכות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

החלפת שמן ופלגים תמתין.

עבדכם הנאמן נפצע במהלך הרכבת קיר גבס.

הניצב חתך לי 2 גידים ועורק.

מה שגרר ניתוח והגבלה בתנועות מורכבות.

תוך 3 שבועות אני חוזר לסוס.

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

נ.ב

מחר הרכב מקבל דם חדש....

צחוק הגורל מוש ידידי .... מי מקבל דם חדש ???

תהיה לנו בריא !

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

וואלה לוקי לא חשבתי על זה.

עירוי דם לא קיבלתי, אבל מורפיום זה דבר מגניב.

 

אני מכיר את עצמי,אני יעשה הכל עם יד 1.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.


×
×
  • תוכן חדש...