Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ירושלמים נדפקים כי הגורל אכזר .

צנטרל עוד עשה לי טובה , אמר שהמחיר הוא 215 , אבל בגלל שאני חבר בפורום , אז 180 ...

עופר , יש לך טלפון או מייל של מקום בחיפה ?

MUSH כתב לי על מקום בשם עמנואל , לא מצאתי פרטים עליו .

אשמח אם תפנה אותי , יש לי משפחה באזור , יביאו לי .

תודה .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

עמית

צריכת דלק 13.3 ק" לליטר .

60 אחוז בינעירוני

40 אחוז עירוני .

מזגן קבוע , קבוע , קבוע . גם בלילה .

(אני גם ממתין ברכב , כשהמזגן דולק , לפחות 3 שעות , בשבוע , באופן תמידי .)

 

אני מבצע ביום שישי טיפול מקיף , והתכוונתי לקנות חוטי הצתה BERU , אולם המחיר של צנטרל גבוה מידי , ואני אתקשר מחר לעמנואל חיפה כדי לרכוש מהם .

השינוי בצריכת הדלק אצלי (אם יהיה) , יבוא בגלל טיפול מקיף , שכולל אינפוזיה , שמנים , פילטרים , פלגים וכו' , לכן , יהיה לי קשה לקבוע שהשינוי יהיה רק בגלל החוטים .

אבל אני חושב שכדאי להחליף חוטים בגלל סיבות אחרות , ולא רק דלק .

אם גם אצלך החוטים הם של בוגי קורד , קח בחשבון שהם זקנים כמו הרכב , ולכן חובה להחליפם .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

נכון

החוטים היו מקוריים ועברו 67K והם של בוגי-קורד קלאס סי 1.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מוש

במקרה של החוטים , זה שהם עברו 67 אלף ק"מ פחות מטריד אותי .

העובדה שהם כבר בני 9 , היא זו שמטרידה אותי יותר , ובגלל צריך להחליף .

67 אלף ק"מ זה מעט , 9 שנים זה הרבה מידי....

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לוקי הצריכה שלך מרשימה.

אצלי אין מזגן בכלל, 80 אחוז בינעירוני מישורי, ואני סביב 1:16 , למרות שלא בדקתי את זה אחרי החלפת הטרמוסטט.

אבל אני נוסע כמו זקנה.:-D אז זה ממש לא חוכמה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
לוקי הצריכה שלך מרשימה.

אצלי אין מזגן בכלל, 80 אחוז בינעירוני מישורי, ואני סביב 1:16 , למרות שלא בדקתי את זה אחרי החלפת הטרמוסטט.

אבל אני נוסע כמו זקנה.:-D אז זה ממש לא חוכמה.

 

אמית אם תוכל לרשום את הצריכה אחרי הוספת הטרמוסטת ,זה יכול להיות מעניין.

 

שנראה פעם אחת מה ההפרש באחוזים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בעבר הייתה לי סובארו שנת 93 DL ושמתי לב שהיא זוללת לי המון דלק.

ניגשתי מיד למכון שמתמחה בקרבורטורים ואחרי בדיקה אבחנו לי בעיה בקרבורטור.

המוסך ביקש ממני לבצע שיפוץ בקרבורטור ואני רכשתי קרבורטור חדש.

הנזק עלה לי 450 ש"ח אבל מאז האוטו לא שותה בכלל דלק אפשר להגיש שהייתי צריך לעשות את זה ממזמן

מה לא עשיתי לקרבורטור נקיון , שטיפה, חומרים שונים, ספרי הכל לא עזר .

 

אולי גם אצלך יש תופעה כזו .

פורסם

אין אצלי קרב' ברכב ישנה מערכת הזרקה.

 

המערכת הזרקה קוראת את הטמפ' מהחיישן טמפ' ולפי זה קובעת את העשרת התערובת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אמית היה בסוף שיפור בצריכת הדלק לאחר הכנסת הטרמו'?

 

צודק שכחתי לעדכן,

לצערי אין שיפור בצריכת הדלק, ואף יש הרעה קלה ממה שהיה בעבר, מדדתי כמה פעמים 15.6 ק"מ לליטר, בעבר זה היה יותר קרוב ל 16 ואף למעלה מזה.

המדידה התבצעה בתקופה שהתחיל להיות קר בבקרים ויש לי צ'וק מכאני, אולי זאת הסיבה, בכל אופן בחורף שעבר בבקרים הייתי מגיע לירידה מהישוב במרחק 2 ק"מ מהבית, ובעת החלפת הילוך הרכב היה נכבה אם לא היה משוך מעט הצ'וק, היום הוא על 60-70 מעלות באותה הנקודה, ומן הסתם לא נכבה , ולא זקוק לצ'וק.

גם יש חימום של תא הנוסעים בכביש מהיר, מה שלא היה לפני הוספתו.

 

מה שכן, מאז החלפת הטרמוסטט, החלה אצלי דליפת שמן מראש המנוע, אולי בגלל זריקת מים קרים מאד מהרדיאטור לראש החם בעת פתיחתו בפעם הראשונה ,וגרימה לעיוות הראש בשל כך,

או שאולי בגלל טמפ' עבודה גבוהה יחסית למה שהיה לפני הוספת הטרמוסטט.

 

בכל מקרה, אני מאוכזב, וייתכן שהיה עדיף לי לא להוסיף טרמוסטט ולהימנע מכל הצרות הללו.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...