Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני

לצערי קלטתי את הודעתך בקשר למפגש בנשר רק עכשיו.

אני יעלה מולך בפרטי, נארגן משהו במידה ויסתדר לך .

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

די נשבר לי!!!

 

בנסיעה לתל אביב וחזרה צריכת הדלק היתה 1/11 .

הנסיעה היתה רגוע ובמהירות שיוט של 100 קמ"ש 110 קמ"ש.

 

עזרה באמת דחופה .

אני מיואש כבר.

מוכן לנסות הכל.

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

1 ל 11 בכביש מהיר , זו באמת צריכה גבוהה .

יצא לך לפגוש את מר דני זומרשטיין ?

אני מתחיל לחשוב שעמית צודק , ומד הק"מ מזייף .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לא יצא לי לפגוש את דני.

שלחתי לו הודעה בפרטי אם הוא יוכל להפגש עימי.

אני ממש מקווה שהוא יוכל.

 

במידה והק"מ מזייף בצורה כזו שנראה כאילו צריכת הדלק גדלה:

 

הק"מ בשעון צריך לעבור לאט יותר ממה שהוא באמת צריך.

הקמ"ש איטי יותר ממה שהוא באמת צריך

ןאז נראה שהרכב עבר פחות ק"מ לטנק דלק.

 

נכון?

 

 

את האמת לא נראה לי שזו הבעיה.

במקום למלא פעם ב שמונה ימים אני ממלא דלק פעם ב 6 ימים.

 

עם רק הייתי יכול להעביר לכם את תחושת האכזבה שלי:roll:

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

האם יכול להיות שהרכב עבר מס' כה מועט של קילומטרים , בשל בעיה במד האוץ ?

האם יתכן שהוא באמת סופר פחות קילומטרים ממה שעבר באמת ? (68 אלף משנת 99 זה או מציאה של החיים , או טעות במד אוץ ...)

מה דעתך ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

יש לי היסטורית טיפולים מ 0 ק"מ הכל נראה תקין.

אולי הבעיה הייתה מהתחלה?

ייבדק עם GPS

 

אבל שוב... אני סקפטי.

הרכב שותה!

 

אמרתי לעצמי אולי כבלי הצתה(לא הוחלפו מעולם).

גורמים ל צריכה מוגברת.

אבל הם ניראים תקין לחלוטין ואין בעיות בהתנעה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

הדגם של הפלאגים מתאים ב 100 אחוז למנוע?

לגבי מה ששאלת, אכן מד הק"מ יראה כאילו נסעת מרחק קצר אם הוא לא תקין וזה יכול לשבש את החישוב של צריכת הדלק.

הכי טוב שתבדוק את זה לאורך מסלול ארוך, כדי ליצור דיוק גדול בבדיקת התקינות של המד.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בדקתי ויזואלית, הפלגים ניראים תקינים.

אך אם הם לא מתאימים לרכב(אנני זוכר את הדגם והמק"ט) זה יכול להשפיע על צריכת הדלק?

חשוב לציין שאין שום סימפטום אחר שמעורר חשד.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מוש לא הבנת אותי ,

אני לא מדבר על מישהו שזייף ק"מ ברכב שלך , ולכן היסטורית טיפולים איננה רלוונטית .

אני מדבר על מצב הזוי , בו מד האוץ שברכב סופר פחות ק"מ משבאמת נסעת .

וזה נגרר כבר שנים , ולכן הרכב נמצא על 68 אלף קמ ( תסכים איתי זה ק"מ נמוך מאוד ..)

אני מסכים שזו השערה הזויה , אבל שווה לנסות .

במקומך לא הייתי סומך על GPS .

הייתי מבצע מדידה עם רכב אחר .

ממש נסיעה זה לצד זה .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

דרך אגב

 

בדקתי עכשיו

המצתים ברכבי הם של בוש F6DCOR

והם נמצאים ברכבי כבר 27000 ק"מ.

היום אני יחליף אותם.

 

הם ניראים תקינים לחלוטין, האם בכל זאת להחליף?

 

האם זהו הדגם המומלץ?

למה כדאי?

 

GPS מודד ממש מדוייק.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

למיטב זכרוני (אני בעבודה ואין לי ספרות טכנית) אתה הפלאגים המתאימים הם FR7DC.

 

אגב, אתה מתדלק בתחנה קבועה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...