Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הטרמוסטט יבדק הנושא.

אני מבין שחיישן מצערת זה לא הכיוון(מקווה)?

כיצד אני בודק מתח בחוטי חיישן למדה?

וכיצד אני בודק מתח בחיישן טמפ?

 

בכל מקרה רציתי לקנות רב מודד,

מה לקנות? אני מניח שעדיף דיגטאלי

 

זה בסדר?

http://www.shopy.co.il/groupsales/4026

 

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

האם ניתן באמצעות רב מודד לבדוק עם חיישן למדה/ חיישן טמ"פ מים (אינדיקציה למחשב) משדרים ותקינים?

כן ניתן. נתק את הקונקטור של חיישן (ECT) הדלק סוויצ', בדוק בין מגע 1 (בצמה ) לבין הגוף 5V בערך.

את הסנסור עצמו בדוק לפי הקובץ המצורף.

כמו כן בדוק את הלמבדה.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא הייתי משלם כל כך הרבה על רב-מודד דיגיטלי כזה. אם כבר רב-מודד איכותי לחיים - רבי המודד של חברת fluke מעולים, מדוייקים ואמינים מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דבר ראשון יש טרמוסטט.

 

דבר שני, מצאתי בדיקת גזים שהרכב עבר לפני כ חודשים וחצי.

לא יודע כיצד לקרוא זאת נכון. מקווה שהטופס יסביר את הצריכה המוגברת של דלק.

 

סרק:

סל"ד 883

CO 0.09

 

30 שניות ב סל"ד 2469

למבדה 0.99

CO 0.06

חום מנוע 92 מעלות

 

 

צביקה הבנתי את הרמז למודד "יקר" ואיכותי.

 

השמח לתגובות

יום רביעי 25 יולי 2007.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

נ.ב

 

חוטי הצתה מקורים ולא הוחלפו אף פעם (63000 ק"מ)

אולי כאן הבעיה, בספק?

 

כל כמה זמן מומלץ להחליף אותם?

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

בדיקת גזי הפליטה מראה ערכים תקינים, עד כמה שזכור לי מהטסט האחרון שלי.

לגבי חוטי ההצתה - אם אתה רוצה להיות בטוח שהם תקינים, יש למדוד התנגדות עם רב מודד.

בעקרון, לא נראה לי שזה הכיוון.

פורסם

הנתונים בטופס הטסט לצערך או לשמחתך, פשוט מושלמים ואינם מצביעים על בעיה תצרוכת דלק גבוהה, ההפך, מראים על פעולה משלמת בעת הבדיקה, תצרוכת הדלק אופטימלית- תערובת מדויקת, לא ענייה מידי, גם לא עשירה.

 

מאיזה איזור אתה?

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

חיפה

 

נ.ב

פירקתי פלג אחד, ויש שכבה דקה של פיח שחור.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חזרנו. (היינו בחו"ל)

 

מחר אני הולך לבדוק את הרכב ע"י סקנר ובדיקת גזים.

שאלה חשובה מאוד לפני כן...

פירקתי את הממיר לפני שבועיים(הצריכה הבעיתית לא השתנתה לכול המעונינים לדעת) .

 

האם לפני הבדיקות הנ"ל חשוב להחזיר את הממיר ?

(הורכבה צנרת מקורית של 205 ללא ממיר .במקום הצנרת עם הממיר).

או שאפשר לבצע את הבדיקות הנ"ל ובתקווה לגלות את מקור הבעיה לצריכה המוגזמת של דלק וכל זאת עם צנרת ללא ממיר.

במיוחד עם אפשר לגלות חיישן למדה לא תקין באמצעות סקנר ובדיקת גזים, כל זאת שאין ממיר?

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

ניתן לטפל בבעיה ללא ממיר.

 

מובן שעל הטכנאי שיטפל להבין בנושא 4 גזים והשלכות הצגת נתוני פעולת מנוע תקין ללא ממיר (מבחינת זיהום אוויר התוצאה תהיה כמובן לא תקינה).

 

כאיש מקצוע בתחום, אציין את חובת החזרת הממיר ובתנאי שהוא תקין , אם לא אז חדש, כצורך למניעת זיהום אוויר, ולא צורך לשם איתור תקלה ככל שקיימת, בעבור כך כל שנדרש, הוא בעל מקצוע מיומן ובעל מיכשור נדרש.

 

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני

תודה על תגובתך

אני מחר יפנה למוסך עליו המלצת בפרטי.

אני מניח שאם המלצת עליו ,הוא מקצועי ובעל כל המיכשור המתאים.

 

נתראה בעידכון הבא

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

טוב...

עשיתי בדיקת גזים היום.

המוסכניק אמר שהבדיקה תקינה לחלוטין ושאין טעם לחבר לסקנר וחבל על הכסף.

נ.ב

לחץ צמיגים לפי הספר

אין משקל עודף על הרכב

 

אאאאח באסה , מה יהיה?!

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

בבדיקה שנערכה לרכב שלך היום אצל בצלאל, ולפי הנתונים שמסר לי טלפונית, עולים נתונים מעולים אף מדהימים באיכותם של כל מרכיבי הגזים, כולל פעולת ממיר מושלמת (ואשר אינה קשורה לעניין צריכת דלק).

 

במצב סרק, ובמצב סלד גבוה ויציב בוודאי שאין בעיה. הדבר היחידי ואשר נבדק ויזואלית, הינו מצב "האצה", -לא נראו סימנים מחשידים.

 

גם בדיקת מצב צמיגים ולחץ אוויר ,משקל עודף, אפשרות לבעית קלאץ' וכו, נבדקו ונפסלו כאפשרות לבעיה.

 

מצד שני, אין "הוקוס פוקוס" . או שמשהו פוספס, או שהבדיקה שלך לקויה.(מבלי לפגוע בך חס וחלילה).

 

על כן, נחזור להתחלה/ נתחיל מההתחלה:

 

5 שאלות: איך בדקת ואיך השוות את צריכת הדלק בין הרכבים, והאם היה נסיון בדיקה באותו מסלול נסיעה, בדיוק באותן שעות עומס?

 

איזה מנוע יש בשני הרכבים? איזה נוסע טוב יותר, ואיפה אתה "לוחץ" יותר.

 

למותר לציין ששכחתי לבקש ממנו שיבדוק אפשרות של אגזוז סתום (לצערי).

 

אם אתה רוצה, תאם איתי, ותעבור אלי לכמה דקות ואעיף מבט על האוטו, בנסיון להבין מה מפוספס אם בכלל.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 


×
×
  • תוכן חדש...