Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע. עסקאות תעשה רק בבנק. קניית רכב היא הפסד מכל הבחינות - ביטוח, אחזקה שוטפת, ירידת ערך וכו'.

 

אבל לפי תמצית הבדיקה הרכב אמור להיות יותר מטוב !!

אני אישית מאמין במכוני בדיקה רק בדבר אחד : גניבת כסף לחינם. תן את הרכב לפחח יגיד לך מה מצבו החיצוני, תן אותו למכונאי מתמחה לאותו דגם, גם הוא יידע לספר לך כמה דברים עליו. ובשני המקרים מכוני בדיקה לא ידעו לספר לך את מחלותיו של רכב ספיציפי כמו שמומחה לאותו רכב יודע.

 

ה B4 רכב עמיד, אפילו מאוד. ו 87000 ק"מ הם בגדר התחלה. נכון שיש בלאי טבעי, החלפת שמנים וכו'.. והרכב ירגיש אפילו יותר טוב.

 

אם אתה משוכנע בקניה לך על זה. המחיר מפתה.

אם אתה יכול, אתה יכול לקחת אותו למוסך סובארו קרוב לחיבור למחשב. שם יבדקו את כל הפרמטרים של הרכב - כולל עדכון גרסה לגיר (כן כן זה נכון) למרות שאישית לא היתה לי בעיה עם תפקוד הגיר.

 

בהצלחה. ומברוק אם הכל יסתדר.

 

ג'ימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
הבדיקה נדחתה למחר, אני מתייעץ שוב כי אני לא סגור על עצמי.

אני חייל, עוד מעט בן 20. לדעתם סובארו בי 4 שנת 2005 תספיק לי מבחינת איכות הרכב והמנוע?( במחיר מצוין, 85 אלף ש"ח במקום מחירון 113 אלף ש"ח)

 

 

b4 הוא רכב מנהלים, אז מין הסתם שהוא יספיק לנער בן 19.

×
×
  • תוכן חדש...