Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

החלטתי לרכוש מחשב חדש בשעה טובה ומוצלחת, להלן הרכיבים הבאים:

 

1. לוח אם של gigabyte מדגם Nforce650iSLI.

2. מעבד של אינטל דגם E6600 core 2 due קונרו.

3. 2 כרטיסי זיכרון של 1 ג'יגה של corsair במהירות 800MHZ CL4.

4. הארדיסק של westerm digital נפח 320 ג'יגה 16 מגה cache מהירות 7200 RPM.

5. מארז של gigabyte מסדרת TRITON.

6. ספק כוח של thermaltake 500W + cable management.

7. צורב דיוידי של NEC עם חיבור SATA.

 

אשמח לשמוע מה דעתם על המפרט, האם יש נקודות לשיפור\שימור, מה הייתם משנים, ושאלת המיליון דולר... איזה כרטיס מסך לקנות? אני לא ממש מעורה בשוק המשחקים אך אני מקווה לחזור אליו אט אט. התקציב בשביל הכרטיס בלבד הוא 1000 ש"ח עם סטיית תקן קלה של 10 אחוזים.

 

תודה רבה למגיבים.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אחלה של מפרט

בגדול הייתי משקיע עוד קצת בכרטיס מסך - סכום של 1200-1400 כדי שלא יווצר לך 'צוואר בקבוק' במשחקים כבדים, בגלל כרטיס גרפי חלש (יחסית למחשב).

פורסם

המפרט מעולה ובאמת כדאי להשקיע בכרטיס מסך טוב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
שבת שלום.

 

החלטתי לרכוש מחשב חדש בשעה טובה ומוצלחת, להלן הרכיבים הבאים:

 

1. לוח אם של gigabyte מדגם Nforce650iSLI.

2. מעבד של אינטל דגם E6600 core 2 due קונרו.

3. 2 כרטיסי זיכרון של 1 ג'יגה של corsair במהירות 800MHZ CL4.

4. הארדיסק של westerm digital נפח 320 ג'יגה 16 מגה cache מהירות 7200 RPM.

5. מארז של gigabyte מסדרת TRITON.

6. ספק כוח של thermaltake 500W + cable management.

7. צורב דיוידי של NEC עם חיבור SATA.

 

אשמח לשמוע מה דעתם על המפרט, האם יש נקודות לשיפור\שימור, מה הייתם משנים, ושאלת המיליון דולר... איזה כרטיס מסך לקנות? אני לא ממש מעורה בשוק המשחקים אך אני מקווה לחזור אליו אט אט. התקציב בשביל הכרטיס בלבד הוא 1000 ש"ח עם סטיית תקן קלה של 10 אחוזים.

 

תודה רבה למגיבים.

ליאור

 

1. סביר, הייתי מעדיף לוח כמו Abit IP35-E

2. קשה לחכות עוד שבוע?

3. לך על 4 סטיקים בתדר DDR2-667, משתלם יותר

4. המליצו (ובצדק) על 2 הארדיסקים בשבילך

5. מרעיש ויקר

6. מיותר, יקר ולא מי יודע מה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

Guest תמיר .א.
פורסם

אני הייתי הולך על זיכרון של 4GB 800MHZ,

 

כרטיס מסך הייתי קונה משהו ב400 שקלים זמני, משום שעוד מעט נכנס DX10, יהיו כרטיסי מסך חזקים יותר, כי הנוכחים הם בינתיים רק תומכים בטכנולוגיה ולא יודעים איך יתמודדו איתה.

 

תמיר

פורסם

לפי מיטב הבנתי ה-GTS 8800 כבר תומך ב-DX10 ויש עוד כמה באותה הסדרה (גם ה-8600 נדמה לי), ומחירם 2000 ש"ח ו-1000 וקצת בהתאמה. עדיין שווה לחכות? אם כן - על איזה כרטיס מסך היית ממליץ בסכום של עד 500 ש"ח שיריץ לי משחקים ואפליקציות בצורה סבירה פלוס?

Twincharger Stratified Injection

Guest תמיר .א.
פורסם

תומך בDX10 כן, אבל רק תומך לא יודעים ממש איך הביצועיים שלו יהיו במשחקים עתידיים עם DX10 לכן זה הרבה מאוד כסף לזרוק על כרטיס שאתה לא יודע איך הוא יתמודד עם הטכנולוגיה של DX10, לכן בתווך של חצי שנה אני מאמין יצאו כבר תוכניות שיעבדו עם DX10 וגם כרטיסים שיתכננו אותם לביצועיים גבוהים יותר בDX10, וכול הכרטיסים הישנים פשוט ירדו המחירים שלהם,

 

שווה לחכות, ביינתיים יש כרטיס להיט לדעתי, בעלות של 485 שקלים , nVidia GeForce 7600GS 512MB 256Bit

שיהיה ממש קל למכור אותו אחר כך. הביצויים שלו יהיו מספקים אותך עד שתכנס ממש לעניין המשחקים.

 

http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=5024

 

תמיר

פורסם

בדיוק את הכרטיס שהצעת חשבתי שיהיה כדאי לרכוש ובדיוק דברתי עם חבר עליו. חברי המלומד טוען שזמן התגובה של הכרטיס הוא גרוע, שמשחקי גיימרים כבדים הוא לא יפעיל טוב ויריץ אותם בקושי.

מה דעתך?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ביום חמישי נגמר לי ספק הכוח של הגרוטאה הישנה שלי (פנטיום 4 1.8 עם 256 זכרון). במקום לקנות ספק ב-150 שקלים עשיתי את מה שתכננתי לעשות כבר הרבה זמן - קניתי מחשב חדש.

 

החלטתי שלא צריך להגזים עם עלויות מטורפות, ובסוף קניתי E6320 (כי 6600 עלה עוד 300 שקלים ונראה לי מיותר) לוח אם P35 (אמור להיות טוב יותר מהסטנדרטי), זיכרון 2GB (כמובן 800), דיסק 250GB, כרטיס מסך 8500 (שוב, 8600 עלה הרבה יותר והבנתי גם שצריכת החשמל שלו גבוהה משמעותית) ומארז שקט (לא הסטנדרט שמוכרים באייבורי). הכל ביחד עלה כ-3800, שזה קצת יותר ממה שתכננתי להוציא, אבל לא נורא. אני חושב שבשביל גיימר ממש לא כבד זה מחשב מספק בהחלט ל-5 שנים הקרובות.

 

הדבר היחיד שלא הייתי סגור עליו זה המארז - הוא לא של חברה ידועה, אבל אמור להיות שקט - שני מאוררים גדולים (12) והצד כולו שקוף (שיהיה, לא עושה עלי רושם). דרשתי בתוקף שיהיה שקט, אני מקווה שזה מה שיהיה. קיבלתי בנוסף ספק כוח שהנציג באייבורי טען נחרצות שהוא טוב משמעותית מהסטנדרט - 12CM FAN350W REAL EZ COOL - אמור להיות 350 ואט אמיתיים (לעומת אחרים שהם נניח 500 ואט אבל בפועל זה 250, או משהו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תמיר מה זה השטויות האלה? איך הכרטיס יתמודד עם ה-DX10? איך הוא אמור להתמודד? זה סט פקודות כולה

 

כרטיסי מסך אמנם לא התחום שלי, אבל קצת הגיון לא מזיק

 

ד"א 4GB DDR2-800 זה חסר טעם, במיוחד כשאין תכנון לאוברקלוק

 

sronis

לדעתי במחיר של הספק והמארז האלה אתה יכול להביא אפילו מאייבורי Compucase 6A19/6A21 עם ספק Hec 400W TRT שהוא 400 אמיתי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רוני, אני נאלץ להסכים עם ליאור - עדיף היה לרכוש ספק חזק יותר (350W זה סביר למדי) וללכת על מארז מתוצרת מוכרת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

Guest תמיר .א.
פורסם
תמיר מה זה השטויות האלה? איך הכרטיס יתמודד עם ה-DX10? איך הוא אמור להתמודד? זה סט פקודות כולה

 

כרטיסי מסך אמנם לא התחום שלי, אבל קצת הגיון לא מזיק

 

ד"א 4GB DDR2-800 זה חסר טעם, במיוחד כשאין תכנון לאוברקלוק

 

sronis

לדעתי במחיר של הספק והמארז האלה אתה יכול להביא אפילו מאייבורי Compucase 6A19/6A21 עם ספק Hec 400W TRT שהוא 400 אמיתי

 

אני לא הכי מבין בזה אבל קראתי קצת, זה "כולה" סט פקודות שהולכות עוד יותר להכביד על כרטיסי מסך הנוכחים,

 

http://hwzone.co.il/reviews/sparkle_calibre/

 

היום 1GB זיכרון כבר לא משחק משחק, זה לא מספיק, 2GB עם ווינדוס וויסטה, יהיה דיי בסדר כרגע,

מישחק מחשב שיצא לא מזמן, DIRT, דורש 1.5GB זיכרון, מה יהיה בעוד חצי שנה ? מה יהיה בעוד שנה? שנתיים ?

מה כול שנה להחליף מחשב? אני הההיגיון שלי להשקיע טיפה ושיחזיק לתווך ארוך, 4GB-3GB זה זיכרון שלדעתי טוב וירזיק לתוכניות העתידיות שיצאו בעוד כמה שנים,

 

לי יש מחשב לדוגמא בן 5 שנים, 768MB זיכרון, AMD 2600+, כרטיס מסך היה לי GEFORCE FX5200 כול השנים הללו, ולפני חודשיים שלוש הבאתי RADEON X1300PRO, ב400 שקלים, והמחשב מפעיל את כול המחשקים שיצאו עד היום בלי להשקיע בכול ה4-5 שנים הללו.

 

תמיר

פורסם

זכרון מספיק לדעתי ללכת על 2GB

אתה לא צריך נכון לעכשיו יותר מזה וגם אם תצטרך בעתיד להוסיף עוד 2GB יהיה יותר זול מעכשיו

אל תזלזל בלוח אם, קח בחשבון שאם תרצה בעתיד לשדרג את המחשב אז ככל הלוח אם מתקדם יותר ככה הוא יתמוך ברכיבים חדשים יותר שייצאו בעתיד

כרטיס מסך כדאי לך להשקיע בסכום גבוה יותר רק אם אתה גיימר כבד

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

sronis

לדעתי במחיר של הספק והמארז האלה אתה יכול להביא אפילו מאייבורי Compucase 6A19/6A21 עם ספק Hec 400W TRT שהוא 400 אמיתי

 

את הספק קיבלתי בחינם. המארז עלה 200 מעבר למחיר של המארז הסטנדרטי. קומפיוקייס היה שם אבל עלה יותר. השם לא קריטי עבורי, קריטי שיהיה שקט. אם לא יהיה שקט - אני אתעצבן עליהם :-D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא הכי מבין בזה אבל קראתי קצת, זה "כולה" סט פקודות שהולכות עוד יותר להכביד על כרטיסי מסך הנוכחים,

 

http://hwzone.co.il/reviews/sparkle_calibre/

 

היום 1GB זיכרון כבר לא משחק משחק, זה לא מספיק, 2GB עם ווינדוס וויסטה, יהיה דיי בסדר כרגע,

מישחק מחשב שיצא לא מזמן, DIRT, דורש 1.5GB זיכרון, מה יהיה בעוד חצי שנה ? מה יהיה בעוד שנה? שנתיים ?

מה כול שנה להחליף מחשב? אני הההיגיון שלי להשקיע טיפה ושיחזיק לתווך ארוך, 4GB-3GB זה זיכרון שלדעתי טוב וירזיק לתוכניות העתידיות שיצאו בעוד כמה שנים,

 

לי יש מחשב לדוגמא בן 5 שנים, 768MB זיכרון, AMD 2600+, כרטיס מסך היה לי GEFORCE FX5200 כול השנים הללו, ולפני חודשיים שלוש הבאתי RADEON X1300PRO, ב400 שקלים, והמחשב מפעיל את כול המחשקים שיצאו עד היום בלי להשקיע בכול ה4-5 שנים הללו.

 

תמיר

 

מעל 2GB זה נחמד ויפה, לא חובה, אבל בהחלט מומלץ

 

לגבי DX10 בכל מקרה תמיד יש ירידת ביצועים במעבר מסט פקודות לסט פקודות המתקדם יותר

 

אבל יש ירידת ביצועים רצינית יותר כשאתה מנסה להפעיל משחק עם הסט פקודות החדש על כרטיס בלי הסט פקודות הזה (בלי הסט פקודות = אין תמיכה חומרתית בסט, זה אומר שצריך להתחיל חישובים שכבר קיימים בסט פקודות החומרתי)

 

זכרון מספיק לדעתי ללכת על 2GB

אתה לא צריך נכון לעכשיו יותר מזה וגם אם תצטרך בעתיד להוסיף עוד 2GB יהיה יותר זול מעכשיו

 

לדעתי בזמן הקרוב מחירי הזכרונות יעלו קצת (אין מה לעשות, היום המפעלים בקושי מרוויחים)

המחירים קצת יירדו כשיותר מפעלים יעברו לטכנולוגיות של 65 נ"מ וכו'

והמחירים ייקבעו סופית כש-DDR3 יהיה יותר זול ויהפוך ל-MainStream

 

את הספק קיבלתי בחינם. המארז עלה 200 מעבר למחיר של המארז הסטנדרטי. קומפיוקייס היה שם אבל עלה יותר. השם לא קריטי עבורי, קריטי שיהיה שקט. אם לא יהיה שקט - אני אתעצבן עליהם :-D

 

תראה, כל ספק כלשהו עולה כסף (גם אם הוא הכי ג'נרי בעולם), וכל מארז עולה כסף

מהנסיון שלי עם אייבורי אם תלחץ אותם אתה תקבל מה שתרצה (גם אם זה כולל מארז Compucase שבא עם ספק Hec במחיר נורמלי), לא נתנו לך? תקנה בחנות אחרת, באייבורי אין זהב, הם לא זולים במיוחד, ובכלל לא איכותיים במיוחד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...