Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתנו לבחור כמה הערות , חלקן חכמות יותר חלקן חכמות פחות.

בגדול - המפרט שנתת לא רע.

הייתי מוותר על ה6600 לטובת ה6320 כמו שרוני כתב.

גם הלוח שלקחת וגם הP35 מצויינים (עם יתרון קל לשני)

סטיקים של 800 הם קצת OVERKILL אבל לטעמי יכולים ליהיות רעיון לא רע

בניגוד למה שm3x7r3m3 כתב לך - אל תעיז ללכת על 4 סימים, משתלם יותר כן - ביום שתרצה לעבור ל4 גיגה - אכלת אותה.

 

רוני - עשית טעות גדולה ללכת על ה8500 - הוא לא יספיק גם לשנה וחצי אפילו בתור CASUAL GAMER , הוא משמעותית מאוד נחות מה8600 (GT ו-GTS) ואתה מוזמן לבדוק אפילו ברמת המפרט הטכני בכמה.

לשם סדר גודל - הכרטיס לא הרבה יותר חזק מה7600GS (אם בכלל) ומשחקים שלDX10 הוא יריץ אולי בתאוריה אבל לא בFRAMERATE שחיק.

 

בקשר לכרטיס מסך לפותח השרשור.

אם לי היתה בחירה - הייתי מנסה לעשות אחד מהשניים:

או לקנות כרטיס מסך זול בינתיים (קרי 7600GS כמו שכתבו לך

או ל"גרד" עוד כסף עבור 8800GTS , אפילו גירסאת ה320 מגה (במיוחד אם תשחק על LCD של מחשב שהרזולוציה המקסימלית שלו היא לא כזו שתתחיל לעשות לך בעיות מבחינת הזיכרון הדרוש)

 

למה לחכות?

הכרטיסי MIDRANGE של ATI עדיין לא בשוק , מה שיגרור כנראה הורדת מחירים מצד NVIDIA ויכניס אופציות חדשות למשוואה המצומצמת כרגע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו - מה לגבי כרטיס המסך שציינתי מקודם, ה-7300? שווה לרכוש אותו ב-500 ש"ח לבנתיים, עד שתהיה ירידת מחירים משמעותית וגם תהיה תמיכה יותר מקיפה וכוללת ב-DX10?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

7300 ב500 ש"ח נשמע לי הרבה כסף על מעט כרטיס.

בהפרש לא גדול תוכל לקנות 8500 או 7600GS ששניהם נותנים ביצועים עדיפים בהרבה

דוגמא מהעפת מבט זריזה:

בלמיר בהרצליה - 7600 GS מתחיל מ505 ש"ח (כולל מע"מ) לדגם הכי זול

8500 GT מתחיל מ50 ש"ח יותר.

ואם אתה רוצה לשחק בפריימרייט נורמאלי ברוב המשחקים שיוצאים היום עד ששוק הDX10 יבסס את עצמו - באותה חנות יש גם 7600GT החל מסביבות ה680 ש"ח מה שמשאיר לך סביבות השנה עם גרפקיה לא רעה בכלל (לא תוכל להפעיל את כל הפילטרים ורזולוציות מעל 1200 על 1024 , אבל בהחלט באיכות לא רעה בכלל) וזו הבחירה שאני הייתי עושה (ואכן הבחירה שעשיתי למחשב שלי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בניגוד למה שm3x7r3m3 כתב לך - אל תעיז ללכת על 4 סימים, משתלם יותר כן - ביום שתרצה לעבור ל4 גיגה - אכלת אותה.

 

ליביו

 

מאיפה הסקת דבר כזה?

אם המלצתי על 4 סטיקים (אם כבר אז דימים ולא סימים, סימים - SIMM עברו מן העולם) אז אך ורק על 4 ג'יגה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז אני מתנצל , מה שהבנתי מההודעה המקורית שלך הוא שהמלצת על 4 סטיקים של 512 שיתנו 2 גיגה.

4 גיגה זה טיפה OVER למחשב בייתי לדעתי בשלב הזה , והייתי הולך על 2 מהירים של גיגה ומשאיר 2 פנויים להרחבות עתידיות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...