Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מוכן למבחן עיוור אין לי כלכך זמן אבל אני מוכן להתאמץ ולמצוא זמן למבחן עיוור,

 

נעשה את זה ככה

קלריון, אלפיין, ועוד סידרה גבוה מאוד של פיוניר

אני אביא את 9855 שלי

אתה תביא קלריון

ונראה לי יש פה כמה עם פיונירים

 

רדיו דיסק מחובר למערכת X, ברכב שלי\שלך\שלו\שלנו,

 

שלושת הרדיו דיסקים מחוברים 3 פעמים באופן רנדומלי על שיר קבוע מראש מאותו דיסק (דיסק שאחד מאיתנו יצרוב לא משנה מי, עם מוזיקת רוק...)

 

הפרוססורים של הרדיו דיסק יהיו כבויים לחלוטין, נטו רדיו דיסק ! נטו שיחזור צליל, כמו שאמרתי קודם, כל רדיו דיסק יחובר 3 פעמים באופן רנדומלי, כל פעם המאזין (נגיד אתה) יאזין לרצועה של 60 שניות מהרדיו דיסק ויגיד לנו לאיזה רדיו דיסק הוא מאזין (של איזה חברה) - סבבה ? כל המבחן אתה תהיה עם כיסוי עיניים, יש קצת בעייה עם הגיין אבל נסתדר....נשחק עם הווליום של המכשיר כדי לא להכנס לקליפינג...

 

סבבה ?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי מבחן עיוור - תמיד טוב להתנסות בדברים האלו ואפשר ללמוד מהם הרבה דברים.

 

אבל ..

 

כמו שכבר נאמר , גם במצב שבו נכבה את כל הפרוססורים עדיין יש עניין של מתח זהה מהמכשירים ועוד כל מיני ניואנסים קטנים שיכולים להשפיע.

מעבר לזה השאלה החשובה לטעמי היא לא מי נשמע הכי טוב בלי פיצרים , וגם השאלה לדעתי היא לא אם יש הבדלים בין מכשירים כאשר אנחנו מנתקים את כל הפרוססורים. השאלה החשובה ביותר היא בסופו של דבר , מה המכשיר שיגרום לסאונד אצלנו ברכב להיות הטוב ביותר ביחס לציוד שלנו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
לייצרן אין שום איפיון סאונד אחר בנוגע לרדיו דיסק

 

הדבר היחיד שיש בו שוני מבחינת האופי סאונד זה הדרייברים עצמם

רדיו דיסק בשיא הפשטות אמור לשחזר מאה אחוז מהצורה של הסיגנל על המדיה בדיוק כמו שהיא, ולהעביר את זה בשלמותו למגבר\פרוססור בעולם אופטימלי אתה צודק .מה נעשה וזה לא כך, המגבר אמור להגביר את הסיגנל כמו שהוא בשאיפה שיגביר באופן שווה את כל תחום התדרים וזהו...

 

רדיו דיסק סביר (אפילו לא הי-אנד מספיק איזה פיוניר 8650) אמור לשחזר את הסיגנל בצורה כזאת שלא מאפשרת בכלל לאוזן להבחין בינו לבין HU אחר

יש כמה דברים שיוכלו לתת הבדל שמיעתי

1 שעון והתזמון שלו (למנוע עייותים)

2 הדגימה

3 מערכת החשמל של הר"ד ( האם היא מיוצבת וכך נמנעים תנודות בסאונד )

4 הדרייברים האנלוגים שמקבלים את החלק הדיגיטלי ומוציאים אותו

 

העובדה הפשוטה היא שחברה שמתיחסת לכול הנקודות האלו תוציא סיגנל יותר טוב מאשר חברה שפחות משקיעה .

אל תשכח שלמעשה האות היה אנלוגי (דהיינו רציף לחלוטין) ולאחר מכן לוקחים ממנו דגימות ומנסים לשחזר . ולכן אין שום אפשרות שמכשיר היי אנד של קלריון ישמע אותו דבר כמו אלפיין ו/או פיוניר

בברכה יהודה

פורסם

שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לזה וודו שיקרה לזה גם דיקור סיני.

מעניין למה יצאו סטיגמות. אין עשן בלי אש. וצליל של פיוניר הוא לא צליל של אלפיין ולא של קלריון ולא של אקליפס.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אופי מוזיקלי?

בבקשה תרחיבו

 

איך זה מתבטא ?

 

קשה לרדיודיסק לעמוד בקצב של הצלילים?

קשה לו לנגן SWEEPS ?

הוא לא אוהב תופים?

 

הרדיודיסק משחזר את הסאונד בדיוק כמו שבעל הבית רצה שהוא ישחזר את הסאונד [בין אם זה נאמנות למקור או לא]

 

אם רדיודיסק מסויים לא ינגן רוק כמו שצריך אזי הוא לא ינגן כלום כמו שצריך.

 

עוד מעט יהיו לרדיודיסק AI , ומה יהיה אז?

הם פשוט יסרבו לנגן סגנון מוזיקה שהם לא אוהבים?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני רק שאלה...

 

יכול שלא הבנתי את כל הכתוב בת'רד. אבל לרוב הHU's יש אקולייזר בסיסי של שניים שלושה ערוצים (בקנווד המעפאן שלי יש 3, באס, מיד, טרבל), בהתחשב בזה שאני קופץ מסגנון לסגנון כמו אצן במרוץ משוכות אני משחק בלי סוף אם האקולייזר כדי לאפיין את המוסיקה איך שאני אוהב.

 

בטוח שאיכות הסאונד שהHU שלי מוציא נמוכה פלאים מזו של מכשיר טוב באמת כמו הקלריונים למיניהם, אבל, בסופו של יום אני מכוון את ה"סטייל" של המוסיקה, בין אם זה יותר באס, יותר מיד או פחות טרבל וכו'...

 

אז איך בעצם מכשיר מסוים יוכל לנגן רוק יותר טוב מאשר אחיו מחברה אחרת, אם כל מה שצריך זה טיפל'ה לכוון את האקולייזר?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
עוד מעט יהיו לרדיודיסק AI , ומה יהיה אז?

 

 

האמת AI - סטרט-אפ ..

להוסיף צ'יפ של AI שיעקוב אחרי כל שינוי שאנחנו עושים ב EQ וגם שאר הכיוונים השונים , שיבדוק מתי אנחנו עושים את זה - להוסיף מיק קטן שבודק הענות תדרים ולפי זה הוא ילמד מתי אנחנו עושים שינוי מאיזה סיבה אנחנו עושים שינוי ומה סוג השינוי , ובעצם אחרי תהליך למידה הוא יעשה לנו את הכיוונים בצורה אוטומטית .. כל פעם שנחליף מוזיקה , כל הקלטה שמוקלטת אחרת הוא ידע לעשות לבד את ההתאמות ..

 

:idea:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

עופר,

ימאהה (ובטח עוד חברות) ניסו לעשות משהו דומה לפני 15 שנה במכשיר אקולייזר בייתי וזה לא הלך.

בכל מקרה, כיוון מוסיקה עושים בעיקר ע"מ להתאים את הציוד לחלל בו הוא מופעל.

בקשר לכל שאר הוויכוח, אני מרשה לעצמי להשאר בחוץ.

אני רק יכול להמליץ על מבחן השוואתי באמצעות RTA, אפשר לבדוק בקלות מי מנגן רוק ומי לא ומהם ההבדלים.

התוצאה ידועה מראש, לא יהיה הבדל במכשירים ברמות הנ"ל.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

focalist - הכוונה שלי לא הייתה רצינית אלה נכתבה בחצי ציניות .. אם לרגע הייתי חושב שזה משהו ישומי לא הייתי כותב על זה בפורום אלה הולך למשרד פטנטים ..

 

בכל מקרה, כיוון מוסיקה עושים בעיקר ע"מ להתאים את הציוד לחלל בו הוא מופעל.

 

בגדול נכון , בפועל רוב האנשים לא אודיופילים ולא שואפים לזה , ובחלק ניכר מהזמן שומעים דיסקים שהם רחוקים מלהיות מוקלטים באופן מקצועי\אודיופילי אלה מוקלטים לשוק המסחרי וזה אומר שכל דיסק נשמע אחרת מבחינת ציויון ובטח שבכל סגנון מוזיקה יש דגש על תדרים אחרים. בהקשר לנקודה הזו נכתבו הדברים שלי .. הרעיון הוא לאזן כל תופעה למצב שמערכת ה AI תתאים במהלך הלמידה וכמובן שהמידע שהיא תשתמש בו כבר מכיל בתוכו את השפעות הסביבה שאתה מזכיר כאן.

 

ימאהה (ובטח עוד חברות) ניסו לעשות משהו דומה לפני 15 שנה במכשיר אקולייזר בייתי וזה לא

 

קשה לי מאוד להאמן שימאהה או כל חברה אחרת ניסתה את זה לפני 15 שנה. אולי ניסו לעשות מערכת אוטומטית שעושה כיוונים למצב מוגדר , אבל כל נושא של ה Artificial Intelligence התחיל להיות ישומי רק בשנים האחרונות וגם זה רחוק מלהיות מוצר מוגמר כך שקשה לי מאוד לחשוב שחברה מסחרית בכלל תנסה להיכנס לנושא הזה שהוא אולי ענף הפיתוח ההנדסי הבעיתי ביותר והסבוך ביותר שמתפתח אפילו היום. מי שעוסק בתחום זה בעיקר גופים בטחוניים וגופי מחקר אוניברסטאים שאצלם התקציב לא משחק תפקיד .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אופי מוזיקלי?

בבקשה תרחיבו

איך זה מתבטא ?

 

קשה לרדיודיסק לעמוד בקצב של הצלילים?

קשה לו לנגן SWEEPS ?

הוא לא אוהב תופים? בתרד' מאוד מעניין שקראתי לא מזמן , ואני מתכווין בעתיד הקרוב לתרגם ולהעלות לפורום , דיברו בדיוק על נושא התופים . TO MAKE A LONG STORY SHORT באיקוליזציה מורחבת יש אפשרות שלא יהיה שום דימיון בין הכלים שהוקלטו ובין מה שאתה מקבל . ובמקרה הזה לר"ד שבאים ללא פרוססורים חיצוניים יש יתרון ענק (מי דיבר על 9255?)

 

הרדיודיסק משחזר את הסאונד בדיוק כמו שבעל הבית רצה שהוא ישחזר את הסאונד [בין אם זה נאמנות למקור או לא]

מי הבעל ביית ?

עוד מעט יהיו לרדיודיסק AI , ומה יהיה אז?זה עם כול הכבוד בלתי אפשרי , עוד לא מצאו דרך לגרום למחשבים להתאהב (חוץ ממסע בין כוכבים:lol:)

הם פשוט יסרבו לנגן סגנון מוזיקה שהם לא אוהבים?

תהיה רגוע הם לא יסרבו לנגן את הבאסים שלך :lol:

אבל ברצינות , אני כן חושב שיש הבדלים שמיעים , ויש גם סגנון של סאונד של חברות שונות , מעצם התכנון של המכשירים שלהם , וההוצאה לפועל של זה . סוף כול סוף כשמתכננים משהו יודעים מה רוצים להוציא ממנו , את הדגשים שרוצים שהוא יבליט (כי אלו נחשבים דברים שחשובים לקהל הקונה/אמונה של המהנדסים שכך זה צריך להשמע ), ועוד הרבה דברים .

 

לא התעמקתי בבדיקת מכשירים רגילים , אבל כן קראתי כול מה שיכולתי להשיג על ה P9 של פיוניר ועל האלפיין עם הפרוססור 701 שלו ועל ה9255 . אז יש הבדלים די גדולים במחיר בין השניים הראשונים לאחרון , אבל יש גם הבדלים די גדולים במה שהלקוחות של המוצרים האלו מתארים עליהם , ובמיוחד למה החליפו בין אחד לשני . כשאתה קורא הרבה כאלו יש דברים שחוזרים , על עצמם . אז אולי הכול זו קונספירציה שיווקית/שכנוע עצמי למה שלי יותר טוב/שיווק ויראלי /WTF , ומאוד יתכן והיות ואלו מספר אנשים יחסית קטן הם גם ממחזרים את ההודעות שלהם בפורומים שונים ויוצרים יותר הייפ מאמת .

הכול יכול להיות אבל היות ואני יודע על הבדל אחד שהוא ייחודי לקלריון , ואני יודע את משמעותו , אני בהחלט מאמין למה שהם אומרים . ויש הבדלים בינהם . אז תקרא לזה כך או שתקרא לזה אחרת אבל זו האמונה שלי

בברכה יהודה

פורסם
מאות מוכרים בשוק משתמשים בעיתון WHAT HI-FI? כדי להראות ציונים של מוצרים שהם רוצים למכור .

מה שהם לא אומרים ללקוח זה שהמגאזין חרט על דגלו להיות המגאזין המוביל באירופה (ואולי בעולם) בקטע של VALUE FOR MONEY

לכן כל מוצר של ימאהה (שעם כל הכבוד יש להם מגברים נחמדים מינוס) מקבל שם 5 כוכבים מתוך 5 - ועם ישראל קונה בהמוניו .

 

תומר, what hi-fi הוא צהובון אודיאו.

הוא כל כך מלא בולשיט שזה מדהים.

אם כבר רוצים להשתמש בביקורות שלו - אז הדרך הכי טובי היא לעשות בדיוק הפוך ממה שהם אמרו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...