Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

מחר/מחרתיים אני מתכוון ללכת לעשות טסט לאוטו - מדובר בקורולה 98, רציתי לשאול כמה דברים היות וזה טסט ראשון שלי:

 

1)אני גר בחולון, איפה יש באזור שלי מקום שעושים בו טסט?

2)צריך לשלם עוד משהו לאותו המקום חוץ מהאגרה? את האגרה שילמתי כבר ...

3)איך זה הולך כל הסיפור הזה של הטסט?

 

תודה מראש לעונים

ארתור

פורסם

2. צריך לשלם למכון על הבדיקה משהו כמו 76 ש"ח,אתה מקבל טופס שבו הבודקים בטסט ממלאים אותו

אם יש משהו שצריך לתקן

פורסם

גש למכון אלן בחולון, נמצא ברחוב תמע באיזור התעשיה (סמוך לתחנת הדלק "טן" ברחוב הפלד), המכון לא קשה מידי, יש תשלום על המבחן כ62 ש"ח (אם לא טעיתי) + 24 ש"ח לבדיקת גזים, אם נכשלת אז בדיקה חוזרת זה 19 ש"ח או 21 משהו כזה.

 

בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

באזורך ישנם עוד שני מכונים:

1. מכון "הדרום" - דרך בן צבי(ליד בלומפילד) יפו.

2. "קומפיוטסט-מערב" - רח' שפירא, א.ת. החדש ראשל"צ(קרית-אלקטרה).

 

מחירים:

טסט - 62 ש"ח.

בד' 4 גזים - 24 ש"ח.

בד' חוזרת - 19 ש"ח.

כל בד' חוזרת של 4 גזים - 24 ש"ח(אין לך מה לדאוג, נדירות הקורולות שנפסלות אם בכלל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
גש למכון אלן בחולון, נמצא ברחוב תמע באיזור התעשיה (סמוך לתחנת הדלק "טן" ברחוב הפלד), המכון לא קשה מידי, יש תשלום על המבחן כ62 ש"ח (אם לא טעיתי) + 24 ש"ח לבדיקת גזים, אם נכשלת אז בדיקה חוזרת זה 19 ש"ח או 21 משהו כזה.

 

בהצלחה.

 

תיקון להודעה; באיזור התעשיה של חולון זהו רחוב תמנע, ולא תמע. השמטת את ה-נ' כנראה בטעות.

פשוט שהבחור לא יסתבך...

×
×
  • תוכן חדש...