Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מה קורה חברה?

חיפשתי וחיפשתי בהרבה מקומות איפה אני יכול לעשות צבע לרכב שלי ולא סתם צבע.. אני רוצה לצייר משהו יפה על הרכב אתם יודעים איזו תמונה על הפגוש והצדדים או להבות משהו שאני יחליט בסופו של דבר..

 

השאלה שלי היא איפה אני יכול לקבל הצעות עיצוב ומחיר טובות וכמובן עבודה טובה ומדויקת

והאם אני צריך אחרי הצביעה או לפני לאשר זאת חוקית? ( משרד הרישוי ) אם כן או לא.. מה התהליכים שאני אמור לעשות בשביל זה?

 

 

 

בנושא אחר קצת.. ברצוני לקנות חישוקים ( ג'אנטים ) באותו גודל של המקוריים.. האם אני צריך לאשר זאת חוקית? כאילו ללכת למשרד הרישוי וכדומה?

 

הרכב המדובר הוא

Renault Megane Disel 1.9

שנת 2000 לבנה

פורסם

פורום שיפורים אינו עוסק בקוסמטיקה - לכך יש מחלקה מיוחדת בסופרפארם.

 

 

הג'אנט לגטימי, אך את הצביעה תעביר ל"טכני, אחזקה וטיפולים".

 

 

יום נעים :)

 

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לגבי הג'אנטים, אם אתה לא משנה גודל, זה לא משנה.

לגבי הצבע, אם אתה מחליף צבע - אתה צריך לעדכן במשרד הרישוי.

אם אתה רק מוסיף ציורים\להבות\פסים\חרא של ציפורים לצבע הקיים - אין לך מה לחפש במשרד הרישוי, זה לא מעניין אותם.

רק בחייאת - שיהיה בטוב טעם אה?:wink:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה שאתה חדש לא אומר שאתה לא צריך לקרוא את כללי פורום שיפורים .

 

עם זאת , אני במצב רוח טוב לאחר המירוץ היום בצרפת...

 

מועבר לטכני .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...