Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש ידית איתות לסובארו ג'סטי 92 ידנית 1000 למישהו יש את החלק או חנות שאפשר לפנות אליה (חלק מקורי עולה 650 ש"ח!!! )

בנוסף אם מישהו כבר החליף את הידית אני אשמח לקבל הדרכה. נראה לי שצריך לפרק את ההגה אבל אני לא מצליח להוריד את החלק המרכזי שלו עם המפסקים לצופר.

תודות

יוסי

פורסם

בדיוק היום פתחתי את כל העסקה

מול אזור אם אתה מכיר יש פירוקיה דויד כהן .

סכום בערך 200 שקל הציעו לי

בכל אופן אני לא בבעיה כזו גדולה אז הוצאתי את ההגה הוצאתי המצחיה ואת כל הקשור לזה עד שהגעתי לידית

וחיברתי באמצעות חוטים וקצת קומבינות וכשאני מדליק את האוטו ישר האורות פועלים בלי לסובב ובלי כלום

דרך אגב היום גםן סיימתי לעשות שיפוץ ראש מנוע ניקוי ופירוק קרבורטור שזה חברי המומחה עשה

טיימינג מותחן צינור עליון רדיאטור וכו..

תנסה ללמוד את האוטו לבד מבטיח לך שהוא קל יותר מלגו וזה דווקא מאוד כיף:wink:

בהצלחה וסופ שבוע טוב

רז

פורסם

תודה רז

אני מאד רוצה ללמוד את האוטו ואני יודע שהוא קל אבל לא הצלחתי למצוא ספר על האוטו הזה יש לך אולי המלצות ?

חוץ מזה אני לא מצליח להבין איך לפרק את הצופר כדי להגיע לבסיס של ההגה ולפרק אותו ואז להוציא את ידית האיתות. יש למישהו נסיון ?

פורסם

לי לקחו 400 על הידית איתותים

יש לי סובארו טנדר 91 אבל נראה לי שזאת אותו ידית

ולפי מה שראיתי בעבודה שהמוסך עשה לא נראה לי כל כך מסובך אם אני לא טועה אחרי שאתה פותח את המכסה הידית מחוברת על ידי שתי ברגים

 

בכל מיקרה בהצלחה בחיפושים..

פורסם

אתה מוציא את הצופר על ידי דחיפה החוצה של החלק

ואז יש לך אום ושייבה ואחרי זה ברגים פה ברגים שם זה שטויות

אני בדיוק כמוך לא מבין כלום בזה , עד שכל יום פירקתי הרכבתי את האוטו ולמדתי אותו

תנסה גם להיעזר עם חבר שמבין ה2 טובים מהאחד וצחוקים בזמן העבודה גם

 

שבת שלום שיהיה

רז:-)

×
×
  • תוכן חדש...