Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך כנראה בקרוב להחליף צמיגים לסיטרואן ברלינגו (דגם X, שנת 2001). כרגע הצמיגים שלי רגילים. מישהו אמר לי שיש צורך בצמיגים מחוזקים (reinforced). אין לי ספר רכב. האם זה נכון?

 

ואם כן, כמה צריכים לעלות צמיגים כאלה?

 

תודה מראש!

פורסם

תודה.

מה החשיבות של העניין? האם נגרם נזק לרכב בגלל שעד עכשיו נסעתי 3 שנים בלי להיות מודע לזה?

וכדי לוודא, הכוונה מן הסתם לגלגלים הקדמיים בלבד, נכון?

פורסם

לא נגרם שום נזק. אם היית עושה תאונה, בוחן התנועה היה מגלה את זה ועט עליך כמו על איזה רכב משופר מסוכן.

בעיקרון אם הרכב לא נושא משאות כבדים ביום יום, אין צורך בצמיגים מחוזקים רק שהמחוקק לוקח את העומס המקסימלי המותר ועל פיו מחייב אותך להתקין צמיגים מחוזקים.

דרך אגב, אם היית עושה תאונה אז כפי שציינתי, אתה היית בבעיה אבל הפנצר-מאעכר שהתקין את הצמיגים האלה היה בצרה צרורה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אחת הבעיות נעוצות בכושר הניפוח של הצמיג.

צמיג רגיל - הניפוח יהיה של 28-32PSI, תלוי בגודל הצמיג.

בצמיג מחוזק - הניפוח יגיע עד ל-54PSI בחלקו האחורי(תלוי במשקל ההעמסה).

 

תאר לך את אותו לחץ אויר של המחוזק בצמיג הרגיל לאחר נסיעה של כמה עשרות ק"מ(ואללה, פיצוץ אדיר :shock: ).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מניסיון מר שלי - חובה צמיגים מחוזקים, גם אם אתה לא נוסע בעומס מלא.

 

2 צמיגים לא מחוזקים התפוררו לי תוך פחות משנה ו 40 אלף ק"מ.

הרכב היה נוסע עמוס רק לעיתים רחוקות.

צמיג REINFORSED של KUMHO במידה של של ברלינגו עולה כ 250-300 ש"ח.

 

אגב, לחץ ניפוח בברלינגו בגלגלים האחוריים בעומס מלא הוא למייטב זכרוני רק 40 PSI

 

 

פורסם

א. אנשים, בכלל לא הייתי מודע להבדל בלחץ האוויר.

אגב, חיפשתי מידע מהסוג הזה באתר הרשמי של סיטרואן, לא מצאתי.

 

ב. עוד לא ענו לי - האם הצמיגים האחוריים גם צריכים להיות מחוזקים?

 

ג. KUMHO זו חברה נורמלית? אם כן - 250 ש"ח לצמיג זה לא כל כך יקר לעומת צמיג רגיל.

 

ושוב תודה לכולם!

 

עוד בקשה אם אפשר:

יש לכם המלצות איפה אני קונה צמיגים בירושלים, חנות זולה ואמינה?

פורסם

א.לחצי ניפוח בספר הרכב ובמדבקה בדלת נהג ליד הנמעול מתייחסים לצמיגים מחוזקים.

ב. כל הצמיגים קידמיים ואחוריים כולל הספייר חייבים להיות מחוזקים.

ג. KUMHO זו חברה קוריאנית בינונית. לא מובילה וגם לא גרועה במחיוד.

250 ש"ח לצמיג זה המחיר בקניית 4 צמיגים. החלפתי לפני שנה. לצמיג בודד המחיר עלול להיות גבוה יותר.

 

 

פורסם

אוקיי, עשיתי בירור קטן, הצמיגים שלי עדיין לא גמורים.

האם מומלץ להחליף אותם למחוזקים בכל זאת?

ועוד שאלה: איך יודעים שצמיג מחוזק? כתוב עליו בפירוש reinforced?

פורסם

הפאנצ'רמעאכר צריך לדעת.

יש יצרנים שמטביעים על הצמיגים את האות C לסימן CARGO, או RF לסימון REINFORCED.

 

הכי טוב זה לעשות סקר שוק, לבקש מהמוכר את שם הדגם המדוייק ולבדוק באינטרנט מה בדיוק תכונות הצמיג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

צמיגים מתוצרת ארה"ב יסומנו באות T(רכב למשא) לעומת האות P(לרכבי נוסעים).

הציון יופיע לפני מידת הצמיג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

KUMHO חברה מצוינת, התוצרת היא קוריאנית אבל הם משתמשים בציוד חדיש וטכנולוגיה מובילה. הייתי ממליץ דווקה להכנס לאוטו דיפו בירושלים, יש להם עכשיו מבחר טוב. כמעט רכשתי שם סט KUMHO SOLUS KH16 לאחרונה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...