Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוב תודה לכולם.

 

אתם ממליצים להחליף עכשיו צמיגים למחוזקים למרות שהנוכחיים לא גמורים?

 

לאחר קריאה בשרשור הזה , אני במקומך הייתי מחר בבוקר מתייצב בפנצ'ריה להחלפת ארבעת הצמיגים .

 

הצמיג הוא הקשר של הנוסעים ברכב עם הכביש , ולכן לא הייתי לוקח כל סיכון .

 

מעבר לזה שהובא לידיעתך כאן שבמקרה של תאונה אתה בבעיה עם חברת הביטוח , אז שלא תגיע למצב של לבחון את אמינות הצמיגים המותקנים כרגע או נאמנות חברת הביטוח שלך ללקוחותיה .

 

נסיעה טובה וליל מנוחה

פורסם

אתם רוצים להגיד לי שכל הקנגו בצה"ל שנועלים אליאנס זולים- קיים סיכוי שהם כולם נועלים צמיגים לא מחוזקים?

פורסם

הם נועלים אליאנס מחוזקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

cartom,

 

אני עדיין לא כל כך לחוץ, כי הפנצ'ר מאכר שסיפר לי מלכתחילה על הקטע של המחוזקים אמר לי שאני יכול לחכות. והאינטרס שלו הרי למכור.

אם המומחים כאן יגידו בבירור להחליף - אני מחליף בלי נדר.

הוא גם אמר לי שהצמיגים המחוזקים של אליאנס נקראים בכלל בשם אחר, אבל יכול להיות שאני מתבלבל עם חברה אחרת.

 

לגבי הביטוח - אני מתקשה להאמין שיש לי בחוזה סעיף כזה, אבל שוב, אולי אני טועה. אם כבר - תאונה ח"ו יותר מפחידה...

פורסם

הביטוח לא מכיל כלום0 הקשור לצמיגים מחוזקים מהסיבה הפשוטה שהפםוליסה מחייבת שהרכב יהיה לפי הגדרות היצרן, צמיג רגיל על רכב שמחוייב בצמיגים מחוזקים לא נחשב כזה.

×
×
  • תוכן חדש...