Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה- TSI החדשה הגיעה אלינו היום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחירים: (לקוח מאתר VW ישראל)

 

גולף 1600 (102 כ"ס) ידני TRENDLINE 122,990

גולף 1600 (102 כ"ס) טיפטרוניק TRENDLINE 132,990

גולף 1600 (115 כ"ס) FSI טיפטרוניק TRENDLINE 143,990

גולף 1400 (140 כ"ס) EMOTION DSG TSI 157,990

גולף 2000 (150 כ"ס) FSI טיפטרוניק COMFORTLINE 167,990

גולף 2000 (140כ"ס) TRENDLINE DSG TDI 167,990

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* מחירון 01/2008 מתאריך 14/2/2007 שנת מודל 2008 .

* מחירים כוללים מע"מ , לא כוללים אגרת רישוי .

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

תתחדש

 

ההורים שלי מעוניינים את הג'טה עם המנוע של ה-TSI

אבל נכון לעכשיו אין בג'טה את האפשרות למרות שבאירופה דוקא יש

 

השאלה האם נצליח להביא אותה בארץ

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ג'טה 2.0 היא קניה מעולה יחסית למחירה.

ההפתעה היא שהג'טה שמאובזרת זהה לגולף 2.0 עולה זול ב17000 ש"ח ואנחנו מדברים על אותו אבזור בדיוק! על אותו מנוע בדיוק ועל אותו גיר ובקיצור אותו רכב עם טוסיק!

 

ג'טה 2.0 , 150 כ"ס שנוסעת יפה מאוד עולה היום 151000 ש"ח ביחס לגולף שעולה 168000 ש"ח...

תעשה לבד את החשבון אם כדאי או לא..

אם תהיה מעונין בפרטים נוספים שאתה מוזמן לשלוח ה"פ .

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

ניסיון יפה, אבל הבחור מעוניין (או הוריו בעצם) ב- TSI, והם צודקים, אתה בעצמך אמרת זאת :-)

השאלה היא האם צ'מפיון מתכוונים להביא אותה? (או שהם לא רוצים למכור רכב "יוקרתי" שדומה לפסאט עם מנוע "1.4"?)

אגב, באמת תמחור מוזר, אבל כך גם מתייחס אל הג'טה לוי יצחק...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגבי מנוע קטן על "פאסאט" אני לא מסכים איתך כי ה1.4 מגיע גם על הטוראן שמשרה אוירה של רכב גדול וכבד חיצונית והוא ישאיר המון אנשים המומים מהיותו 1.4 ומיניואן שנוסע יפה מאוד!

אין לי מושג האם יביאו את הג'טה בעתיד עם ה1.4 , אבל זאת בהחלט אפשרות קיימת ואני אישית גם מאמין שבעתיד תגיע פאסאט עם ה1.4 , המנוע הזה מדהים!!

אבל כרגע ההיצע של הג'טה הוא 1.6 (102 כ"ס) 137000 ש"ח או 2.0(150 כ"ס) 151000 ש"ח וכמובן שה2.0 מאובזרת יותר..

במצב הקיים (ואני לא יודע על שום כוונה עתידית לשינוי המצב הזה..) ה2.0 לדעתי האישית (לא קשור להיותי עובד שם) חושב שהיא עדיפה ללא ספק! וזה לא שהיא קורעת בדלק כי היא לא! יש לה מנוע חזק עם גיר 6 הילוכים והיא מסתדרת עם זה מצוין! (נ.ב:אותו מנוע שמגיע גם בפאסאט..)

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...